Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

jeetje berna , misschien door bevalling je huid was gevoeliger geworden?

talk poeder helpt ook welles tegen brandering gevoel :) of sudocrem

ik hoor dat het witte pasen word , nou dat is niet erg leuk hoor ik wacht juist op lente
    ik ga zo wel afsluiten vriendin komt zo dus geen tijd meer op internet
    fijne avond

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Roxy, wat lastig ja. Ik heb geen KS gehad en heb op zich geen moeite om het op te houden. Wel heb ik dat ik soms niet goed uitplas of te snel weer rechtsta en dan lekt het wat na, en dat vind ik ook zeer vervelend.

Lexie, 6 jaar geprobeerd, wat lang! Wat een wonder dat je dan toch mama bent he.

Hier een rare middag gehad. Voor het eerst sinds 6 weken hoeft Albert niet meer zo hard te werken dus hij is de hele dag thuis met ons. Vanmiddag probeerden we Hazel in haar bedje te slapen te leggen maar ze huilde. Eerst probeerde ik het, daarna Albert. Toen Albert het deed was ze plots heel bang aan het rondkijken en weer zo wild met haar armpjes aan het zwaaien. Dat heeft ze nu al een paar keer gehad, ook een keer op het CB. Dan kijkt ze echt heel bang. Ze was daarna ontroostbaar, ik legde haar aan maar ze kon van verdriet zelfs niet drinken. Ze viel toen uitgeput aan mijn borst in slaap en heeft twee uur op mijn schoot geslapen. Ze droomde veel en af en toe huilde ze in haar slaap. Toen ze wakker werd legde ik haar op het verzorgingskussen en werd ze weer zo bang en raar. Ik stond op het punt om de dokter te bellen maar toen heeft ze eerst gedronken en daarna knapte ze gelukkig op. Ik ben zo bang dat Hazel een heel angstig kindje wordt. Zelf heb ik namelijk jarenlang last gehad van angst en hyperventilatie en het zit ook wel wat in de familie. Ik hoop maar dat ze niet te veel van die genen heeft.
    O ja, Hazel schrikt dan bijvoorbeeld al van als Albert eens hoest.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Vooralsnog weten we niet of we wel voor een 2e willen gaan, dus nee toch maar gewoon anticonceptie. Al vind ik het wel raar om na (inmiddels)7 jaar weer aan anticonceptie te moeten gaan doen ;)
    Maar nu willen we het risico (nog) niet nemen.

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    OO Juni wat moeilijk zeg, lijkt me heel naar je meisje zo te zien!
    @ lexie nee zal je net zien ben je ineens meteen zwanger....

Auw mijn billen doen pijn het is loeiheet... zouden ze net nieuwe lampen hebben gehad ofzo? mijn hele achter kant is knalrood met 2 witte strepen van boven tot onder van de lampen tsss niet er niet uit gelukkig is het winter. Hoop dat de hitte snel uit mijn huid gaat pff ook nog eens keiongezond!

5. Niet meer actief

Missfrodo, wat een mooie meisje is Emi zeg!

Roxy, hier heb ik geen last van mijn blaas, ik kon gewoon mijn plas normaal ophouden en vasthouden.

Juni, ah wat zielig is dat zeg, dat Hazel elke keer zo schrikt en bang is. Wat kun je daar nou aan doen? ik heb geen idee

Berna, oei verbrand, kun je wel fatsoenlijk zitten?

Hier zijn we vandaag naar de Prenatal geweest en naar Tuinland in Zwolle.
    Lekker gewinkeld. We hebben bij de prenatal het Fisher Price Rainforest wipstoeltje gekocht en hij is leuk! Zulke gave geluidjes en een lekker rustgevend watervalletje erbij. Verder nog een regenhoes voor de MC gekocht.
    Daarna moesten we thuis nog even naar de Albert Heyn en we kregen toch een hagelbui op onze kop toen we naar huis liepen, we hadden de regenhoes wel om de kinderwagen maar het hagelde gewoon door het luchtgat naar binnen, dus ik mijn capuchon afgeritst en die over het gat heen gehangen.

Enzo krijgt vandaag voor het eerst 5 voedingen, het gaat echt goed met hem, hij is net in bad geweest met papa en ligt nu alweer lekker te slapen.

