oh ik vind het zo rot dat die kilo's niet opschieten! Het kan zo goed dat je lichaam de kilo's nog vast houdt, omdat je nu eenmaal een lang herstel hebt van de zwangerschap. Ik zou gewoon gezond blijven eten en blijven sporten, zeker niet te weinig eten! Ik kan dan misschien mijn oude kleren weer redelijk aan, ga voorlopig echt wel door. Voor een volgende zwangerschap wil ik echt stukken minder wegen, denk dat gewicht ook wel scheelt in vermoeidheid en evt. bekkenklachten.
ik had gezond gewicht toen ik zwanger werd maar ja die laatste 2 maanden dat ik gewoon echt niets meer kon zijn de kilo's er aangevlogen! Ik ga gewoon door ook hoor met sporten en gezond eten.. moet een keer goedkomen en inderdaad voor een tweede wil ik weer op goed gewicht zitten oo sneeuw!
Hai meiden, terug uit Poppel! Krijg van mijn moeder het Fisher Price kleed, komt deze week binnen als het goed is! Verder lekker relaxed dagje gehad, zometeen lekker de bank op! Voor de 3e keer deze week een doorbraakbloeding. word er gek van! Dan ben ik ook niet meer beschermd toch?
Dat jullie het al over een 2e hebben Rox, zou ff je ha bellen, denk dat je wel beschermd bent, maar vraag het ff na! Wat cool dat je dat kleed krijgt! Ik wil ooohoooookkkk!
hahaha ik moet ook niet aan denken om nu aan volgende baby denken ach ja ik heb ook al 2 dus misschien voor jullie toch anders roxy wat vervelend , wat gebruik je pil? ik denk om spiraal of ring te plaatsten , wat zijn jullie ervaringen?
Hey meiden! @ Linda, gecondoleerd met je oma meid! Het zal wennen zijn dat ze ineens niet meer is. En gefeliciteerd met je schoonzusje haar zwangerschap. @ Missme, Balen joh van je flessen! Kost je weer een euro of 14! :x @ Roxy, tof van moeder dat je van haar dat kleed krijgt! O en met een doorbraakbloeding ben je ook gewoon beschermd geloof ik want dat kan gebeuren tijdens het pil slikken. Heb er hier eentje die ik door moet slikken vanwege de b.v. nog(dus ik kan er ook last van krijgen omdat ik geen stopweek heb) maar als die strip op is ga ik door met mijn eigen pil. Ik geef al 2 dagen geen b.v. meer dus... Ik had vroeger trouwens ook microgynon 30 en kreeg toen ineens Stediril 30, goedkoper waarschijnlijk maar ik heb er niks van gemerkt en geen problemen mee tot nu toe en ik heb deze toch alweer een jaar of 5. Erg he, dat ze je niet eens waarschuwen maar gewoon maar iets anders geven zonder er rekening mee te houden dat je lichaam het misschien niet accepteert! Ik snap niet dat dat zomaar mag! Maar wel je z.f. dokken elke maand en die word ook niet goedkoper! @ Esther, dat zijn fijne berichten over de voeding! Ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan als vandaag.
Romano drinkt niet zo goed sinds gisteravond.. 80cc tot 100cc per voeding, meer krijg ik er echt niet in! Wel slaapt hij soms wat langer tussen de voedingen want sinds een paar dagen komt hij vaak om de 4 uur ipv de 3 uur wat hij eerst deed. Voedingsvraagje, de nutriton helpt goed tegen het spugen maar hij heeft er wel krampjes van en vaak poepluiers waarbij het tussen de luier uit komt! Geel en vrij dun. Mijn vraag: heeft er iemand ervaring met rijstebloem? Ik heb de hoop dat dat misschien een betere oplossing is......maar hij is bijna 2,5 maand oud, mag dat dan wel? Iemand van jullie het al gegeven misschien?
Poeh ik heb echt geen idee marlou, anders miss eens naar het cb bellen morgen? daar zullen ze je zeker wel advies over kunnen geven En over het weinig drinken..miss heeft ie een regeldagje ook? of sprongetje..dat ie ff wat minder drinkt...wel fijn dat ie er wat meer tijd tussen laat toch? En ik zou opletten op de dunne poep, kreeg romano ook van friso comfort...
Vanmiddag even naar Jysk en Leen Bakker geweest. Ik heb daar voor mike een 1 persoonsdekbed en een nieuw kussen gekocht. Hij had namelijk een kinderdekbed maar aangezien hij uit bed viel ben ik voor de grote gegaan want dan kan ik hem goed instoppen en blijft hij tenminste liggen! Ook 2 leuke overtrekhoezen voor hem gekocht, eentje met raceautootjes en eentje met scoobydoo! Die heeft hij er nu om en trots dat hij is! Ook 2 nieuwe badmatjes gekocht voor een paar centen en voor ons eigen bed 2 niuewe hoeslakens. Ik had eerst stretch maar dat bevalt me gewoon niet, we hebben een waterbed dus die lakens verschuiven of worden te krap aan de zijkanten waardoor ik ze steeds weer over het matras moet trekken. Dus ik heb ze nu weer gewoon van katoen, heerlijk en een stuk steviger! Daarna lekker chinees gehaald, koken doen we morgen wel weer!
Hij heeft gelukkig wel goede plasluiers en hij word met de dag zwaarder dus dat gaat wel goed denk ik.. Donderdag moet ik zowieso naar het cb en krijgt hij ook zijn eerste prikjes. Dan zal ik het er meteen over hebben. Ik zal de rijstebloem tot dan nog wel even in de kast laten staan..
Marlou, een vriendin van mij gaf nutrix met 2 maand en 3 weken al ofzo, ging prima! Ikzelf zou het eerst overleggen....
oh die rijstebloem is hetzelfde als nutrix? is vanaf 4 maanden toch? zou het ook ff overleggen ja, maar weet niet of het kwaad kan hoor..
hey niet verkeerd opvatten he Ik wil voorlopig echt niet zwanger raken, maar ben inmiddels ook niet meer zo naief dat ik denk dat ik ffies flink afval in een paar weken! Zat vandaag de pfaffs te kijken en Lindsey was alweer zwanger nadat haar 1e een half jaar is ofzo. Moet er niet aan denken, echt niet!
Dan ga ik donderdag dus eerst even overleggen voor de zekerheid. Die paar poepluiers tot dan kunnen er ook nog wel bij!
Haha Berna oefenen voor het echhie of gewoon 'droog'oefenen? Hier wordt ook geoefend maar wel met jasje aan zeg maar Hoewel het bij mij al een beetje kriebelt.... De standaard voeding gaat nog steeds goed, vanmiddag uiteindelijk wel krampjes maar dat kan natuurlijk zowiezo als je andere voeding introduceert. We gaan gewoon verder met proberen. Rijstebloem/Nutrix dat klinkt nog zover weg, of ben ik gewoon laat geen idee hoe dat allemaal werkt, heb altijd het idee dat dat pas na 6 maanden gebruikt wordt maar leer nu dat dat niet zo is. Klopt trouwens wel dat met JBM je ontlasting dunner wordt, heb begrepen dat het geen kwaad kan maar tis wel vervelend. Wat anticonceptie betreft ik was laatst van plan om weer zo'n staafje te nemen maar denk dat ik het maar gewoon bij die jasjes hou aangezien ik denk dat we vrij snel weer gaan oefenen zeg maar.