Missfrodo, wij gaan ook naar het 't Loo van de zomer van 14-21 juli, lijkt me een heel mooi en voor ons is het 15 minuten rijden. Holten is ook schitterend, daar zijn we vorig jaar geweest, mooi park en hele mooie omgeving, zo'n kinderbungalow ziet er goed uit, wat een uitgebreid pakker van nutricia krijg je erbij. Nou wij zijn hier bezig met de badkamer, de douchecabine is er al uit, we moeten een klein randje metselen en betegelen, dus daar gaan we deze dagen mee bezig. Guppie, ik vind Tuinland altijd wel leuk, we hebben ons gisteren aardig ingehouden, wel wat leuke lentebloempjes gekocht in een bakje voor op tafel.
Guppie, ik heb het al gelezen op de site.... Pfffff! Ik zie een vingertje..... Volgens mij hadden we beter geen kind kunnen nemen als het aan de stichting wiegedood ligt! (sarcastisch bedoeld)
nou als ik al die produkten zie en hoe ze het afkraken.... Het is ook een beetje in de gaten houden, je weet zelf toch wel wanneer je kindje kan omrollen lijkt me. Ze slaapt gewoon zo lekker en goed in die bakerzak, dat ik me niet kan voorstellen dat dat over een maand opeens zonder kan!
Ja Guppie, ik vind het wel erg! Ze doen er onderzoek naar, tuurlijk, maar die lijst, pffff! Over de babysleep, de aerosleep, een fopspeen, overal is wel wat mee
Je voelt het als moeder instinctief wel aan dacht ik zo.... Op een gegeven moment gaat de bakerzak de kast in, maar nu gaat het prima toch! 8)
ze slaapt heel slecht zonder dat ding. Ik overweeg zelfs een 2e aan te schaffen, aangezien die zak toch in de was moet en moet drogen. Moet straks ook maar mee naar oma en het kdv vrees ik...
Ik heb geboekt! 't Loo, 19 mei met de Nutricia aktie. Heb er helemaal zin in, thanks voor de adviezen! Hebben we straks een 6 persoons huisje en dat met 2 volwassenen en 1 baby. Wat inbakeren betreft, hier werd verteld dat dat rond 4 maanden afgebouwd moest worden ivm omdraaien. Demnk dat je gewoon je eigen gezonde verstand moet gebruiken en naar je kind moet kijken om te zien of het kan of niet. Dat telt natuurlijk voor al die dingen.
Hee missfrodo, das onze trouwdag! 't loo is leuk! In de winkel op dat park verkopen ze de produkten van mijn ouders
Zo, ik heb maar een pak forte aangeschaft! Marit is nogal creedy, hihi! vannacht kwam ze om 4 uur terwijl ze om half 12 nog 180 cc naar binnen had geklokt.... Zat te twijfelen of ik friso extra zou proberen, maar stap (nog) liever niet over!
Leuk Guppie enne ben gek op fruit en sap dus ga dat wel even testen Die Marit toch, hopelijk minder gulzig met de forte. Ik ga morgen beginnen met herintroductie van standaard voeding, ben benieuwd...
Ik hoop vooral dat ze weer doorslaapt We zijn maar niet naar de stad geweest, kon je over de koppen lopen, bleh! Supermarkt viel wel mee gelukkig. Ik mag de babydoos ophalen bij prenatal, zitten er leuke dingen in? :
ok, dan weet ik dat ik niet in het boekje hoef te kijken! alleen ik moet nog eventjes geduld hebben denk ik