Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga duimen dat het niet hoeft Esther. Trouwens, stinkt die Pepti ook zo?

2. Niet meer actief

hoi, ben weer terug
    Ik heb de foto van Enzo op de weegschaal het is geen gezicht, zijn beentjes bungelen helemaal eraf
    zijn gewicht horen jullie ook straks, ik moet eerst de luier en kleertjes wegen bij de volgende verschoning.

Ik heb even mijn haar in de verf gezet, dus die foto doe ik zometeen even.

Hier heb ik ook een leuke jonge knul als bezorger van de pakketdienst, hij weet ons huis blindelings te vinden in ieder geval ;)

Citroentje, wat zielig voor Tim, hoop niet dat ie oorontsteking heeft of zoiets, is ie ook verkouden? want daar kunnen ze dan ook last van de oortjes bij krijgen.

Missfrodo, nu toch KMA, ik hoop dat je snel een machtiging krijgt voor de voeding en dat je inderdaad niet naar het ziekenhuis hoeft.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    AAAhhh! Sta ik in de C1000, lekke band!
    Dan woon ik toch niet zo heel dicht bij het winkelcentrum. Grrrr!
    Thuis geprobeerd op te pompen, maar hij wordt niet hard. Ik denk dat ie lek is.
    Oh ik hoop zo dat Rinaldo het gewoon kan plakken!

Pff wat een frustratie!

4. ProudMum

oooh guppie, balen joh!

5. Niet meer actief

Nou hier belden ze net dat de echo voor Enzo alweer verzet moest worden, nu wordt het 6 mei, grrr......

6. ProudMum

pff, dat schiet niet op zo he?
    zeiden ze ook waarom?

7. Niet meer actief

er was 24 april geen echoprogramma?, nou ja, ik heb vanochtend zelf die afspraak gemaakt, had ze dus niet goed gekeken.

dames even een vraagje:
    als je ervan uitgaat dat je je kind 150-180 ml per kg geeft, zijn die ml dan de hoeveelheid water of zitten daar ook al de voedingschepjes bij in?
    Enzo weegt nu 4,5 kg x 150-180 = 675-810 ml mag hij. (maar is dit dus water en komt de voeding daar nog bij, of niet?)
    ik geef hem namelijk 6 x 130 water en 4,1/4 schepje,wat dus 150 ml voeding oplevert 900 ml voeding per dag, sorry hoor maar ik kom er gewoon niet meer uit.

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo balen Guppie ik had het laatst ook helemaal klaar om naar mijn vriendin te gaan, luiers kleertjes flesje... lekke band grrrr

Ik kom net terug van een heerlijke wandeling. Wat een lekker weer zeg! Weinig wind enzo mmm

9. Niet meer actief

Enzo komt 200-250 gram per week aan.

10. ProudMum

het is toch 120 water en 4 schepjes?

maar volgens mij gaan ze uit van bereide voeding. dus water + schepjes

11. ProudMum

zat weer verkeerd te lezen. blond he!

maar ze gaan van bereide voeding uit

12. ProudMum

Dat is netjes Anita

13. Niet meer actief

Maar als het bereide voeding is, dan krijgt Enzo teveel 900 ml per dag i.p.v. 810 (daar gaat ie het echt niet mee redden).
    Nou weet ik wel dat het niet precies volgens de regels hoeft, maar tis wel vreemd want Enzo groeit precies goed en volgt helemaal de onderste lijn van de groeicurve.

meneer wil een fles, ben even weg!

14. Writer

Writer Niet meer actief

hoi meiden

hier heb ik similac en voor 120ml moet je 2 schepje doen , misschien met andere voeding anders gerekend word ?

selmen doet het heel goed de schat heeft van 22 tot 4 uur geslapen toen flesje en weer tot 8 uur en daarna tot 11 uur , kon ik ondertussen huis opruimen en me zelf douchen enzo , hij maakt ook leuke geluidtjes als wakker is in box en lacht zoo lief steeds naar zijn beertje :D

15. Niet meer actief

roxy, is de post al geweest?

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie heb jij je labels al? kwamen ze met pakketdienst of door de brievenbus?
    Mijn speelkleed en mobile nog niet binnen grr duurt nu wel erg lang!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de labels vandaag binnen, met de gewone post. Zien er goed uit!

Anita, gewoon geven wat jij vind dat hij nodig heeft. Ik zou alleen persoonlijk niet gaan verhogen als hij al 900 op een dag drinkt.

Ymke krijgt nu 825 bereide voeding op een dag en groeit 200 gram per week. Ik ga vandaag 1 flesje ophogen naar 180, het flesje van 3 uur.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke post is hier nog niet geweest baal wel van dat speelkleed heb maar mailtje gestuurd wanneer ze hem gaat opsturen

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    komt de pakketpost altijd vroeg bij jou dan?
    Bij mij meestal rond 5 uur.

Heb de studeerkamer lekker opgeruimd en schoongemaakt. Heerlijk!
    Ik maak alles nog even goed aan kant, als ik weer ga werken wil ik niet op mijn vrije dagen alleen maar huishuiden doen!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja zijn net geweest, pakketje voor Mark alleen ( fietsonderdelen grr)

Ja dat is mijn insteek ook Guppie al had ik een hoop opruim en uitzoek werk al tijdens mijn zwangerschap gedaan.

Deel Deze Pagina