Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha de kerstboom! :D

Maar hier is het vanaf 1 uur eigenlijk best aardig. Beetje koud alleen...
    Maar het mag idd wel eens wat mooier worden. Wil weer korte mouwen en zonder jas!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jee Rox en Berna dat hebben jullie dan snel gedaan.
    Wij waren al ruim 6 jr bezig :( Wij zouden eik in januari weer aan de pil gaan (ik dan hij niet natuulk) omdat we er geen vertrouwen meer in hadden....Maar op een of andere manier kwam ik er maar neit toe om naar de huisarts te gaan voor de pil. In mei bleek waarom dat was :)

MissFrodo; wij hebben een groot badlaken een aantal keren opgevouwen op het voedingskussen liggen. (voedingskussen dan dubbel neergelegd) Zo heb je ook een poefje, Demi ligt er regelmatig op. Tussen ons in op de bank.
    Citroentje ze zijn wel verkrijgbaar hoor, hoezen voor over de voedingskussen om er een poef van te maken. Ik heb ze gezien bij Babyhuis Wiertsma in Sneek. En wat is een waskussen? Ow je bedoelt het aankleedkussen zeker?

Meesa hier nog maatje 56 en broekje 50 zelfs nog!
    shirtjes in maatje 62 kunnen ook al wel hoor

Ik heb geen idee of we ooit voor een 2e gaan proberen. Demi is al zo'n groot wonder dat ik niet durf te hopen dat we het nog een keer mee mogen maken. Ze zeggen wel dat een 2e zwangerschap makkelijker raak zal zijn. Maar dit was mijn 4e zwangerschap al en ik word zowieso niet makkelijk zwanger. ER zat altijd minstens een jaar tussen.
    En als ik weer 6 jaar bezig moet zijn om een goede zwangerschap te krijgen, dat zou ik niet nog een keer aankunnen, denk ik.
    Dus vooralsnog knijpen wij onze handen samen met onze enig kind.

Hier geen catheter gehad tijdens de bevalling, maar wel problemen met urine ophouden. Verlies wat als ik nies, lach, hoest ed. Kan eht op zich wel even ophouden, maar moet dan niet hoeven lopen heb ik ontdekt :oops:
    Ik denk dat het bij mij komt omdat ik 2 uur heb moeten persen voor Demi dr was.

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb je dan niet zoiets van ik gebruik geen anticonceptie en als er een kindje nog mag komen dan is het dat heel fijn?

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oeps geld uitgegeven aan kleertjes, Lief online heeft best hele leuke en goedkope spulletjes!

En nog wat basics bij SimplyColors.

En zo even bespreken over wipper of zitzak of wat dan ook vor zitding.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier is het gewoon zo genant dat he zo mijn broek in loopt. kan het gewoon niet meer tegenhouden. maandag maar HA bellen

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh miss frodo ik ben ook al een hele tijd aan het surfen. No claim is gestort ;)

Lexie ik kan me voorstellen dat de keuze voor een 2e moeilijk is! Jullie hebben een heel lange weg afgelegd, en beloond met dit wonder natuurlijk!

Ik twijfel toch een beetje of ik echt niet aan de pil wil gaan. Menstruatie is een zootje nu en ik moet het mijn lichaam echt niet aandoen om binnen het jaar weer zwanger te zijn. Ymke was een ongepland cadeautje en Rinaldo wil dat graag nog een keer zo, maar ik weet nog zoooo goed hoeveel pijn ik had (en hoe zwaar het was)
    Misschien moet ik de ha nog maar eens met een bezoekje vereren...

Ik ga op de lief! site kijken, hihi!

7. ProudMum

voor de pandoraliefhebbers: heb mijn schakel binnen van moeder en kind. zal een foto plaatsen!

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Het wordt...............................De Hema wipper ;)

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oh en Rox is het niet je bekkenbodemspier die uitgerekt is?

10. ProudMum

foto geplaatst in album!

Kan dat met een KS?

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Die is mooi roxy!
    Ik wilde eerst zoiets aan een ketting, maar hmmm... ik wil zoveel!

jaaah eindelijk slofjes gevonden die niet tot 6 mnd gaan (en dus veel te groot zijn). Op de lief! site! Dank voor de tip miss frodo!
    Gelukkig wordt ymke wakker, we gaan nog failliet!

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oh dat was ik even vergeten rox dat je ks hebt gehad.
    Maar kan evengoed, tijdens je zwangerschap komt die spier ook al onder druk te staan. Maar zou voor de zekerheid even informeren bij HA.

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Graag gedaan Guppie!

14. ProudMum

ga ik doen Esther!

Mike is chinees halen hmmmmm lekker!

Owja, de bedel was maar 12.50. www.pandorashop.nl (niet de originele maar van simstars)

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooi hoor Roxy

BEn blij niet de enige te zijn die zoveel geld uitgeeft aan de kleine haha

16. Writer

Writer Niet meer actief

wat is emi mooie meisje :D

lexie zo 6 jaar proberen wel lang hoor maar wat een mooie wonderje heb jullie dan gekregen

roxy lekker chinnes :)
    hier soepie gemaakt , wil afvallen hahaha maar heb ook appelflappen gemaakt omdat straks mij vriendin komt, leuke smoes he maar ik kan niet lekkere dingen laten staan hoor

hier paste somige van 56 ook wel hoor maar meeste zijn strak

hier zon regen zon regen :confused: snap niks van

ik ga eten , smakkelijk jullie allemaal
    kus

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou hier natte sneeuw wat heel even bleef liggen haha

18. Niet meer actief

Zo, weer terug uit Elburg!
    Ow, ik kreeg weer helemaal zin om te passen, zulke mooie jurken!
    Dinnetje heeft mooie jurken aan gehad en 1 hele mooie, morgen gaat ze nog ergens heen en dan beslissen, spannend hoor!

En vandaag dus een tijd weg zonder Marit, apart hoor, moest echt veel aan haar denken :oops:

19. ProudMum

ik ben nog steeds neit zonder Joey weggeweest....

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik wel hoor uit eten met Mark en sporten enzo vind het wel even lekker een paar uurtjes nergens aan denken hoor

ooooo erg ik heb de hele dag al een brandering gevoel aan mijn billen en benen beetje ruw dus ik kijk net in de spiegel... KEIROOD! ben gewoon verbrandt! nou ja zeg niet normaal ik kan uren in de zon liggen normaal zonder te verbranden en nu v an 15 min zonnebank helemaal verbrandt het ziet er echt NIET uit whhaha en natuurlijk geen aftersun in huis nu.

Deel Deze Pagina