Jah idd.... Het is handig het cb voor adviezen en entingen, maar ik doe ermee wat ik wil. Gezond verstand volgen marije, hoe gaat het met de ring? Mijn ongi is al weer een stuk minder en korter, hoop er snel vanaf te zijn. heb wel steeds de neiging te checken of ie er nog inzit, haha, alsof ie er zo uitvalt
Hey Anita, Joey reageerde na het drinken heel heftig op de voedingen. Heel veel huilen, kramp en spugen. Ik dacht eerst aan reflux dus op zondagavond naar de HApost. Die stuurde ons weg met krampjes. Na een week geen verbetering en ging alleen maar slechter dus weer HA post gebeld. Die zei weer dat het krampen waren. En ookal zei ik dat het echt niet zo was en dat niets tegen krampen hielp zeiden ze dat het geen spoed was en de volgende dag maar HA bellen.Mijn eigen HA was op vakantie dus naar zijn vervanger (2,5 week verder onderhand) Die herkende het als reflux dus kregen we de opdracht mee om nutriton erin te doen en moesten het bed verhogen. als we geen verbetering merkten moesten we direct bellen. Nou, nog steeds geen verbetering dus 2 dagen later zat k er weer. Toen moesten we het proberen met domperidon maar ook dat mocht niet helpen en de dag erop konder we bij de KA terecht. Arm kereltje kreeg toen ook nog Zantac erbij, en maar huilen huilen huilen. van de 24 uur sliep joey er maar 7 en voor de rest was hij alleen maar aan het huilen. week later moesten we terug, had nog gebeld maar alles was vol en konden niet eerder terecht dus die week maar afwachten. Toen we bij de KA terug kwamen en ik vertelde dat hetn iet beter werd kwam zij op koemelkallergie. Dus wilde ze dat we Nutramigen gingen proberen. dat is voor KMA, krampjes, lacose allergie e.d nou, na 1,5 dag was Joey de oude weer! Volgende week weer terug, en dan horen we of er een provocatie test gedaan oet worden. ik hoop het niet want ben zo bang dat we weer opnieuw moeten beginnen. Maargoed, het is nog geen donderdag....
Ik merk er echt niets van. Moet het er maandag voor het eerst weer uithalen, weet dus nog niet of het nog veranderingen heeft op mijn ongi. Heb wel het idee dat dat ding wat naar beneden zakt. Heb laatst ook stiekem even gevoeld of ie er nog wel zat hoor. Vind het nog maar een raar ding. Maar als het werkt, vind ik dit wel echt een uitkomst en een hele vooruitgang in vergelijking met de pil. Ik merk wel aan mijn humeur dat ik weer ongi moet worden, grrr dat gaat dus niet weg met die ring, hihi
Oh Rox, gatsie, krijg weer traantjes voor Joey als ik je verhaal weer lees. Wat fijn dat het nu beter gaat he!
Ben benieuwd marije.... ik ben op de eerste ongidag begonnen en merk dus al verschil met de vorige ongi, nou was die ook heftiger dan normaal, maar goed. Is idd een apart ding, maar wel een uitkomst. Maar als ik er hoofdpijn van krijg of stemmingsstoornissen probeer ik wat anders.
had vandaag wel hoofdpijn, maar weet niet of dat hier nou door kwam hoor... Waarom kies jij voor de mirena Roxy, als ik vragen mag?
nou, ben nogal vergeetachtig en laks. ben deze week al 2 keer de pil vergeten, bovendien wil ik graag nog en 2e maar pas als Joey een jaar of 4 is. Ben altijd zwaar ongesteld en het lijkt mij wel fijn om nergens meer aan te hoeven denken. Als ik nu al vergeet elke dag de pil te nemen, vergeet ik geheid met mijn chaotische kop om een nieuwe ring in te doen. (had ook over de Nuvaring nagedacht)
ja daar hoef je met de mirena inderdaad niet aan te denken. Ik wacht eerst nog ff af hoe de ring hier gaat bevallen na 3 maand...
Bang voor het plaatsen ben ik niet en het kan nooit pijnlijker zijn dan een wee. Bovendien, sinds ik weer aan de pil ben heb ik elke dag koppijn van de hormoontroep
Ja gelukkig wel. Ik geef joey nu maar venkelthee voor de voeding en bij de krampen zelf cinababy maar dat werkt ook niet. lekker in en badje wel in het warme water, dan ontspant hij en is het snel over. maar dat betekend dat hij 5 keer per dag in bad moet..
Balen rox van joey, pffff! die mirena lijkt me dan echt wat voor jou. ongi kan soms helemaal uitblijven he! Maar zitten wel hormonen in he, wel weinig, maar toch kun je er ook 'last' van krijgen.
ken geen Roza! Hij spuugt niet anita, het zijn echt krampen. maar dat had ik niet verwacht nu na 14 dagen Nutramigen. je zou denken dat hij dan al gewend is