mijn borsten zijn nog niet normaal helaas... had al dd dus je kan nagaan hoe ze nu zijn pfff Anita vervelend zeg. Dat poepen is wel erg weinig.. kan je er niet iets meer water bij doen bij de voeding?
dat deed ik dus al elke keer maar hielp niet echt, ben daar de woensdag of mee begonnen in de eerste week en hij poepte toen de vrijdags pas en zaterdags nog wat voor het laatst, toen was hij 1 week, toen pas de woensdagsnacht weer en afgelopen zaterdag weer.... en is indd erg weinig... gelukkig komt de wv woensdag... ik had ook al ff gekeken om andere voeing, die is er wel voor moeizame ontlasting maar mijn zusje zei weer dan moet je half om half doen anders poepen ze heel veel en dun... dus dat ga ik woendag maar ff vragen.
He wat vervelend zeg Anita, ik hoop dat het snel verbeterd, want dit sloopt je inderdaad. Zielig, dat tycho geen regelmatige ontlasting heeft. vivian, de pamela borsten waren hier alweer snel verdwenen, ik heb nu alweer mijn oude cupmaat. ik had wel vanochtend dat de linker weer een drupje begon te lekken, getsie.
Hoi! Hier ook een drukte. Timo reageert heel snel op prikkels en is dan een paar uur onrustig, huilen, troosten, slapen en dan begint ie weer. De kraamhulp zag dat ie alles observeert en het verwerken vindt ie moeilijk. Vandaag buiten gelopen met de wagen en consultatiebureau op bezoek. Was allemaal prima. Manlief moest vandaag weer werken, was wel erg stil zonder 'm.... Roxy: bedankt voor het toevoegen. De relatie tussen manlief en mij is hier ook super. Ik ben gewoon opnieuw verliefd lijkt het wel.
Heb manlief even een neuspompje laten halen om Enzo wat meer lucht te geven, dan kunnen we alle snotjes daarmee uit zijn neusje zuigen. Het helpt gelukkig wel, zo'n zware ademhaling klinkt zo zielig!
Hoi hoi! Ik lees dat sommige dames voeding voor 24 uur maken. Ik heb geleerd dat dat niet meer mag. Je mag niet meer dan 8 uur in het voren maken zegt men. Vandaag weer even met Marit in de bus naar de stad geweest. Gaat best goed, alleen als ik stil sta begint ze na een tijdje te huilen. Niet echt relaxed shoppen. Maar goed, wil nu toch geen kleding kopen. Heb 1 gewone broek gekocht en die is (^)(^$!@#$^ twee maten groter dan mijn oude maat Tnx voor jullie reacties, denk ook idd dat het krampjes zijn, als ze nu zo onrustig is masseer ik haar buikje en ruggetje en dit werkt best goed. Ow, ik zou willen dat ze van 23 tot 7 doorsliep, wat een zaligheid Berna! Maar mag niet klagen hoor, gister om 0.20 uur laatste voeding en toen kwam ze weer om 4:30 uur En vervolgens om 8:45 uur. (dat voelt nu al als uitslapen....) Little hope, hoop dat de kleine je snel wat meer nachtrust bezorgt. Dit is erg heftig ja! Guppie, hoe was het bij de tandarts? Anita, jee, lastig zeg van het niet poepen, hopelijk kunnen ze je op het cb een beetje op weg helpen! Anita, handig he zo'n pompje, heb er voor Marit ook een gekocht. Je ziet haar gewoon opgelucht ademhalen als ik 'm gebruikt heb! Nou, manlief is aan het koken, heerlijk! Marit begint al weer wakker te worden, dus snel eten.... Tot later!
o mag dat niet? in het voren maken. De kraamverzorgsters doen het nog wel.. hmm dan moet ik dat maar niet meer doen. En Marieke ik ga er niet vanuit dat Jesse dat elke nacht doet hoor maar het is heerlijk dat wel haha. Jesse net lekker in bad geweest nou mag ie lekker met papa knuffelen die heeft hem gemist
de tandarts viel 100% mee, bedankt voor het medeleven! Ben uiteindelijk toch niet alleen gegaan, ik kan niet goed autorijden met die stomme knip die nog pijn doet. Rinaldo en Ymke zijn dus meegeweest en hebben in de stad lekker gewandeld ondertussen. Ook wel lekker voor Rinaldo, aangezien ik niet zover kan lopen. Kon hij toch nog lekker showen. Ook hier een wakkere dame vandaag. Na de tandarts wilde ze nog niet slapen (tijdens het wandelen wel) en toen ben ik met haar op de bank gaan liggen. Heel fout misschien, maar wel zooooo gezellig. 's nachts doe ik dat ook wel in bed, zolang ik wakker kan blijven. Vind dat zo knus! Nu gaat ze geloof ik eindelijk aan haar moeheid toegeven. Ik heb ook nog mega meloenen. Rinaldo vind het wel sexy geloof ik, maar zo voel ik me echt niet! Ik heb nu 2 dagen de 15:00 voeding overgeslagen en ook niet gekolfd, vandaag had ik al veel minder stuwing. Ik ga wel steeds beter kolven. Vanmorgen 150 cc en om 18:00 100 cc. Misschien dat ik toch part-time blijf kolven dan, als het zo lekker gaat. Over die voedingen; op de verpakking staat dat je bereide voeding maar een uur mag bewaren (nutrilon). Het lijkt me wel handiger om meer van te voren te maken, maar hoe kom je er nu achter wat waar is? Ik heb trouwens helemaal niet met cb overlegd over afbouwen en hoeveelheden, aangezien ik hier al mijn info kan vinden. Ga ik nu op mijn kop krijgen denken jullie? Ik ben wel van plan om woensdag naar het inloopspreekuur te gaan.
