Heey meisjes, Ik vind jullie reacties zo lief, ik zit echt te huilen hier... :'( Heb net al mijn en Damani's spullen opgehaald, al z'n meubeltjes en gordijnen alles... Voorlopig hier bij mijn ouders en dan lekker rustig op zoek naar mijn eigen stekkie... Ik voel me zo klote meiden, ik ben boos, verdrietig, voel veel onbegrip, het enige wat in mij op komt is, "waarom" ? Ik hield zo zo zo veel van hem, ik heb mezelf zo weg gecijferd voor hem ! Ik stond altijd voor hem klaar en gaf hem telkens het voordeel van de twijfel, ook omdat ik het liefste Damani samen had opgevoed... Mijn droom was echt om nog een kindje te krijgen, misschien dat ik het ooit nog me mag maken, maar voor mij geen vent meer voorlopig ! Pff... Wat voel ik mij gekleineerd zeg ! Dit is echt lager dan laag en ik ben kotsmisselijk ! Ik heb op de muur geschreven: LOSER veel plezier met je leven. En op bed nog het een of ander... was zo boos ! Toen hij mij belde zei ik ook, "En is dit het allemaal waard geweest" Ik ken hem eigenlijk gewoon niet, want kon hem een hoop verwijten, maar dit had ik gewoon niet verwacht ! -XXX- Thanks meiden, het lijkt mij echt fijn om weer eens een meeting te houden, want kindjes maken mij heel erg vrolijk ! Miss Balorig in Zoetermeer ofzo ? -XXX-
Mirel waarom moeten jij en Damani nu het huis uit? Was het van hem soms? Vind het inderdaad lager dan laag en kan mij voorstellen dat je het gevoel hebt dat hij een vreemde voor je is. Hopelijk vind je snel een plekje voor jullie saampjes.
Ik wil niet eens meer in dat huis zijn en dan blijft hij mij opzoeken..! Het feit dat een ander wijf in mijn bed heeft geslapen (en dat zeg ik het netjes), geeft mij het gevoel dat dat mijn huis niet meer is ! -X-
Jeetje Mirella! Sterkte! Gelukkig heb je Damani lekker bij je, geniet ervan en hij kan je lekker afleiding geven al zal dat moeilijk zijn.....
Mirel ik snap heeeel goed dat je enorm boos op hem bent, verdrietig omdat je een gezinnetje samen wilde en onbegrip omdat je niet begrijpt waarom jou dit moet overkomen... Wel fijn dat je voorlopig met je ventje bij je ouders terrecht kan om rustig een stekkie voor jullie saampjes te vinden. Er is 1 goed ding aan deze "relatie": Je hebt Damani eraan overgehouden! Jouw ventje, die je al jouw liefde kan geven. Heel veel sterkte meid in de komende tijd! Hou je ons op de hoogte hoe het met jullie is? ________________________________________ Nou Rox, bereid je dan maar alvast voor op een (waarschijnlijk) slapeloze nacht. Succes meis! Hier ook niks te knabbelen, is maar goed ook
Ladies ik ga aftaaien, nog ff in bedje lezen voordat Jan binnenstormt. Tot morgen na het werk! En hopelijk een niet zo heftige nacht Truus!
Heej meiden, bedankt ! Ik vind het echt lief van jullie Doet me echt goed, heb ik erg veel steun aan ! Lekker van me afschrijven... En ik heb ook gezegd, gelukkig heb je me 1 mooi ding gegeven en dat is Damani ! Weet echt niet wat ik zonder hem zou moeten ! -XXX-
trusten Mirel! En je bent een sterke meid komt uiteindelijk allemaal goed Mirella! Je bent een supermama voor Damani! Geniet lekker van je ventje!
hè mirella. Wilde je ff een krabbel sturen met mn foon maar die loopt steeds vast op je hyve, dus als je nou denk wat heeft die allemaal gedaan? Tja dat weet ik ook niet haha... Zag nl dat je nu zo n betaal hyve hebt en dan kan je dat zien toch? Naja knuffel van faye en mij! En nu ga ik verder slapen
Goedemorgen! Zo te zien ben ik de eerste... Nikita ligt nog op bed, maar Adriaan moet werken vandaag dus ben ik er ook maar uit gegaan.
Nou ik ben dr ook al een poosje hoor Sam, maar ik duik niet meteen hier op de pagina, ik begin altijd op een ander forum waar ik al jaaaaaaaaaaren kom Eerst mail lezen enzo hahah hoezo pcverslaafd. Anway GOEDE MORGEN allemaal. Mirella, alles is al gezegd. Het lijkt me vreselijk als je er op zo'n manier alleen voor komt te staan met een kleine. En helemaal zo als jij belazert bent. Kan me voorstellen dat je er misselijk van bent, dat had ik al toen ik het las. Dit is toch de grootste nachtmerrie van elke vrouw?! Hele dikke knuf meid en blijf vooral aan Damani denken, die kleine kan je de kracht geven hier doorheen te komen, dat geloof ik echt. Sterkte meis! Rox ik hoop dat Joey toch wat gelsapen heeft.... Meneer LEx heeft een cursus vandaag dus die is van 9 tot 16 weg. Gezellig Naja ik ga maar eens bedenken wat Demi en ik gaan doen vandaag. De picasso is immers al klaar. Ben overigens blij dat ik dr heb laten knippen gister. Dr "just out of bed- look" is nu stukken beter Ik moet maar weer aan het digiscrappen, ik loop al zover achter net de foto's. Zag trouwens net ook de kit waarmee Marieke de banner voor Esther heeft geknutselt Fijne dag dames!
Ach, valt wel mee hoor pc verslaafd Lexie Wij moeten ook verzinnen wat we gaan doen vandaag, we mogen straks eerst in de regen de hond uitlaten. Oh daar heb ik zo'n hekel aan, want buggy+hond+paraplu= werkt niet. Nu heb ik wel het geluk dat de hond altijd los loopt, maar als ik hem vast moet doen sta ik daar Ah, Nikita is wakker aan het worden. tot straks!
regen en buggy en paraplu is idd irritant. Hond heb ik geen ervaring mee, maar kan me er iets bij voorstellen Hier geen regen overigens of moet ik zeggen nog geen regen