hallo allemaal, Vivian, al weer wat beter gelukkig! Berna, Jesse heeft het goed gedaan vannacht. Roxy, succes bij de KA vandaag. Hier ben ik net even naar de dokter gereden om de verwijskaart op te halen voor een echo voor enzo zijn heupjes, die krijgt ie 24 april. (ik heb vroeger een heupafwijking gehad en toen moest ik in zo'n spreidbroekje) Straks ga ik weer even op mijn werk langs, koffie drinken en Enzo wegen, zal er een foto van maken want hij past eigenlijk niet meer op de weegschaal, hij is te groot geworden, dus dat zal er wel grappig uitzien.
is ie al zo groot Anita? stoer zeg! ja de bloom Fresco is belachelijk duur dat ga ik er niet voor uitgeven hoor haha
ik denk dat Enzo nu een inhaalslag maakt, hij is al zeker 57 cm nu (was 46 bij geboorte ongeveer), hij groeit uit maat 56!
goedemorgen allemaal! Hier loopt alles weer op rolletjes en het weer is vivian wat vervelend zeg! Heb je nog wel een beetje geslapen? samama, ik koop eigenlijk bij elke webshop wel, heb nog nooit meegemaakt dat het niet goed ging. Alleen voor heel dure dingen kijk ik wel even wat beter uit! Ik knip de nageltjes wel voorzichtig. Vijlen vind ze vervelend en dan moet ik haar hand zo vasthouden, vind ik ook niks... San, Ymke maakte ook niet veel van die prikjes hoor! Het was even mopperen omdat het niet lekker voelt, maar echt huilen heeft ze niet gedaan. Daarna viel ze ook meteen weer in slaap. Van de hielprik maakt ze ook niks eigenlijk. Succes met de prikjes! (ik heb ook gewoon gekeken) Ik maak me ook steeds minder druk om huilen hoor. Ymke heeft overdag (rond 12 uur en rond 3 uur) meer moeite met in slaap vallen en dan ga ik echt niet met elk huiltje naast haar bed staan. Grappig hoe je daar in groeit he! Whhaaa die stoel is echt gaaf! Maar ik ga dus niet zoveel geld voor een kinderstoel betalen (hoop ik ) Hee Enzo, je bent al groter dan Ymke! Grappig hoe dat verschilt bij alle kindjes zeg! Er ligt een mega bult schone was op me te wachten, eens kijken of ik daar nog zin in krijg...
Ik ga vandaag maar eens de avent 2 speen gebruiken, ik had nog steeds de 1 speen, maar Enzo doet aardig lang over een fles dus ik ga die andere gebruiken nu. Guppie, Enzo is wel langer maar nog wel een kilo lichter dan Ymke, het is echt een slankie , daarom zegt iedereen ook nog steeds 'oh, wat is ie nog klein", pfff. komt echt mijn neus uit. Hij is juist hartstikke gegroeid!
Die bult was heb ik gisterenavond weggestreken... bleeh! Ik heb hier difraxflessen met kersenspeen S maar Jesse trekt de speen elke keer vacuum dus ik denk dat ik het eerst maar ga proberen met een exra gaatje. ( ff met de naald prikken)
Thanks Berna, ga ik die speendoekjes daar wel bestellen! Die kinderstoel vind ik ook zo ontzettend gaaf, maar ik ga echt geen 300 euries daaraan uitgeven! Rox succes bij de KA vandaag! Zaterdag is het voor mij weer wasdag, zo even de vaatwasser uitruimen en stofzuigen, dan heb ik het wel weer gezien voor vandaag
Haha valerie da's handig! hoef je niet steeds naar zijn kamertje. Anita1975: wat je zegt ben ik het helemaal mee eens, maar soms wordt je wel erg onzeker van alle verschillende adviezen die iedereen krijgt. Ik probeer nu van alle adviezen die ik lees eruit te pikken waarvan ik denk er iets aan te hebben ook al is dat niet het advies van mijn eigen cb en vooral mijn eigen gevoel te volgen ik denk dat dat nog wel het belangrijkste is. Idd je 1e kindje is allemaal wennen en doe je het wel goed, je 2e is volgens mij al weer ene stuk makkelijker. Guppie: lekker geshopt voor de woonkamer, vervelend dat het altijd eerst een rotzooi moet worden voordat je klaar bent......ben blij dat wij voorlopig klaar zijn, zijn vorig jaar in ons nieuwbouwhuis getrokken dus alles is gloednieuw! Leuk om te lezen wat de kindjes allemaal al kunnen! Tim rolt al redelijk zelf van rug naar buik, optrekken tot zit kan hij al van helemaal plat, hij wil dolgraag vanalles pakken maar grijpt meestal nog mis alleen als ik het voor hem vasthoud kan hij het al redelijk goed pakken. Volgens mij geven ze de kopstootjes ook nog wel even, Tim doet dat ook nog. AnitaJ: lekker sportief bezig! Enzo doet het goed! Lefbekkie: hoe was je 1e werkdag? Marieke: balen van de laptop. Esther: hopelijk heeft Emi er niet teveel last van, vervelend zeg. Marije: heerlijk he met je kleintje in bad? Vivian: fijn dat je je wat beter voelt. Samama: oei, het is ook wel erg lastig hoor om die nageltjes te knippen. Annelies: fijn om te lezen dat het je goed heeft gedaan! Meliske: ook fijn om wat van jouw te lezen. Roxy en Joey: succes bij de KA vandaag Berna: veel plezier vanavond. Ik ga vanmiddag met tim naar de huisarts, hij lijkt last te hebben van zijn oortjes....pakt er steeds naar en is soms ontroostbaar hij zit ook heel erg op zijn handjes te sabbelen alsof zijn leven ervan af hangt!
