Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja, Enzo alweer 2 maand, iedereen zegt altijd dat het hard gaat, maar het is echt zo!

2. Niet meer actief

Rox, veel plezier morgen bij je moeder.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oke ja geen idee hoe ebay werkt, nog nooit wat gekocht.

Gaat zeker hard Anita!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Kreeg al een mailtje dat ze dinsdag gaan versturen

5. Niet meer actief

Mooi zo berna! dan wil je 'm proberen ook he!
    Ik krijg het idee dat de kiekeboe niet projecteert, vanaf de site dan he, kan me vergissen....

6. Niet meer actief

Hé meiden,

Net ook een leuk nieuwtje gehad: mn schoonzusje is zwanger! Had ik echt nog niet verwacht!

Beetje dubbel voor ze nu, maar ze wilden het toch vertellen.

x Linda

7. Niet meer actief

En oh ja, Stef heeft een beetje koorts 38,3. Even in de gaten houden maar.

En ik ben weer ongesteld geworden...

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee precies dus ik ga nog gewoon voor de gewone zeg maar leek me juist zo leuk. Hij verloopt over een half uurtje dus zou mooi zijn voor 27 euro.

Wel weer 27 euro maar ach... ben ook zo gek op dat jochie he mm zo lief dat ie was vandaag lekker in de wipstoel erbij en nu vanaf 1900 al lekker aan het slapen. Al weken hebben wij de hele avond voor onszelf omdat hij dan gewoon lekker slaapt de hele tijd.. ben gewoon supertrotst haha

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    O dat is dan wel fijn nieuws Linda!
    Houd Stef maar in de gaten ja kusje voor Stef!

10. Niet meer actief

Nou Linda, typisch het leven....
    Kan me voorstellen dat het dubbel is, maar wel bijzonder!

Ongi, jegh! Bij mij is het bijna weer weg! Yes!
    Eindelijk ringsteken :oops: ;)

11. Niet meer actief

Kun je dan trots zijn als moeder he! Glim glim!

Hou Stef maar goed in de gaten ja, knuffel voor hem :D

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja inderdaad ja haha
    ojee word ik nu ook "zo'n "moeder ?

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou heb hem gewonnen voor 27 euro!

14. Niet meer actief

Beter berna!
    Ja, we worden/zijn allemaal mama's die lekker pochen over hun kindjes, hihihihi! Owjee....

15. Niet meer actief

dat is toch gezond :D , hahaha

Berna mooi dat je je mobiel hebt!

Linda, fijn nieuws van je schoonzusje.
    Ik hoop dat Stef snel weer opknapt, knuffel voor hem.

16. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden
    hier terug van vriendin ,en ben geadopteerd door moeder van mij vriendin hahahah , ze wil graag kleine kinderen nou krijg die van mije gewoon en mag kids bij haar doen als een weekendtje weg wil idiaal he :)

heerlijk gegeten stamppot spinazie met feta en pijnboompitjes ,en nog veel lekkers jammmie

linda hou stef idd in gate meid sterkte
    en leuk dat je schoonzusje zwanger is :D

selmen heeft super gedragen daar , veel slapen en af en toe lachen , een keer heeft hij kei hard gegild uit zijn slaap enge droom :cry: zo sneu bleef echt even gillen nou verder veel gelachen maar nieuwe oma en opa :)
    morgen ook lekker vrij van school yessss beetje uitslapen :D

17. Niet meer actief

Meesa, dat is handig zo'n oppas ;)
    Goed dat Selmen zich zo lief heeft gedragen, zielig dat ie een enge droom had.

18. Niet meer actief

Ah meesa, zielig he als ze eng dromen :(

Ik ben aan het kijken naar babyzwemmen, er is 1 zwembad hier waar het 's avonds kan, joepie! kan papa mee :D
    maar daar heb ik ook wel ge-aquarobict (wat een woord, pfff) en ik werd iebelig van die chloordampen.
    Kan dat geen kwaad voor die kleintjes? net of er mega chloor inzit, blergh!

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Hè Linda, gecondoleerd met het verlies van je oma. Sterkte hoor de komende tijd. Inderdaad heel dubbel dat nu je schoonzusje zwanger is. Zo zie je maar weer dat het leven en de dood erg dicht bij elkaar staan he?!
    Gatsie, de ongi helpt nu natuurlijk helemaal niet. Dikke knuffel voor Stef hoor, hoop dat de koorts snel zakt.

Esther, ik hoop dat het heel snel duidelijk is en Emi geen "onnodige" krampjes meer hoeft te hebben. Hmmm in het ziekenhuis blijven, das minder. Maar voor een goed doel moet je dan maar blijven denken he?

Berna, ouwe Shopaholic! hahaha Fijn dat je weer wat "gewonnen" hebt zeg. Ik ken het wel hoor, ben alleen niet zo van dat e-bay e.d.
    Lekker genieten he van je kereltje?! Ik geniet ook steeds meer merk ik. Ik had vanavond zelf zoiets van "ik wil hem gewoon graag uit bed halen, lekker knuffelen en teuten met hem" Maar ja, dat doe ik maar niet he, ook zo zielig als ie lekker ligt te maffen.

Valerie, fijn dat je nu over bent. Nog even doorbijten met de laatste "verbouwingen" en dan lekker genieten van je nieuwe THUIS! Fijn dat Romano er ook al van geniet.

Oh die Huggies zijn trouwens ook niet zo dik hoor. Heb ook een pak gehaald vorige week. Bevallen mij veel beter dan de kruidvat (die vind ik namelijk wel erg dik en stug). Wel blijft voor mij de "pampers" favoriet hoor.

Vandaag bij Edwin zijn opa geweest. Tjee, wordt ook al een aardige kindercreche. Vorig jaar waren er nog geen kleintjes en nu al 5! hahaha Wel grappig om te zien hoor. Sten is de jongste en er zit steeds ong 2 á 3 maanden tussen. Kon je dus erg goed de "groeifases" zien. Lekker tutten dus, en het was ook nog gezellig voor de verandering daar, hihi. Sten deed het ook zo goed. Hij is anders niet zo van de drukte, maar nu had hij de grootste lol en was erg gezellig aan het meekletsen met de "oudere" kinderen.

He gatsie, krijg net sms van mijn vriendin. Dat ze met de kleine (3weken oud) in het ziekenhuis zitten, hoge koorts.... hmmm krijg een beetje de kriebels...

Liefs Marije

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee volgens mij kan chloor niet zoveel kwaad hoor stond laatst in een bald nog dat dat overtrokken is alleen als je kindje astma heeft wordt het afgeraden,
    Kunnen kindjes al dromen? Jesse is al 2 ochtenden vroeg wakker.. nou ja wakker hij is dan aan het huilen terwijl hij voorheen nooit huilend wakker werd maar juist heel vrolijk. Vanmorgen ook huilen huilen, en toen maakte ik hem goed wakker en ineens lachen... dus hij sliep waarschijnlijk gewoon nog en huilde in zijn slaap.. vroeg me dus ook af of ze al echt kunnen dromen... vond het ook erg zielig...

nou ga laatste fles maken en vul hem nu met 180+6 ben benieuwd of dat scheelt morgenvroeg

Deel Deze Pagina