Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he allemaal,

wat een geklep weer vandaag zeg, hihi.
    Tjee Lexie, 6 jaar, das wel even iets meer dan onze 3 jaar. We waren gisteren precies een jaar geleden in het ziekenhuis begonnen met onderzoeken.... en een week voordat we de uitslag zouden krijgen van al die onderzoeken bleek ik dus zwanger te zijn....
    Ik moet zeggen dat het wel heel licht weer iets begint te kriebelen hoor, een 2e, vooral omdat Sten ook wel behoorlijk (voor ons dan) op zich heeft laten wachten. Maar ja, een vriendin van mij had precies hetzelfde en de tweede is dus al geboren voordat haar oudste een jaar werd. Hoe raar kan het gaan he?

Oh misschien nog een tip (van die vriendin) voor de slecht slapende beebjes. Zij heeft haar tshirt die ze die dag gedragen had bij de baby (onder het hoofdje) in bed gelegd en ze was meteen vertrokken, anders wilde ze alleen maar stil worden als ze bij haar mama in de armen lag. Nu heeft Sten daar helemaal geen last van, maar dacht er ineens aan toen ik weer een aantal slechtslapende berichtjes las.

Anita wat fijn dat Enzo geen last heeft van de prikjes zeg! Stoere kerel!

Een catheter... geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ze mijn blaas 2x leeg hebben gehaald. Maar of ze dat met een catheter hebben gedaan...geen idee...had ook een ruggeprik namelijk. Ik heb af en toe ook last dat ik de plas niet goed op kan houden, maar dat heb ik niet altijd.... Hoop wel dat dat beter gaat worden.

Oehhhh de Titanic heeft de ijsberg geraakt, nu wordt de film pas echt spannend weer, ga terug de bank op! Later!

Liefs Marije

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Rox, dat wilde ik nog vragen. Ik heb ook een pandora-armband. past daar die bedel wel aan van Simstars? Ik heb er namelijk ook naar gekeken, maar in de winkel hadden ze die niet en wist niet of die van Simstars wel past. Erg mooi is ie he?

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    hmmm zit nu weer op de pandorashop te snuffelen, zie ik die bedel helemaal niet meer? Wanneer heb jij hem besteld Rox?

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen, ik had hem donderdag besteld marij maar als er iets tijdelijk niet voorradig is word hij van de site gehaald. nu snuffel ik er dagelijks dus ik houd je op de hoogte.
    SimStars passen gewoon op Pandora, het ligt alleen wat meer in mijn budget. voor de prijs van 1 Pandora bedel kan ik er 4 van Simstars bestellen. En als je er 4 of 5 besteld mag je een spacer gratis uitzoeken. Als je bij het bestellen korting07 invult bij de kortingscode krijgt 7,5% korting!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Rox, persoonlijk ben ik neit weg van die simstars, ze verkleuren snel. Je kunt duidelijk kwaliteitverschil merken. Erg jammer vind ik. Ik had nl daar ook al eens een aantal bedels gekocht.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Goedemorgen dames!
    Ik dacht er vroeg bij te zijn, zodat ik op tijd naar de winkel kan om broodjes te halen, maar Ymke is weer in slaap gevallen. Nou ja, dan maar later...
    Hebben jullie nog leuke paasplannen? Wij gaan morgen gourmetten met de family...

Berna, grappig is dat he, dat je maar geld uit blijft geven. Soms vraag ik me echt af wanneer het nou eens genoeg is hihi!

Ik ben ook al steeds meer zonder Ymke weg en vind het ook niet zo moeilijk meer eigenlijk. Denk wel aan haar hoor!

Berna, een gevoeligere huid na de zwangerschap kan hoor! Ik ben opeens allergisch voor make-up, krijg er eczeem van. Heb werkelijk nog nooit eerder eczeem gehad!

Juni, lastig zeg! Ik zou ook niet weten hoe je dat aan moet pakken. Misschien eens overleggen op het cb?

Anita, ook al lekker geshopt! Hadden ze leuke spulletjes bij tuinland? Wij moeten ook binnenkort flink gaan shoppen daar ;)

Samama, mooie doomoo! Wij hebben die met groen. Fijn hoor, dat ze meteen in slaap viel!

Ik heb ook niks van het catherter gevoeld en de ruggenprik was er allang uit! Ik kreeg het een paar uur na de bevalling, want het plassen lukte gewoon niet, hoe graag ik ook wilde! Moest daardoor nog een dag extra blijven, dus baalde als een stekker!
    Eruit vond ik ook niet super pijnlijk, had meer last van die rottige hechtingen toen!

Missfrodo, als je in NL blijft zit je altijd wel goed denk ik! Verder gewoon kijken wat jullie belangrijk vinden! Wij vinden in een huisje een vaatwasser en bad belangrijk. Dicht bij een bos ivm de hond en verder maakt het niet zoveel uit...
    Je kan bij landal en cp kinderhuisjes boeken, dan heb je ook een commode en kinderbadje!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh trouwens, de plekjes op Ymke haar gezicht is geen eczeem hoor. Het was gisteren al bijna weg. Ben ook zo overdreven bezorgd af en toe...

8. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Goed dat het geen eczeem is!

Ik denk niet dat die plasproblemen achteraf van de catheter komen, maar eerder doordat door de zwangerschap de bekkenbodemspieren verslapt zijn. Ik heb ooit een operatie aan de blaas gehad en moest toen 2 dagen met catheter in blijven maar heb nooit problemen gehad achteraf.