Moest zo lachen net, plaste bijna in mijn broek. Ik was de was aan het opvouwen en hoorde Ymke een beetje mopperen. Ging ze opeens gillen. Niet baby gillen, maar echt meisjes-gillen. Op een manier van "hallo ik ben mijn speen kwijt, zou je niet eens gauw komen en mij mijn speen terug geven". Ze keek me wel raar aan dat ik zo moest lachen. Moet eigenlijk de vloer nog doen, maar dat kan ook wel als Ymke in de box ligt. Ga haar er dus maar uithalen zo.
Aah vervelend Citroentje oorpijn is zo pijnlijk Haha Guppie wat kunnen die kleintjes je soms aan het lachen maken he hihi
Zo gaaf, heb net op koterkado een Koeka Speendoek besteld in het Knalroze met Nikita ( naam ) erop geborduurd. Haha. Ben benieuwd wanneer ie binnen komt!
Ik heb dus op die site die ik doorgaf een boxkleed gekocht een bandana en een longsleeve... ( voor JEsse dus..) Oo nu moet ik echt ophouden is het niet voor het geld is het wel voor de innige relatie die ik met de jongen van de pakketservice krijg zo
Hier is de diagnose gesteld, koemelkallergie. Nadat ze vanmorgen weer dunne ontlasting met brokken had en zich duidelijk niet helemaal happy voelde ben ik weer even gaan bellen. Toen ik het hele verhaal vertelde en zij de gegevens erbij pakte was het snel duidelijk. Dus terug naar Pepti en ik hoor hopelijk vandaag nog hoe dat zit met die machtiging en dieetiste enzo. Volgens de vrouw die ik sprak hoefde met een beetje geluk die dag ziekenhuis niet, dat is nieuw beleid en met een beetje mazzel slip ik daar nog net langs. Even afwachten maar op het telefoontje. San, jij niet meer de jongste Ik ben alweer bijna 34, maar das ook meteen een van de redenen dat ik niet te lang wil wachten op nr 2. Ik knip ook met het knippertje de nageltjes, tot nu toe gaat het goed al vind ik het niet het makkelijkste klusje. Berna ik ben ook nog steeds verliefd op de stoel maar vind het echt te duur. Anita hier de heupjes echo op 16 april. Guppie, ben benieuwd naar je straks gepimpte woonkamer. Moet hier ook nog steeds maar zolang de Woningbouw niet verbouwd heeft kunnen we niets. Rox weet je al wat meer? Haha zie het Ymke helemaal doen, hier ook zo'n dametje waar we vaak erg om moeten lachen. Berna blijkbaar heb jij een leuke bezorger, hier is het een oudere man
Wow ik zie dat Emi alweer 4 maanden is! wat gaat dat snel zeg! Nou diagnose gesteld dus..hopen dat het met de goede voeding snel beter gaat. Kusje voor Emi. Bezorger is jonge gozer.. te jong haha Hehe meneertje JEsse wordt eindelijk wakker. Flesje geven en dan lekker wandelen het is nu nog droog
Esther, we moeten er om 15.15 zijn... ik houd mijn hart vast eigenlijk. vraag me niet waarom maar zie er als een berg tegenop. Fijn dat het voor jou en Emi bevestigd is, dag ziekenhuis? is dat om te provoceren? Citroentje, dat is ook niet leuk voor Tim! toch niet nu al tandjes he? AnitaJ, Enzo is idd flink gegroeid!
mijn bezorger is volgens mij een turk, of marrokaan. Vind het zo'n vriendelijke man. Hij zegt meestal, ik heb weer een pakketje voor u, hahaha! Hij is wel veels te oud hoor... Berna, hier nog zo'n koopverslaafde hoor. Voordat ik zwanger was had ik dat niet zo erg, al kocht ik toen wel vaak dingen voor de hond. Voor mezelf vind ik dingen vaak overbodig. Maar voor Ymke ga ik echt los, en Rinaldo kan er ook wat van trouwens! Missfrodo, fijn dat je het weet toch! Hoop heel hard dat Emi niet naar het zkh hoeft! Ik ga boodschappen doen!
ik heb een afrikaanse bezorger. sinds hij mijn kraampekket heeft afgeleverd komt hij speciaal naar boven voor mij. zo lief!
Roxy sterkte vanmiddag. Enne moet even wachtn op telefoontje en dan weet ik of er nu nog een ziekenhuis bezoek moet of weet ik wat anders. Beetje onzeker nu nog.