Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o oke.. dat wist ik niet was ook niet op de 9 maanden beurs

2. Niet meer actief

Jee Berna jesse al rollen? wat goed zeg! wij zijn ook een beetje aan t oefenen af en toe maar hij snapt er nog niks van haha, Jesse is lekker snel met alles he?

Wat voor babyfoon heb je guppie?

Wat zijn die labels goedgemerkt?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Guppie, Ymke 2 maanden!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja heb het wel een paar keer geoefend met hem ja.. maar hij is echt niet snel met alles hoor hihi
    Ene kindje is motorisch sneller de ander qua spraak enzo.

5. Niet meer actief

Roxanne, je spel is met de post meegegaan vandaag, dus je hebt hem morgen als het goed is!

6. Niet meer actief

Nou wees maar trots! maar nu moet je wel meer gaan opletten op hem! :)

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja inderdaad!
    trots ben ik altijd ;)

8. Niet meer actief

Berna, wow, nu al omrollen, Enzo begrijpt daar nog niet zoveel van, wat ie wel doet is, als ie op het aankleedkussen ligt zet ie zijn voetjes op de grond en duwt zijn rugje van het kussen af en zijn billetjes omhoog, dus dan komt hij helemaal omhoog.

Meliske, fijn om weer wat van je te horen.

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anneliesje fijn dat het iets beter gaat.gewoon lekker op je eigen gevoel afgaan hoor.fijn dat weer beter gaat tussen jullie.

roxy leuk een huisje kopen.

guppie hier ook nog een kinderwens hoor.ik hoop nog een keer zwanger te mogen zijn en dat is voor mij de derde dan.

berna micko rolt alleen met hulp van rug naar buik.

meliske fijn om weer wat van je te horen meid.gelukkig gaat alles goed met je.doe maar lekker rustig aan het is al leuk als je zo af en toe aanwaaid hier.

fijne avond

10. ProudMum

Dankjewel Anita!

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Navond dames.

AnneLiesje goed om te horen dat het inmiddels beter met je gaat en gewoon je eigen koers blijven varen hoor.

Meliske ook fijn om een berichtje van jou te zien.

Emi is helemaal onder de indruk van Jesse, al omrollen jeetje!

Anita helaas ben ik te laat voor de spelletjes.

Hier nog steeds geen FP gym :evil:

Wel een wipstoel en de kinderstoel maar die laatste gaat terug, vlekken en schroeven die niet passen dus daar hebben we niets aan.

Qua voeding gaat het hier toch niet zo goed, blijkbaar te vroeg gejuichd.
    Vanmorgen ontdekte ik eczeem in de knieholtes en op haar arm, meteen weer gaan smeren natuurlijk voordat ze gaat krabben.
    Ook weer verkoudheidsverschijnselen en wat gespuug en vanmorgen weer grote krampen.
    Cb gebeld en toen bleek dat het vaak even duurt voordat je merkt dat het niet goed gaat. Moet het nog even aankijken, meestal doen ze een dag of 10 provoceren, tenzij het echt duidelijk is natuurlijk. Mocht het toch duidelijk de standaard voeding zijn dan moet ik even bellen.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    He wat vervelend dat het nog niet goed gaat met de voeding van Emi zeg...
    Jesse wil het Emi wel leren dat omrollen maar waarschuwt wel want je kan hard op je bolletje terecht komen hihi

13. ProudMum

Esther, ik hoorde net van Dirksmama dat je het ook kan zien als je een druppel melk op het huidje smeert. als op dat plekje een reactie word vertoond is het ook KMA. Ga je nu door tot je die 10 dagen gehad hebt?

14. Niet meer actief

Ik zal hier voorlopig ook niet zo vaak zijn!
    Mijn laptop is weg, opgestuurd, want het touchpad werkt &$*$(&^)_*
    Piepppppp! Hopelijk wordt het opgelost!

Meliske, fijn dat je je even laat zien hier en ik snap het wel.
    Af en toe word je ook iebelig van dit forum! De een zegt dit, de ander dat en soms kun je dat gewoon niet hebben....

Annelies, fijn dat het beter gaat met Amber! Volg gewoon je gevoel meid!

Guppie, ik was echt belachelijk vaak m'n handen, en ik heb geen smetvrees hoor ;) Ik moet echt minderen....

Jesse, wat ben je stoer geweest, Marit is al op Enzo, anders zou ze het wel weten....

Ik heb een proefzakje van Balneum extra vettende badolie gebruikt... Nou, heerlijk hoor, maar Marit is morgen vast geen punkie meer, ieuw, zo vet dat haar! :(

15. ProudMum

Heerlijk he dat Balneum

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Haha Balneum is ook zo vreselijk lastig uit het bad te krijgen.

Jesse mag het Emi wel leren hoor op het kleed ;)

Roxy heb begrepen dat dat op zich nog niet veel zegt die druppel melk op je huid testen. Ik kijk het nog even aan, ze is wel vrolijk enzo dus ze heeft er niet heel veel hinder van.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    mmm leg Jesse in bed en na 10 sec slaapt ie al! nog nooit meegemaakt zal toch wel wat invloed hebben die prikjes

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Arme Jesse, grote kans dat het van de prikjes komt.

19. Niet meer actief

hahaha lang leve de babyfoon met terugspreekfunctie!

Romano lag in mijn armen te slapen, leg hem in bed en janken! niet te troosten, dus denk ik ga naar beneden laat hem maar ff, maar hij bleef huilen dus ik slaap kindje slaap zingen door de babyfoon en wat denk je? het is stil! haha

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha Valerie geweldig!

Deel Deze Pagina