Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

AnitaJ ik maak het direct na je pb over. wat zijn de verzendkosten?

2. Niet meer actief

ik zal zo even naar het postkantoor gaan, dan weet ik het

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o hoor net mijn zusje heeft english training al...

Nou ga maar even opfrissen hier JEsse iets eerder de fles geven ben benieuwd hoelang hij ook is enzo

4. Niet meer actief

Berna veel succes straks op het CB

5. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Succes bij het cb.
    Fijn om te horen dat alle kindjes het nu zo goed doen!

Gaat het met Joey ook goed Roxy?

Fijn om te horen dat sommige hun kindje ook niet afgeven. Ik heb het echt heel sterk, als ik weet dat er visite komt zit ik mezelf al druk te maken omdat ik weet dat ze haar vast willen houden. Zelfs bij mijn schoonmoeder en eigen moeder heb ik dat. Ik ben een beetje bang dat Lotte mij niet als haar mama gaat zien als andere haar vast houden. Want zelf heeft ze er niet echt problemen mee dat iemand anders haar vasthoud...

Over het spiraaltje heb ik verhalen gehoord dat er wel een bevruchting kan plaatsvinden, maar dat die door het spiraaltje word afgebroken. Dus eigenlijk een soort "miskraam". Die gedachte is een van de reden waarom ik er nooit voor zal kiezen.

6. ProudMum

dat zeiden ze vroeger maar op diverse sites staat dus dat dat niet het geval is.

poverdorie, wil ik naar buiten doet de lift het niet, heb een kwartier staan wachten. kan dus dus niet naar buiten of naar de brievenbus. had net Joey in zijn jasje gehesen en hij lag lekker te slapen. nu laat ik hem maar liggen ook. grr ik moet echt snel verhuizen want dit is niks

7. Niet meer actief

Hey getsie rox dat is wel rot ja! wil je weg kan je niet eens je eigen huis uit..schiet niet op he!

En dat van het spiraaltje schijnt ook zo met de pil te zijn, daarmee kan je ook bevrucht worden maar door de stoffen in de pil word het ook afgebroken...heb ik gehoord hoor! weet niet of het zo is! vind het ook een rot gedachte maar goed...volgens mij is het met elk voorbehoedsmiddel wel iets...

8. ProudMum

:oops: ik ga toch eerst maar 3 maanden Nuva proberen :oops:

Ben aan het kijken nu voor een leuk koophuisje

9. Niet meer actief

roxy, je hebt pb!

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

he bah roxy wat balen zeg...

enne al wat gevonden?

11. Niet meer actief

hahaha, Enzo vind het reuze interessant om te zien hoe ik een worteltje op zit te eten! hij ligt op mijn schoot echt zo te kijken van: hoe doet mama dat?

12. anita1975

haha ja dat wil ik ook (denk ie)

13. ProudMum

zo ben ik weer, was even weg.

AnitaJ, ik ga het geld over maken!

andere anita, ik heb zoveel leuks gezien! eerst maar kijken hoeveel hypotheek we kunnen krijgen!

14. anita1975

altijd leuk om te zien he....hoe hoog woon je nu eigenlijk...?

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag lieve meiden,

Hier ben ik weer even! Ik kan niet zonder jullie...

Heb af en toe wel wat gelezen, gelukkig gaat alles goed met jullie en de kleintjes!

HIer gaat het ook een stuk beter, we bakeren Amber overdag in en ze slaapt nu ongeveer een 3 kwartier na iedere voeding, nog niet veel maar in ieder geval meer dan eerst!
    Gisteren probeerde ze voor het eerst naar een knuffeltje te grijpen wat ik boven haar hoofd hield, mis natuurlijk en dr handje belandde op dr neusje.

Met mij gaat het een stuk beter, ik begin nu in te zien dat ik het gewoon op mijn manier moet doen niet hoe anderen het zeggen, denken enz.

En het belangrijkste ik geniet nu echt van Amber! Omdat ik nu zelf ook weer wat tijd voor mezelf heb ben ik blij dat ze weer wakker is.

Ook tussen Mark en mij gaat het weer beter, ik ben 's avonds ook wat beter te genieten en niet zo ongelofelijk moe meer.

