heb net op de site gekeken, ik heb niet de kiekeboe, die is ook erg leuk geloof ik! maar die andere ook hoor en 27 euro is erg goedkoop! hebben!
Pffft ze is mij toch een partij onrustig vandaag.... Om 15 uur begon ze met jengelen in bed en nu doet ze het nog.... Intussen is ze wel in bad geweest en heeft ze de fles gehad. Vraag me af of dit nog steeds van die 10 ml standaard voeding is.
Berna, vind alleen wel de muziekjes van mijn mobile een beetje truttig De junglegeluidjes maken dat weer goed!
hoeveel moet je morgen geven Esther? als Emi morgen weer niet lekker in haar velletje zit weet je het zeker
Esther zou dat echt van dat kleine beetje komen dan? Ben benieuwd hoe het verder gaat.. Babygym nog niet binnen die vrouw moest met spoed naar ziekenhuis hoorde ik en ze vroegen of het was later verzonden kon worden nou prima maar wil het komende week wel graag ontvangen heb tenslotte al betaald
Linda gecondoleerd meis! Bbrrr Berna ik krijg dan altijd de kriebels heb altijd gelijk het idee dat ik dan ben opgelicht heb je dat niet?
Nee dat niet er hebben er meer bij haar gekocht en dat is allemaal goed gegaan maar ik ga nu wel weer even een mail sturen