en hij mocht nog wel in een mooi autootje zitten! Demi zat gewoon op dr ikeastoel Maar mijn kapster zei ook al, het is vaak óf brullen of niets aan de hand. Maar vaker brullen dan niet. Dus ws is Demi een uitzondering geweest
wahahahahahhahaha die laatste hahaha wat een bekkie ah eik ook wel beetje sneu, zo'n verdriet terwijl er niets aan de hand is.
Ik ga even klagen (doorscrollen als je het niet wil lezen ) Pff wat duurt die dag lang zeg! Adriaan is werken, Nikita lekker aan het spelen en ik zit achter de geraniums me ontzettend te vervelen *einde klaagbericht*
Nee dat was het. hahaha Zit net met Nikita te spelen maar die wil alleen maar aan me hangen, daar heb ik ook geen zin in hoor. Denk dat ik gewoon een off day heb ofzo.
GOEIE MIDDAG Joey hahah laatste foto , ahhh schatje je haar zit er leuk uit hoor joepie bijna in gips? , jeetje vervelend zeg , wel grappig actie we zijn naar zwemles geweest , niet zo lang terug en huis moet nog schoon gemaakt worden selmen was dus van 7 tot half 1 wakker , als niemand met hem in de ochtend met hem samen op bed gaat ,wil hij ook niet slapen , dus dan houd hij tot 12 uur vol daarna dood moe , dus hoop dat hij lang blijft slapen verder weinig te vertellen , ik moet gaan schoonmaken zolang mij schatje slaapt