Hey meiden..... Mijlpaal mijlpaal mijlpaal..........! Romano heeft vanacht zomaar ineens doorgeslapen! Ik hoorde ineens sabbelen en smak geluidjes (wel heel zachtjes hoor maar ik slaap hier heel gespitst op) en kijk op mijn wekker, is het zomaar ineens 5 uur! Tja eh......als je gewent bent dat hij normaal om een uur of 3 en om een uur of 6 komt.....dan telt dit voor mij echt wel als doorslapen hoor! Alleen dus weer niet meer als 100cc drinken per voeding, maar ja, als hij honger heeft komt hij echt wel! Wat ik wel grappig vind als er aan terug denk is dat als Mike als baby wakker werd voor een voeding 's nachts zette hij het meteen op een brullen en dan maakte 1 heel gauw een fles terwijl de ander de speen in zijn mondje hield zodat hij stil bleef, haha! Romano niet, nee die gaat eerst rustig op zijn vingertjes zuigen en smakken en dan hoor je af en toe eens een uh en een ah, ik kan gewoon rustig zijn flesje klaarmaken, hij wacht wel! Wat een verschil he? Vanmorgen ben ik met Mike naar een PSZ bij ons in de buurt geweest om hem in te schrijven. Omdat hij half mei 2 word en de PSZ in de grote vakantie dicht gaat, zal hij er pas in September naar toe gaan. Ik had hem meegenomen om eens te kijken hoe het klikte daar. Nou meneer klom de buggy uit en ging er meteen vandoor, allemaal speelgoed en andere kleine kindjes, joh, het is een paradijs voor hem! Ik moest hem dan ook wel flink achterna lopen toen we na een kwartier weer weggingen en ergens vond ik het ook weer erg sneu voor hem dat we zo snel weer weg gingen, maar hij was het ook zo weer vergeten en had onderweg naar huis de grootste praatjes. Dus ik weet zeker dat het een enorm succes voor hem word en ik vind het nu al jammer dat hij nog even wachten moet. En nu liggen de kids lekker op bed, al heb ik Mike wel weer een stuk of 10 keer terug in bed moeten leggen want hij bleef er maar uit klimmen en spelen, met slaapzak en al! Vriend ligt ook op bed, hij is ziek thuisd, grieperig. Tja.....en zieke mannen......zijn enorm zielig! Ik heb de tv uitgegooid en zit hier gewoon te genieten van doodse stilte om me heen, heerlijk! Eindelijk komen we in het ritme waarop ik sinds Romano's geboorte al zat te wachten. Het 'echte' genieten is eindelijk begonnen!
Romano wat goed! Fijn hoor Marlou! Mijn dametje begint weer te mopperen! Ik neem haar maar mee naar beneden, want zo gaat ze toch niet slapen.
Owh vervelend dat je die bakerzak dan nog even niet mag gebruiken he? Hopelijk valt ze straks nog wel even in slaap!
Marlou super zeg! heb jij dus ook even kunnen bijtanken! Heerlijk! Nou Jesse heeft het goed gedaan! Had hem om half 10 gebracht en toen heeft ie even gespeeld en geknuffeld. Toen probeerde ze hem in bed te leggen maar hij wilde niet slapen. Hebben ze hem om half 11 flesje gegeven en daarna in bed gelegd en toen heeft hij tot half 1 geslapen! Super dus. Daarna weer geknuffeld en gespeeld en om half 2 heb ik hem opgehaald hij was alweer moe dus heb hem meteen maar in bed gelegd en hij is stil... dus helemaal prima! ik kan met een gerust hart gaan werken maandag~!
hey dames hier vanmorgen ook om prikjes geweest naar het cb, het was ff huilen maar hij was zo weer stil. ze hebben hier minder bij werkingen van dan eerst zei ze. Ook gewogen en gemeten en Tycho is ff in 3 weken tijd bijna 1 kilo gegroeid, hij weegt nu 5740 gram en is 61 cm...lengte en gewicht komen mooi overeen. Linda ik las dat stef ziekjes was, hebje de huisarts ook gebeld? mij is verteld dat kindjes gezien moeten worden door de huisarts als ze koorts hebben.. hoe is het nu met hem. foto's, ik zou een fotoboekje maken bij de kruidvat, maar kan nu ook bij superdeboer... pixum heb ik nog nooit van gehoord, zal er eens gaan kijken... marlou, lekker zo als iedereen ligt te slapen en ja mannen en ziek zijn, de mijne was ook ziek vorige week, grr...ik zei volgende week ben ik eens ziek, zien wat er dan gebeurt. guppie, hoe is het nu met Ymke? fijn dat het goed gegaan is Berna, dan ga je indd met eengerust hart aan het werk. trouwens zijn er al meer mama's aan het werk?
lekker nog ff vakantie erachter aan... ik ben vorige week ff op een avond 3 uurtjes ofzo aan het werk geweest, het is best te doen....
Berna: fijn dat het goed is gegaan! Anita: nee ik heb de huisarts niet gebeld eigenlijk... Heb wel ff getwijfeld wat te doen, maar hij dronk verder nog goed, en was ook niet suffig of zo... Het was eigenlijk alleen maar te merken aan dat ie zo warm aanvoelde...
oke, ik weet ook niet waarom maar de huisarts vertelde mij dat vorige week, en dat moet wel tot een half jaar zei ie...daarom vroeg ik het je ook. maar gaat het nu goed?
Ymke viel net bij de fles in slaap. Heeft ook maar 70 cc gedronken, maar dat heb ik meer gelezen volgens mij. Verder merk ik niks aan haar! Heb haar nu in de bakerzak gelegd, hoop dat ze wat langer slaapt nu! Berna, wat super zeg! Dat zal idd een heel goed gevoel geven! Kreeg trouwens het advies op het cb om eerst op te hogen naar 180 ml, dus 200 aanmaken en dan iets eruit gieten. Dat schijnt beter te zijn dan van 165 naar 200. Ga dat nu langzaam proberen, want ik heb al een paar dagen het idee dat ze niet genoeg aan de hoeveelheid heeft. De volgende keer (met 3 maanden) moet ze wel op 5x 200 cc voeding zitten.
tsja ach, ik ga het er echt niet in gieten als het er net zo hard weer uitkomt hoor! Eerst maar eens voorzichtig een flesje van 180 proberen over een paar dagen
Missfrodo, fijn dat het zo goed gaat met de voeding! en Emi al 4 maanden, zo he, Enzo is net 2 maanden. Guppie,fijn dat de prikjes goed gingen met Ymke. gaat het nog steeds goed met Ymke, geen verhoging? ze is goed gegroeid of niet? Roxy, dat is ook een leuk idee zeg, een olieverfschilderij. Marlou, wat fijn dat Romano doorgeslapen heeft, goed zeg! Zieke mannen zijn inderdaad heel zielig Mike heeft dus al helemaal zin in de psz, beter zo dan andersom. Berna, fijn dat Jesse het naar zijn zin had op het kdv. Hier vanochtend weer even gewinkeld, was te doen, geen bui op onze kop gehad. Vanavond ga ik naar de kapper, weer een stukje eraf, lekker pittig! ik ga het ook weer verfen maar dat doe ik altijd zelf. Morgenavond lekker zwemmen met mijn schoonzusje. Hier verhoog ik de voeding elke keer met 10cc, want anders komt het er net zo hard weer uit.