citroentje dat wist ik niet! Ik ga jullie alweer gedag zeggen, we gaan naar mn ouders en gourmetten dus het zal wel weer laat worden!
Citroentje, moets vandaag 1 x 10ml gewone voeding geven en dan morgen dus elke fles 1/3. Kan toeval zijn van vanmorgen maar als het morgen na 1 fles weer zo is dan weet ik genoeg dacht ik zo en ga ik dus niet door met provoceren. Trouwens dan moet het nogmaals gedaan worden bij de KA. Gelukkig heb ik een hele lieve KA en ik hoop dat dat dus ook wat makkelijker kan dan haar een nacht daar te laten. Jan zei al dat hij dat alleen goed vind als 1 van ons erbij mag blijven. Ik wacht op een Natusan aanbieding...
Nee rox ook die zitten hier niet..... Marieke: ja die alecto ja! super babyfoon vooral die liedjes word ie echt rustig van en dan hoeft mama zelf niet te zingen! haha Oh missfrodo! dat lijkt me echt niet leuk als ze zou moeten blijven! idd alleen als 1 van jullie erbij mag blijven, lijkt me ook fijner! Ik heb zo'n elektrisch schommelstoeltje daar zit romano nu alsmaar in en vind ie echt heerlijk Hij had ook net een rammelaar beet en meppen dat ie deed ermee haha echt lachen
Valerie, ah dus jullie zijn de komende week ook nog wel druk, fijn dat Romano lekker heeft geslapen in zijn nieuwe kamer. Die Alecto babyfoon hebben wij ook, is een fijn ding hoor! wij hebben het wipstoeltje van de rainforest serie van fisher price en die heeft een trilstand en Enzo vind dat ook heerlijk! Marieke, Enzo slaapt ook meestal tot 7.00 uur, maar vannacht was het 5.00 dat ie wakker was en honger had! Wij krijgen vanavond mijn schoonouders even op visite. Huggies zijn trouwens fijne luiers hoor, ik heb ze hier ook, ze zijn lekker soepel. Hier gaat alles nu goed trouwens, pampers, huggies en kruidvat heb ik nu. (ik koop alleen pampers en huggies in de aanbieding anders gebruik ik kruidvat) Ik heb direct even de vrouw van mijn vader gebeld die werkt bij de dirk van de broek, ze neemt nu 8 pakken huggies mee! Guppie, schattig jurkje hoor! Gezellige dag nog verder. Missfrodo, ah wat sneu van de voeding vanochtend. Hier is trouwens nog geen sneeuw te bekennen, het is hier zelfs heerlijk, zon schijnt volop!
Rox, volgens de arts op het cb wel helaas maar moet het eerst van de KA zelf horen hoe dat zit. Anita, hier heeft het gesneeuwd en inmiddels regent het dus is het nu een grote blubberzooi. Ben blij dat we nergens heen hoeen vandaag. Haha 8 pakken Huggies, dacht dat ik erg was de vorige keer met 6 pakken Pampers
8 pakken hahha heb je genoeg voor komende 4 maanden haha hier sneeuwt hard , gelukkig belde net vriendin dat haar ouders ons komen halen en later terug brengen lieffff mensen he nou ik ga me mannetje pakken die is wakker en vind box niet meer zo leuk denk ik , hij heeft wel zijn knuffelbeest gevonden in de box en kijken en lachen joh echt schattig ,maar goed houdt niet lang vol wil graag weer gezelligschap trouwens heb net selmen nieuwe truitje aan gedaan maat 68 en hij past heel goed allen beetje de mouwen maar niet zo erg
ZO mijn ouders zijn weer weg. Was wel gezellig lekkere brunch gehad ik had alleen natuurlijk weer veeeeel te veel gemaakt maar ach.,, daarna heerlijk nog even in zonnetje buiten gezeten en gewandeld en nu wordt het hier ook donker benieuwd of het nog gaat sneeuwen. JEsse is echt heel veel op geweest. Maar alleen maar vrolijk lief en lachen.. nu ligt ie lekker op zijn bedje. Juni wat een schrik zeg maar ik ben zelf erg blij dat ik niet zo'n matje heb. Het zou mij alleen maar onrustig maken maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk! Guppie schattige foto;s van je meid! Eet smakelijk! Valerie lekker zeg dat je over bent. Esther ik hoop dat het goed gaat met de voedingen zonder teveel krampjes enzo...
Wanneer moet Emi naar de KA esther? Ik ga dinsdag eerst 2 pakken Huggies halen, als het bevalt kan ik altijd nog bij halen!
Guppie, lieve foto's zeg! Rox, foto's zijn gemaakt, moeten ze nog een keer uploaden 8) Oma heeft net Marit gevoed, ideaal! Huggies, hm, zijn die dik, of een beetje dun zoals de pampers? dat ze niet zo'n plofkont krijgt, hahaha! Iedereen eet smakelijk
Marieke, ik ga ze dinsdag halen. ik laat het je weten! Ben benieuwd naar de foto's! AnitaJ, had je al Etosspenen gehaald? (wij hebben al gegeten)
Hé meiden, Even snel... 't ging sinds afgelopen donderdagavond ineens erg slecht met mn oma, ze is vrijdagochtend bediend en helaas gisterenavond overleden... Dat wilde ik jullie even laten weten... x Linda
Lieve lieve Linda, Gecondoleerd met het verlies van je Oma. Heel veel sterkte de komende dagen, wij zijn er voor je! Dikke kus en knuffel, Rox
Linda, gecondoleerd, veel sterkte! Roxy, oh ja die had ik al gehaald, de etosspenen zijn precies hetzelfde als de Avent, ideaal dus. Marieke, de huggies zijn wel iets dikker dan de pampers volgens mij, maar niet heel erg dik.
Heeft iemand de mobile ook van fisherprice rainforest? heb geboden op ebay voor 27 euro.. vind hem best gaaf
Ja ik Berna, er zijn 2 soorten wij hebben de kiekeboe blaadjes versie en Emi vindt het geweldig en mama ook
nou, ik vind eerlijk gezegdde kiekeboe leuker dan de gewone. maar smaken verschillen natuurlijk! Enzo is alweer 2 maanden! W.s krijg ik een nieuwe fiets voor mijn verjaardag. Dan ben ik nog sneller thuis na mijn werk. En mijn moeder had nog een fietsstoeltje liggen. ideaal dus. aan de rest vraag ik geld, kan ik voor Joey wat leuks kopen!