Haha guppie: leuk toch de woonboulevard! zeker op 2e paasdag! en idd ik heb dat ook ga ik de stad in met de gedachte ik koop iets voor mezelf..kom ik thuis met iets voor Romano haha Anita: enzo heeft lekker geslapen weeer zeg! lekker he een beetje ritme zo! Ik heb net de flessen in de sterilisator gezet hier en in de magnetron...maar volgens mij heb ik een verkeerd knopje in gedrukt 1 fles is helemaal vervormd! kan ik dus niks meer mee, die ander niet die had maar een klein deukje.....die kan ik nog wel ff een dagje gebruiken.... Morgen maar andere flessen halen...maar ik had avent flessen, maar voor het spugen waren er andere goeie flessen toch? welke waren dat? en kan dat kwaad als je van fles wisselt? nee toch...denk dat ik dan andere flessen haal..
die mail voor de baby doos, was dat een mail met alleen die bon? Stond dat ook in het onderwerp toevallig?
Oh oh Valerie, balen van de flessen, Avent nog wel! (duur) waren het niet de bfree flessen ofzo, die goed waren tegen spugen? Marco is hier even naar de heugte geweest, dat is een jaarmarkt. Heeft ie een voetbalshirtje van AC Milan laten bedrukken met Enzo zijn naam erop, superleuk! Hier wisselt de sneeuw het af met de zon, wel lekker zo.
ja ik weet het, best balen ja! maar ja mijn eigen domme schuld denk ik haha En wat stoer zo'n shirtje! leuk hoor..
Hier heerlijk door de hagel gewandeld.... gelukkig hield het snel op! Hm, sja, ik wil wel graag zwemmen met Marit en het duurt altijd zo'n 20 minuten maar. Vind het wel lastig! Citroentje, hoe ging dat met Tim in het chloorwater? Was het niet giga druk op de boulevard? Wij mijden dat nu echt, brrrrr! Heb wel reuze zin naar de Ikea te gaan een keer, zo lang geleden! Ik heb hier ook zetpillen van 60 mg. liggen. Geen arnica ofzo. gewoon beetje masseren en ook geen koude washandjes erop doen na het prikken. marit heeft trouwens geslapen tot 7 uur (had gister wel 190 cc forte op!) missme, balen van de flessen! Ik heb de difrax s-fles, die helpen tegen krampjes enzo. Kan geen kaad hoor! Anita, wat een lieve foto van Enzo op hyves! Hij heeft zo'n wijs koppie (ben een beetje fan, euh, bedoel marit ) heb van Marit er een op gezet met haar vriendinnetje die ook de 14e geboren is! 8)
Hallo ladies, Zoals het er nu uitziet na 2 flessen met 1/3 standaard en 2/3 dieetvoeding gaat het goed en durven we voorzichtig optimistisch te zijn. Ze heeft tot nu toe geen klachten, wel wat gespuugd net maar nog niet in die mate waarin ze dat toen deed. Zou zo fijn zijn als ze weer gewoon mag eten. Marieke hier nog een mama die graag naar Ikea wil maar we gaan pas als de verbouwing hier gedaan is en die is nog steeds niet begonnen dus zal nog wel even duren. Ach scheelt weer een hoop geld. Missme ik heb nog 2 Bfree flessen hier liggen, eentje is 1 keer gebruikt. Voor 10 euro stuur i kze naar je op inclusief een nieuw doosje spenen.
zo net terug van vrienden maar JEsse wilde daar niet echt slapen heeft uurtje geslapen maar denk ik dus nu gaat ie lekker naar bedje totaan zijn badje Verder ging het wel goed met hem. Ik haal voor de zekerheid ook nog maar even zetpilletjes in huis Jesse moet woensdag zijn eerste prikjes ( laat of niet?) Meubelboulevard heb ik gemeden hihi word ik echt gek denk ik.. nou vanavond lekker patatjes en dan is het vanaf morgen weer streng! Kijken of er deze week wel wat af wil....
Oh berna das idd laat ja! Succes alvast.. En missfrodo: daar waren hier toch niet zulke goeie ervaringen mee met die bfree flessen? welke heb jij nu? en welke spenen zijn het?
Marieke: hier gaat het zwemmen goed met Tim. Het is wel in een zwembadje in een aparte ruimte, extra warm, verstelbare bodem en ruikt amper naar chloor. Ik heb zelf last van hooikoorts en ook snel last van chloorluchten enz maar heb er daar in dat zwembad geen last van in het grote bad weer wel!
Marieke bedankt! Rinaldo krijgt dat op zijn mail, vroeg me ook al af waarom ik geen prenatal aanbiedingen kreeg Berna, das idd laat! Wij zijn morgen aan de beurt, brrrr! heb er echt geen zin in. Lijnen gaat dramatisch vandaag. Heb het gisteren los gelaten en nu moeite om het weer op te pikken. Heb dan wel geen snaai in huis, maar eet wel teveel!
meubelboulevard was trouwens niet drukker dan een gewone zaterdag, maar wij waren er al om half 12. Het is echt een heeeeeel lange zondag, aangezien we om 7 uur al buiten liepen
MissMe ik vind de Bfree flessen zelf vreselijk. Zitten 1 spenen op en het pakjes is 2 spenen. Gebruik zelf Tommee Tippee en die vind ik echt super.
ja missfrodo: heb al vaker niet zulke goeie dingen over die bfree flessen gehoord, wil morgen ff in de winkel kijken, maar in ieder geval wel super bedankt voor het aanbod! En trouwens fijn dat het goed gaat met de voeding van Emi zo he! hopelijk kan ze snel weer over op gewonde voeding!
Ik was ook weer aangekomen, 200 gram! Nou ja! Getverderrie, heb een ander lijf! (en moet ook beter m'n best doen )
ik wil me zelf dwingen om niet elke dag op weegschaal gaan staan , daar word ik echt nier vrolijk van , ben 2 kilo afgevallen sinds week lijkt het want de weegschaal van mij digitale ,geeft ook welles valse nummertjes ,,,,,, straks als mooie weer is gaan we allemaal veel wandelen en veel water geven krijgen we weer mooie figuurtje borsten zijn ook niet zo stevig meer he
Ik sta 1x per week op dat ding, en het is frusti! Ik wandel nu al heel veel, maar helpt nog weinig. Maar ze zeggen dat het ook 9 maanden weer nodig heeft, dus ik zie wel....
en die van 9 maanden geloof ik echt , ik was met dochter ,na 8 maanden mezelf weer slank als eerst , goed ik deed ook veel sporten en veel water drinken want wou met zomer weer normaal uitzien , dus ik geef me zelf ook nog 6 maanden ofzo
heb er al een topic over geopend bij na de bevalling en tja hoor veel dat het toch echt 9 maanden nodig heeft zucht...