Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Meesa, hier maatje 62. Ik ben maatje 56 ook aan het opruimen, de armpjes zijn te kort.

Ik heb het de laatste dagen wel met Rinaldo gehad over evt een tweede kindje, maar we willen nog zeker een jaar wachten, misschien langer. Heeft mijn lichaam goed de tijd om bij te komen en ik wil de tijd nemen om fit te worden (sporten) en veel kilo's af te vallen.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn dat het zo gezellig was Guppie! Dus met die dagen komt wel goed.
    HIer ook nog geen tweede maar toevallig hadden we het er gisteren wel over.. ik vind het wel moeilijk hoor Jesse is zo makkelijk dat ik bang ben dat dat bij een tweede wel even anders zal zijn..
    ik wil ook eerst nog volop genieten van Jesse maar misschien tegen de tijd dat hij goed kan lopen en praten en mijn lichaam weer een beetje de oude is wie weet....

zo lekker gesport meteen zonnebankje erachteraan heerlijk! Kan er weer tegen

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het gaat trouwens heel goed met Ymke haar voeding. Nu ze 2 schepjes Friso extra (voor hongerige babies) krijgt is ze weer hartstikke tevreden. Ik heb de voeding dus niet opgehoogd, maar ze slaapt en lacht weer als vanouds! :D

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Citroentje, heb het geprobeerd met een waskussenhoes maar zit niet helemaal lekker volgens mij, ze glijd er ook snel vanaf ipv dat ze fijn in de kuil blijft liggen.

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou missfrodo ook ik wacht met spanning af ;)

Guppie leuk dat het zo gezellie was!

Missme verslavend he zelfs tijdens de verhuizing wil je nog steeds kijken!

Berna jij bent echt goed bezig zeg met dat sporten... Pppfff ik moet ook ga maar eens een voorbeeld aan je nemen!

Meesa fijn dat het prikje goed ging!

Hier nog wel maatje 56 maar ik denk dat, dat nog maar heel eventje gaat duren... Maar niet erg heb onwijs leuke kleding in maat 62! :D

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wat fijn zeg dat Ymke weer tevreden is.. wel fijner he dan dat ophogen dat kan altijd nog!
    Hier maat 56 en 62 rompers 62 en bovenkleding de broeken 62 zitten nog beetje wijd heb niet zo'n dikzak haha

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Pffft madam is onwijs moe, geen wonder natuurlijk maar slapen ho maar zucht.

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden

Moe na het bezoek aan de Gardo

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden

Zo ik ben weer uitgespamd ;)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse kwijlt erbij zo'n mooie meid!

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hahaha, Emi kwijlt vrolijk mee ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ben net terug van een rondje winkelcentrum. Ik werd heel vuil aangekeken bij de slijter, alsof mama's geen lekker drankje mogen! tss ik ga het heus niet aan mijn kind geven hoor...

Nog een tip voor de meisjes;
    Ik vond bij Hema een leuk setje voor 7 euro! Het lag helemaal onderaan bij de rompers, dus ik zag het eerst niet. Roze met bloemetjes en stippen (overslaghempje en broekje), echt meisjes dus. Heb alleen niet gekeken of ze ook een leuk jongenssetje hadden, sorry!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    jammer dat het niet lukt Esther. misschien toch maar een orginele hoes dan?

Mooie meid Emi hoor!

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mama's die een KS hebben gehad; kunnen jullie ook zo moeilijk je plas ophouden? Vandaag de zoveelste keer dat ik het niet meer kon houden. en dan zit er maar 1 min tussen het gevoel hebben dat je moet en dat je het meer houden kan

15. vivianbraak

Wat een mooi meisje! Echt super schattige kleertjes!

Guppie irri is dat he!

16. vivianbraak

Jeetje Rox ik zou dan wel even langs de ha gaan. Lijkt me niet echt lekker! Ik weet wel dat het met een simpele ingreep op te lossen is.

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

idd niet echt lekker Vivian, denk dat het met de catheter te maken heeft.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Roxy, heb geen Ks gehad maar heb er ook moeite mee! Ik MOET echt naar het toilet gaan als ik aandrang heb. Ik heb na de bevalling ook catheter gehad.
    Doe nog steeds wel bekkenbodemoefeningen, het zal na verloop van tijd toch ook wel beter gaan?

Heb de luvion babyfoon besteld, hoef ik straks niet meer steeds de babykamer in dus! Ben erg benieuwd!

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hier ook catheter gehad tijdens de bevalling maar gelukkig kan ik het goed ophouden wat een pokke weer zeg je zou bijna de kerstboom weer optuigen met dit weer

Deel Deze Pagina