MamaLou ik lees je bericht net met tranen in mijn ogen, wat vreselijk moet dat zijn voor haar en ook voor de mensen om haar heen. Ik weet heel goed hoe het voelt een te vroeg geboren kindje en wat voor ups en downs je daarmee meemaakt in het ziekenhuis maar dit is echt vreselijk en inderdaad besef je daardoor hoe bijzonder het is om een levend kindje thuis te hebben.
Gatverdamme Marlou, ik zit gewoon met kippen vel en een brok in mijn keel. O wat is dat erg zeg. Esther, ik mag gewoon thuis provoceren maar heb een heel ander schema gehad dan jij. Gelukkig hoef je niet een hele dag in het ZH te hangen, maargoed leuk is anders. In principe is het al bevestigd maar die "formaliteiten" he! Heb mijn telefoon laten vallen en nu horen de mensen niet als ik bel. Erg vervelend dus morgen maar even wegbrengen! Vanaf a.s woensdag heb ik elke woensdag avond theorieles bij de rijschool. Samen met mijn broer, dat is handig kan ik gelijk voor hem tolken. Straks de prikjes halen. Ik ga vragen of ik het spuitje mee mag geven. ik heb die van Mike en van mijzelf ook hier, lijkt mij wel leuk voor joey. De naald mogen ze houden hahahaha. heb zetpillen in huis, arniflor en neem koude natte navelbandjes mee. Ben benieuwd!
Jee Marlou: wat een verschrikkelijk verhaal zeg! moet je echt niet aan denken om zo iets mee te maken! wat erg voor die mensen.. rox: succes met de prikjes! hhop dat het meevalt esther snap dat je twijfelt...zou het ff goed afwegen..het is ook belangrijk dat je iets doet wat je leuk vind he!
Hoi meiden ben ik ook weer even maar moet zo weer weg.. dus heb even heel snel gelezen Roxy succes met de prikjes Citroentje sterkte met Tim geef hem een dikke knuf Missfrodo succes met je beslissing....
Hoi! Even een kort berichtje. Gisteren gaf Timo een paar keer flink melk terug (doet ie anders nooit) en vannochtend een gele diarree luier (om 5.30 had ie een gewone). Hij is voor zijn doen ook erg mak. Meteen de ha gebeld en mijn moeder. Ik moet het even aankijken. Hij drinkt wel goed. Oh wat ben ik bezorgd................
Ik heb m nog niet getempt, maar hij voelt ook niet warm aan. Normaal bij het omkleden is het brullen (hij houdt er niet van dat gehijs over zijn hoofd) en nu keek ie me erg mak aan. Hij ligt nu te slapen en om 11.00 is mijn vriendin hier (met babyervaring) en gaan we samen tempen. Als ik het niet vertrouw doe ik het eerder, maar hij ligt nu lekker te slapen.
Marlou, wat een vreselijk verhaal zeg, sterkte ermee! Roxy, Joey succes straks met je prikjes! Hier is Enzo nu bij het KDV, ik heb er helemaal geen moeite mee en Marco ook niet eigenlijk. Net even bij de tandarts geweest voor dat gaatje, ik was zo zenuwachtig, maar het was echt peanuts! Helemaal geen pijn! en dat zonder verdoving.
kijk dat scheelt weer anita! Ga zo de machtiging inleveren en hoop dat ik direct antwoord krijg. San, drinkt hij wel gewoon zijn flessen leeg?
Als hij normaal zijn flessen leeg drinkt en temp is normaal zou ik me niet druk maken. ook met de diarree, Timo krijgt iig genoeg vocht binnen en twijfel je kan je altijd nog wat koud gekookt water geven. Ik ben flesje geven en naar apotheek en CB! misschien tot vanmiddag
Anita fijn dat het meevalt! San zou je ook niet te druk maken als hij geen koorts heeft en gewoon drinkt! misschien een dagje niet zo lekker... Romano drinkt juist minder! gisteravond net 90 denk ik en vanochten 120...zometeen ff aankijken of ie wat meer drinkt...hij slaapt nu lekker..
Goedemorgen! Ben gewoon helemaal verbaasd, Nikita kwam vanmorgen om 5.30 uur, flesje van 180cc gegeven, en ze slaapt nu gewoon nog steeds! Heb haar boven laten liggen, terwijl ze normaal als ik haar beneden neerleg, bij elkaar misschien een uurtje slaapt tot haar fles van rond 11.00 uur. Ga haar zo maar wakker maken, denk dat die niet veel meer zal slapen vandaag...
ok dank jullie wel voor de tips! ik heb nu een ringtone van woezel en pip, timo en ik vinden m geweldig! berna: ik heb je tip in werking gebracht. 21 juni ga ik met een vriendin naar indian summer: o.a. Anouk, Alain Clark, dj Tiesto, het goede doel treden op. ik heb er erg veel zin in!
Goedemorgen dames, Uit de Avent fles kan Ymke echt niet drinken, dus ik moet maar blijven boenen... Ik had vanmorgen een idee, Vinden jullie het leuk om van de zomer met de kindjes af te spreken in een dierentuin ofzo? Ik zou het namelijk wel heel leuk vinden om jullie en jullie kindjes een keer te zien. We delen immers al zo'n lange tijd zoveel met elkaar. Als het een stom plan is, ook goed hoor! Het is maar een hersenspinsel... Hebben jullie fitna al gekeken? Gisterenavond liep ie steeds vast, dus ik doe nog maar een poging... Marije, Ymke heeft ook pukkeltjes gehad. Zou ook kunnen van het overstappen. Ben wel erg tevreden over Friso, maar ik zou het eerst nog even aankijken. Valerie, spannend! Klinkt wel leuk op een advocatenkantoor! Mamalou, dat is inderdaad vreselijk. Altijd mijn grootste nachtmerrie geweest! Roxy, succes met de prikjes! San, oe daar zou ik ook bezorgd om zijn zeg! Hoe gaat het nu?
Nou Guppie: mij lijkt het echt een heel leuk idee! ik ben er wel voor in! gezellig! Ik heb Fitna toevallig net zitten bekijken, snap de commotie erom wel hoor, alleen jah, ik ben absoluut niet tegen moslims, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ieder zijn eigen geloof vind ik echt goed, maar die extremisten.. doodeng...