De jongste van mijn zus heeft ook nog zo raar gedaan als Hazel gisteren. Maar bij haar was het als ze hem wakker maakte (bij Hazel als ze in slaap dreigt te vallen maar ertegen vecht). Eigenlijk herken ik dat wel, als ik doodmoe ben maar om een of andere reden niet mag of kan slapen dan begin ik ook te 'stuiken', het gevoel alsof je in een diep gat valt. En dan schrik ik ook weer op. Waarschijnlijk heeft Hazel daar dus last van, dat ze zichzelf te lang wakker houdt.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Juni, dat zou ook goed kunnen!

Ben gisteren bij de sportschool geweest, heel mooie sportschool, maar 62 euro in de maand! Vind ik echt een beetje veel van het goede hoor...

We gaan nu eerst maar eens elke week zwemmen en auquarobiccen, kijken of we dat volhouden. Is ook veel goedkoper!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goedemorgen
    Ik heb alles in huis pff crisis net zeg. Denk je vroeg te zijn is het nog beredruk GRRR maar goed ik heb het in in huis. Jesse was erg vroeg vanmorgen half 7 al maar daarna konden we hem meteen wegleggen volgens mij vond ie het zelf ook nogal vroeg haha. Papa en zoon slapen nu nog. GA zo lekker met de hond wandelen.

En ik heb nog steeds pijn! jeetje wat brandt en schuurt dat! Denk zeker dat mijn huid gevoeliger is.. ook ik kan make up nog niet zo goed verdragen aan de huid.
    Fijn dat het geen eczeem was bij Ymke!
    Morgen komen mijn ouders brunchen en maandag gaan we bij vrienden brunchen verder lekker rustig.

jee 62 euro! wat duur. Ik betaal 42 euro en dan kan ik onbeperkt sporten en zwemmen en sauna gebruik maar daar hou ik niet van

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja ik vond het ook al een beetje erg veel geld! En eerst maar zien of ik het wel een jaar volhoud.

Oh nee was het druk? Ik moet dus nog, maar volgens mij wordt Ymke al wakker.

Hoe gaat het met de afvallers? Bij mij 0,8 eraf, 2,4 nu in totaal! Nog 2,4 en dan heb ik mijn oude gewicht weer!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou hier gaat het echt niet goed. Ik val maar niet af.. denk dat het door het sporten komt. Ik ga proberen een week niet te wegen en kijken wat het dan wordt...
    Knap hoor bijna op je oude gewicht ik heb er nog steeds 12 te gaan... maar ja komt wel weer denk ik/hoop ik

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Eshter, ik heb alleen maar SinStarrs en nergens last van. Die heel goedkope verkleuren wel snel die van Elemento, die raad ik dus niemand aan

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    berna, ik heb hierna ook nog wel even te gaan hoor ;).
    Mijn oude gewicht was geen ideaal gewicht en daar ga ik nu wel voor! Als ik het eten goed vol kan houden val ik vrij makkelijk af, maar dat volhouden is meestal het probleem bij mij :(

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah oke.. nou ja lekker veel wandelen. Heb net heeerlijk gewandeld. Het zonnetje scheen hier nog. Lekker even alleen met de hond is ook wel eens fijn zonder kinderwagen...

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Berna: als je sport kan het zijn dat je qua gewicht niet veel afvalt maar in omtrek wel slanker wordt! Laat je dus niet teveel door de weegschaal teleurstellen.

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mogguh.

Hier is het weer rotweer, lijkt wel nacht zo donker.
    Jan heeft gisteren alle boodschappen gedaan dus ik hoef pas dinsdag weer ;)

Na een onrustige dag heeft Emi vannacht wel prima geslapen gelukkig kon ik ook een beetje bijkomen.

Berna, wat Citroentje zegt wilde ik ook zeggen.

Roxy volgens mij is je berichtje niet voor mij bedoeld ;)

Guppie jeetje das wel een hele prijzige sportschool poei.

Berna, hier ook een veel gevoeligere huid dan voor de bevalling al merk ik dat het langzaam beter gaat. Heb mij een tijdje na het douchen voor het afdrogen ingesmeerd met Natusan babyolie en dat scheelt behoorlijk.

Zit met de bungalow aan Landal te denken maarre kinderbungalow is dat zijn meeprijs waard?
    Zag ook deze aktie: http://www.landal.nl/nutriciababybungalow

Nouja we hebben nog wel even totdat het zover is ;)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Breekt morgen de hongerwinter uit ofzo?
    Tjemig wat was het druk in de supermarkt.

Missfrodo, het klinkt wel leuk, maar heb je dan ook die extra meubels in de bungalow?
    Welke landal wil je heen dan? 't loo is vlakbij mijn ouders, maar Holten is echt een prachtig stukje Nederland!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mmm weet nog niet welke, even kijken hoever het rijden is vanaf hier.
    En ja is inclusief babymeubeltjes.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    die meubels lijken me handig! Wij moesten de vorige zoveel meeslepen, phoe!

Heb mijn dagelijkse work-out ook al gehad van op en neer op de trap lopen omdat Ymke niet kan/wil slapen en ik graag mijn tijdschrift op de bank wil lezen. Gelukkig is de bakerzak altijd snel droog!
    (oeioei, dat ding wordt over een maand al afgeraden door stichting wiegedood)

Deel Deze Pagina