ja dat vind ik dus ook, daarom had ik van te voren al geen zin om te bellen dat ik de BV af wil bouwen. Heb al zoveel negatieve verhalen over het CB gehoord dat ik een beetje bang ben geworden...
toen ze hier waren vorige week zei ik ook dat ik aan het afbouwen was deden ze verder niet moeilijk om. Ze vroeg alleen of ik het schema nog wilde
Weet je wat ons is gezegd? Dat een badje na het eten ook wel eens wil helpen tegen krampjes! En jawel, gisteravond na het eten in bad geweest en hij heeft van 19:00 tot 3:00 geslapen! Ook meteen de luier MEGA-vol gepoept. hihihi. Het kan toeval zijn hoor, maar misschien uit te proberen? Wij zijn hier ook enorm naar elkaar toegegroeit door de komst van ons mannetje. Tjee ik ben weer echt smoorverliefd op mijn maatje! Gisteren hebben we weer voor het eerst sex gehad (sorry voor de directheid! maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dat ervaren....). De verloskundige had ons gewaarschuwd dat het wel eens minder prettig zou kunnen zijn als voorheen... maar het tegendeel was waar, we hebben weer heerlijk van elkaar genoten. We moesten wel even lachen om het geklungel weer met een condoom, maar ja dat moet nu maar even. Weten jullie al wat voor voorbehoedsmiddel jullie gaan gebruiken? Ik overweeg toch voor het spiraaltje te gaan straks, zie de pil niet meer zo zitten. Liefs Marije
wij bereiden de flesvoeding per keer, gewoon met warm water uit de kraan. Ik heb zo'n verdeelbakje (met 3 vakjes) en daar doe ik dus de voeding voor 3 x in zodat we niet steeds af hoeven te meten. Ook heel makkelijk en hoef je dus ook niet vooraf klaar te maken. Volgens mij zitten de kraamverzorgsters ook niet op één lijn, ik hoor zoveel verschillende verhalen hier. Bij ons werd gezegd dat je juist niet het water moest koken en niet moest steriliseren, omdat de kinderen daardoor minder immuunsysteem op zoudne bouwen. Tja, zit misschien ook wel wat in. Ik denk dat je gewoon moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Het CB doet hier ook helemaal niet moeilijk. De wijverpleegkundige zei hier thuis vorige week "wij geven tips en jij bepaald wat je ermee wilt doen, het is jullie kind en jullie bepalen wat goed is voor je kind en niet wij" Dat vond ik erg positief, ik had er een goed gevoel bij!
Hallo meiden, Even een berichtje van mij. Helaas is het met mijn moeder erg slecht gegaan en is ze afgelopen zaterdag overleden. Ze heeft heel bewust gekozen om niet meer verder te willen, ze zou in een verpleeghuis terecht komen en niet meer zelfstandig kunnen wonen en dat was iets wat ze zeker niet wilde. Donderdag zijn ze met de medicatie gestopt en is het geven van morfine gestart om de benauwdheid te verlichten, dit hielp niet voldoende en na veel aandringen van ons en een duidelijk antwoord aan de maatschappelijk werkster van het ziekenhuis dat ze zo echt niet verder kon en dat ze lichamelijk en geestelijk op was hebben de artsen besloten dat ze een slaappomp kon krijgen, ze is hierdoor in een diepe slaap gekomen en had hierdoor geen pijn en geen last van benauwdheid, zo is ze heel rustig ingeslapen... We hebben 2 nachten gewaakt bij haar, we hebben Tim de hele nacht bij ons gehouden en hij heeft het zo goed gedaan, was erg rustig en sliep goed. Het is nu zo hectisch dat ik nog niet heb bijgelezen en de komende tijd hier ook nog geen tijd voor zal hebben. As vrijdag is de uitvaart. Als daarna de rust weer wat terug is kom ik hier zeker weer vaker kletsen!
Citroentje gecondoleerd! wens jullie alle sterkte toe! En wat moet dat moeilijk voor je zijn zeg! net je zoon erbij en je moeder verloren, verschrikkelijk, ik leef met je mee sterkte!
Citroentje gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte gewenst aankomende tijd! Wat voedingen van te voren klaarmaken betreft; de lactatiedeskundige die bij ons is geweest vorige week raadde ons zelfs aan om bv 2 voedingen tegelijk klaar te maken. Dus maar een uur mogen bewaren lijkt me dan niet mogelijk. Ik maak rustig 2 of 3 voedingen van te voren klaar. Wel even schudden tegen de tijd dat je er aan toe bent om het te geven, maar verder neits aan de hand als je het mij vraagt. Wij koken overigens het water ook.