Liefs,
    Annelies

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn je weer te lezen hier Anneliesje.. en jouw manier is de beste manier voor jouw kindje denk maar!

Nou terug van CB Jesse weegt 5,5 kilo en is 58cm lang. Goed gegroeid iets onderin de curve maar dat vind ik niet erg en CB ook niet. Mag voeding gaan ophogen naar 5x180( dus beetje weggieten na aanmaken) en als hij nog meer wil langzaam al naar 5x200
    toen de prikjes nou eerste ging erin.. geen kick maar toen dat wat langer duurde gaf ij een gil en toen was het klaar. En toen kwam de tweede hij wist natuurlijk wat er ging gebeuren dus was even huilen..niet eens hysterisch en toen de naald eruit ging was het ook meteen over. Ik legde hem om aankleedkussen om aan te kleden en meneertje ging gewoon lachen de bikkel haha! En nu ligt ie boven in bed.
    Verder nog wat vragen over hoe we het vonden en hoe Mark er mee omging of de taken verdeelde enzo... pff gaat hun dat aan maar goed heb netjes antwoord gegeven haha.
    Ben iig trots op mijn grote kleine vent

17. Niet meer actief

Anneliesje, fijn dat het weer wat beter met je gaat, Amber slaapt toch ietsje meer, lekker.

Berna, Jesse is stoer geweest! Nou hopen dat ie verder ook nergens last van krijgt.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zeker stoer geweest hihi

19. ProudMum

anita, ik woon 9 hoog....

Anneliesje, fijn dat je weer bent meid!

Stoer man van Jesse!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hee kletskippen!

Gisteren rond 5 uur heb ik Ymke een zetpil gegeven omdat het leek alsof ze pijn had en ze had verhoging (37.9). Half uurtje daarna was ze weer een vrolijk meisje en we hebben haar dus toch weggebracht. Bij mijn ouders was het ook prima gegaan, ze mocht elke week wel komen ;)
    Thuis werd het een klein drama, want inslapen zonder bakerzak lukt echt heel slecht. Na 10 keer uit bed en inmiddels diep in de nacht hebben we de kinderwagen naast ons bed gezet en konden we allemaal slapen.
    Ymke werd om 8:30 wakker en toen hebben we na de fles samen uitgeslapen tot 12:00! (wel in eigen bed ;))

Nu ligt ze nog lekker naar het plafond te staren, maar ze maar straks ook weer in de bakerzak.
    Najib was leuk, al vind ik een grappenmaker geen echt cabaret. Toch wel stiekum een beetje leuk om de "grote Najib Amhali" in het echt te zien, vanaf rij 1 (!)

Marieke, ik heb ook zo'n droge handen! Was jij ook meer je handen dan anders?

Ik vind het zo bijzonder dat een aantal van jullie nu al weten dat het bij dit kindje blijft! Niet verkeerd bedoeld hoor, maar wil je dan echt nooit meer zwanger worden en een klein baby'tje krijgen?
    Ik wil nog steeds wel 4 kinderen, minstens 3. Hoop echt dat het me "gegund" zal worden, want hoe makkelijk het met Ymke ging (zwanger worden dan he ;)), het is maar afwachten of het de volgende keer weer lukt.

Anita, denk dat het het jurkje van Ymke was. Die witte met kleine roosjes? Dat is echt Rinaldo zijn smaak. Is van Esprit (dat merk is sowieso Rinaldo zijn smaak!)

Marij, toen we weggingen was het ook meteen goed. Heb wel aan haar gedacht, maar het hield me niet constant bezig!

anitadejong, welke spelletjes heb je? Oh ik zie het al, haha!
    Ik zal aan rinaldo vragen of hij er 1 over wil nemen!

Anneliesje, fijn dat het wat beter met je gaat! Het is ook niet makkelijk met al die emoties... (vind ik tenminste)
    Fijn ook dat ze wat langer slaapt!

Berna, onderin de curve? Toch niet qua gewicht?
    Bij ons ook rare vragen trouwens, over de opvang enzo...

Deel Deze Pagina