6. Samama

Samama Niet meer actief

Roxy; Ik heb ook geen last met mn plas hoor, heb ook een catheter gehad ( jeetje wat deed dat zeer zeg, dat kan ik me nog wel herinneren! )

Anita; Wat fijn dat het zo lekker gaat met Enzo! Ik heb vandaag ook de rainforest wipstoel gezien, zag er wel gaaf uit!

Juni; Heeft je man een harde stem..? Wij hadden het met Nikita ook, zodra Adriaan tegen haar begon te praten, begon ze te gillen! Nu praat ie zachter tegen dr en gaat het goed!

Wij hebben vandaag de Doomooseat gekocht! De alcantara versie, Ivoor met beige. Adriaan vond het niks, maar hij zei; als jij hem wilt dan koop je hem maar. Hij dacht dat ze het niets zou vinden, omdat ze de wipstoel ook niks vind. Ik vond het wel het proberen waard, en anders zou ik hem wel op MP te koop zetten. Nou, thuis hebben we haar erin gezet, en ze is er zelfs als een blok op in slaap gevallen! 1 - 0 voor mij dus ;) haha

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Samama, ik heb er niks van gevoeld ivm ruggeprik

mooie doomoo

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    voelde er oook niet veel van ja beetje raar gevoel. Was de enige keer dat ik echt opstandig werd, ik zei opzouten met dat ding kan heus wel zelf plassen hoor! haha niet dus

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

10. Niet meer actief

Ik hoorde ze bij mij murmelen over een catheter, maar heb gezegd dat ik dat niet nodig had, kon zelf wel plassen! Moest er niet aan denken, bleh!
    Daarna heerlijk onder de douche staan sassen waar de verpleegkundige bij stond en het boeide me nix!

11. Samama

Samama Niet meer actief

Dat kon bij mij dus niet marieke, ik lag aan de apparatuur dus mocht niet meer van bed af, vandaar dat ze me hebben "geholpen". Ik vond het plassen daarna wel erg pijnlijk, brandde verschrikkelijk! ( Had geen knip of scheur )

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik lag ook aan ik weet niet hoeveel draden en alles kon dus niet en door ruggeprik minder gevoel beneden...
    ga titanic maar weer eens voor de 10000 ste keer kijken hha

13. Niet meer actief

vervelend voor jullie
    ik was ontkoppeld, scheelde weer....

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Samama, mijn vriend heeft inderdaad een harde stem. Ik heb al verschillende keren tegen hem gezegd dat ie zachter moet praten.

Goh, als Hazel op die domoo in slaap zou vallen zou ik hem meteen kopen maar ja, het is een duur ding en ik heb best wel al een aantal nutteloze aankopen gedaan.

15. Samama

Samama Niet meer actief

Grote kans dat ze dan inderdaad van zijn stem schrikt, of bang word. Ik zou je vriend gewoon opdwingen om zachter te praten :p omdat jij anders de gene bent die hazel iedere keer weer moet troosten, terwijl het dan eigenlijk zijn schuld is. ;)

16. Niet meer actief

Samama, wij hebben precies dezelfde domoo seat, lekker zacht is ie he! En wat fijn dat nikita meteen in slaap viel.

Wat ik zeer vond doen was toen ze bij mij de catheter eruit trokken, auwwwiee.... (erin was met ruggenprik, dus dat was niet erg)

17. Samama

Samama Niet meer actief

Hij is zeker lekker zacht Anita!

Ben nu alleen nog aan het bedenken waar ik hem neer moet zetten zodat de katten er niet op gaan liggen... Helaas gaat de jongste 's nachts in de box liggen dus das geen optie :(

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ieh catheter, moet er niet aan denken, brr.

Mooie Doomoo, vind het nog steeds gave dingen maar wel beetje prijzig.

Weer nieuw twijfelpunt, waar moet ik op letten bij het boeken van een bungalow midweek? Nog nooit gedaan, we willen niet te ver (geen idee wat te ver is maar met zo'n ukkie) en niet te duur uiteraard.
    Komen we vast ook wel weer uit maar vind de prijsverschillen zo enorm hoog dat ik helemaal niet meer snap :(

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vuilnoszak over de Doomoo?

20. Niet meer actief

Missfrodo, wij letten er eigenlijk alleen op dat er een bad in het huisje aanwezig is. Wij nemen zelf het campingbedje mee. Je hebt ook speciale kinderbungalows daar zit meestal een kinderbed in en een box en kinderstoel, maar die zijn meestal stukken duurder.

Deel Deze Pagina