Dinsdag ha bellen. moet ik daarvoor op gesprek komen? voor de Mirena dan he. Moet hem van de vk door de gyn laten zetten
ik ken ook geen rosa. enne rox ik zou bijna schrijven fijn dat het beter gaat maar ik lees alweer dat hij nu weer last heeft... en wat duurt donderdag dan lang... hoop dat jullie snel meer weten. enne ik ben begonnen met de pil maar wil er ook weer vanaf, ben hem ook alweer vergeten van de week...niet lekker handig. was nu ook langer ongi dan anders...jullie ook? nou misschien ga ik toch ook voor de mirena (zo heet ie toch)
ik weet niet rox, ik wete ook niet eens of mijn HA hem wel zet, zou eerst gelijk doen maar het bleef erbij om te bellen en toen werd ik ongi en heb dus eerst de pil maar gepakt...die had ik nog liggen...
ik zou gewoon de HA even bellen Rox, als je hem toch door de gyn. moet laten zetten hoef je alleen maar een "receptje" te hebben om het op te halen bij de apotheek. En ik duim voor je dat het heeeeeeeeeel snel donderdag is!
en wie zijn Jill en Ria? Ken k ook niet! Morgen lekker gourmetten, met zijn tweetjes en maandag naar Poppel! Nou Anita, hier constand doorbraakbloedingen. zo een dag niet, dan wer 2 dagen wel. bah bah. Wil wel weer lekker cosy kunnen zijn in bed! Dusseh, hier de Mirena
Dankjewel Marije, al moet ik zeggen dat ik een stuk relaxeder ben nu dan een paar weken terug hoor. en dat scheelt ook een hoop dinsdag ga ik echt bellen! Even op de kalender zetten wat dat vergeet ik anders ook weer
misschien denken ze dat als hun kindje geboren is in januari 2008 ze dan lid kunnen worden... mag dat trouwens niet
Geeft niet! maar er worden wel eens dingen gepost die alleen voor ons zijn. laat die dames dan eerst hier maar kletsen voordat ze daar onze dingetjes lezen
Lexie, zat er toevallig ook zo'n blauwe bewaarbak van Friso in die doos? Ik wil er nog eentje Marieke, ik heb Nutrilon met Friso gemengd, eerst 1 schepje en zo verder. Nu zit ik op half friso standaard en half friso extra en dat gaat geweldig! Citroentje ik weet dat 4 flessen vanaf 5 maanden wordt aangeraden en nutrix pas vanaf 4 maanden. Geen idee wat ik zou doen in jouw plaats, maar doe eigenlijk meestal wel wat de adviezen voorschrijven, of ik moet het grote onzin vinden. Het is trouwens ook slecht voor de maag om grote hoeveelheden te geven, dan wordt deze opgerekt. baaah Roxy ga je een spiraaltje nemen? Ik vond het rond de bevalling oke dat ze "daar beneden" bezig waren, maar moet er nu niet meer aan denken! Zag vandaag weer een foto van mijn 40 weken buik, janken dat ik opeens moest! Ik ben nog steeds bezig het allemaal een plaatsje te geven, moeilijk soms hoor!
ik heb 2 van die blauwe dozen en doe er niks mee. maar opsturen word weer te duur dacht ik toch? trouwens hebben jullie mijn foto's gezien van Tycho en tycho en lisa?
Zijn de verhoudingen dan hetzelfde ofzo? Kun je dan het Nutrilonschepje gebruiken voor friso? (ben blond) Ik hoorde dat friso erg snel klontert, klopt dat?
marieke, zowel bij Friso als nutrilon is het 1 schepje+30 cc water. Wel het nutrilon schepje bij de nutrilon gebruiken en het friso schepje bij de friso. Nutrilon klontert icm nutrton wel en Friso niet. Het lijkt me dus niet dat Friso meer klontert.