qua gewicht en lengte ja je hebt 3 lijnen geloof ik een bovenlijn onderlijn en middelijn nu zat hij net iets onder de middenlijn.. hoofd zat ie er boven.. Maar was echt maar iets hoor en heb liever eronder dan erboven...
Haha, Enzo volgt helemaal de onderste lijn zelfs, maar dat is voor hem echt perfect! Guppie, ik heb alles al verkocht van de ds, sorry..
Berna, dat vind ik wel typisch, want Ymke zit er qua gewicht boven en ze is maar iets meer dan een week jonger dan Jesse. Qua lengte zit ze er wel onder. anita, dat doe je goed! Fijn toch juist! Heb mijn 2e bakerzak binnen, yes! Vandaag komen ook de labels van goedgemerkt, dus kan ik gaan plakken en strijken! Doen jullie ook namen in de kleren en op de spullen voor het KDV? Ik ga niet alle kleren doen, alleen de reservekleren die ik daar laat denk ik...
Ik ben hier ook al druk aan het labelen geweest, Enzo heeft daar een eigen mandje met kleertjes dus daar hoef ik geen naam op te doen (bij het wisselen doen ze toch alles weer terug in het mandje), wel in het slaapzakje, de flessen, poedertorentje etc.
rollen jullie kindjes al? legde JEsse op de buik en hij rolde zo op zijn rug....dacht das per ongeluk maar daarna deed ie het nog 3 keer...
Als het goed is zou ik die ook krijgen die labels van goedgemerkt maar heb ze nog niet binnen er is helemaal nog geen post geweest trouwens... Wat was het geboortegewicht van Ymke? schijnt dat dat de uitgangspositie is he JEsse was 3585... Ik doe de labels op zijn flesje en melkpoedertoren en verder weet ik niet. SLaapzak hebben ze daar en kleertjes gaan in een mandje
Wow, Jesse al rollen! Joey vind het niet leuk als ik hem op zijn buikje leg. ja een minuutje en daar blijft het bij. zal wel veranderen als het kleed binnen is. Berna, heb je wel batterijen voor t kleed?
Jesse heeft ook een hekel aan op de buik daarom rolt ie ook om denk ik haha nee nog geen baterijen morgen even halen
nee vandaag verstuurd dus als het goed is morgen Jesse's schooltas is wel binnen haha heb een tas van Winnie the pooh besteld hij is erg leuk
hoi meiden, daar ben ik na heeeeel lang weer even. Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima! Op een of andere manier is de behoefte om op het forum te komen, heeeeel weinig. Het herinnerd mij zoveel aan alles rondom danischa, en ik merk als ik op het forum ben geweest ik vaak de rest van de dag stil en sjagerijnig ben. In de tijd voordat ik zwanger was van haar en ook toen ik zwanger was, was ik echt super verslaafd aan dit forum. Het doet me nu geen goed in ieder geval. Ik hoop dat met jullie en jullie kindjes alles goed gaat? Ik kom zo heel af en toe nog wel is langs, goed? Liefs Meliske
Berna, das knap van Jesse hee! Was je dat ook niet al aan het oefenen? Ik ben er nog niet zo mee bezig geweest, zal het eens gaan proberen! Ymke was 3780 bij geboorte en nu 5300, haar boogje liep precies gelijk aan hoe de curve omhoog gaat, echt perfect! Bij mij lag internet er ook uit, kreeg al ontwenningsverschijnselen! Meliske kan me voorstellen dat het forum zo voelt voor je! Wel leuk dat je even hallo komt zeggen! Hoe gaat het met Dayenne? Mijn babyfoon is binnen, wow echt een gadget! Linda, weet jij waar al die kabels voor zijn? Is het bij jou ook zo dat ie op sommige kanalen stoort? Ik weet niet of ik alles goed heb gedaan, ben niet zo'n wonder in dat soort dingen... Heb ik trouwens eindelijk slofjes gevonden die niet tot 6 maanden zijn, zijn ze te klein! hahaha ik moest wel om mezelf lachen. Dan maar ruilen voor slofjes die wel tot 6 maand zijn, die moeten wel passen!
Kristy ik ben ook nog niet ongesteld geworden hoor en ik ben "gewoon" bevallen, dus daar kan het niet aan liggen
Hmm nah dan snap ik er ook weinig van je zou zeggen dat Ymke dan minder is aangekomen dan Jesse dat zij dan lager zou zitten nou zal wel CB vond het iig prima haha ben jaloers op je gadget Guppie...
Meliske, fijn dat je je even meld! vond het te lang duren dus had je maar even gePBt! Hoe is het met jou en Dayenne?
Berna: stoere vent heb je zeg! En al een schooltas, mama wil er op tijd bij zijn! Tim rolt nog niet zo makkelijk van buik naar rug maar als ik hem een vinger geef gaat hij zelf al trekken en dan geeft hij zijn beentje een zwieper en rolt hij zo op zijn buik. Guppie: veel plezier met je babyfoon. Hier de woezel en pip tas (van de 9maandenbeurs) voor de zwemles. Ik las trouwens vandaag de ouders van nu en daar staat een bon in voor 25,- korting bij besteding van 100,- ik heb ze een mail gestuurd of ze de fisher price rainforest gym hebben anders kost ie daar dus maar 75,- (bij duimeland) Ben ook wel enthousiast geworden na jullie verhalen maar vind het wel veel geld en ebay ken ik niet zo dus dit is makkelijker (als ze hem hebben, duim, duim, duim)