Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

Goeiemorgen

hier een rampen nacht gehad :cry: en een schuldige mama

selmen werd om 11 uur wakker , drinken gegeven terug naar bed, niks aan de hand , hij ging wat babbelen maar dat mag daarna niks gehoord tot half 1 naar bed ging , mennertj werd wakker en wou praten , maar ging ook snel huilen , niet huilen maar gillen , in zijn bed doen ,allen laten , samen op bed niks hielp tempen was goed iets rond 37 ,ik wist niet wat moet doen ,hubbie die zei laat maar huilen , maar huilen stoppte niet tot 2 uur :confused: ik werd zooo wanhopig , ging naar benenden zetpil gepakt ,dacht misschien heeft hij last van tandtje

na zetpil gelijk stil en speen in mond naast me lief liggen zo dacht ik hehe we kunnen slapen , ineens dacht ik aan de zetpil die was wel dik zeg OMGGGGGGGGG rennen naar de vieze luier pakken heb ik een zetpil van 1000 mg gegeven :cry: :cry: :cry: paniek vertelde ik hubbie , die beetje luchttig over deed en zei dat niks kon gebeuren het is maar zetpil , neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wel een van 1000 mg , zelfs voor mij is net te veel , ik heb een keer deze zetpil per ongeluk gekocht ,dacht dat gewoon pillen waren ,want we houden niet van zetpillen pffffff nu heb ik mij zoontje zo een gegeven

snel naar de foon gerend het was al half 3 belde ik een nr van cb stond dacht en nacht , vertel het verhaal , vrouw zei 1000mg is wel erg veel voor z'n kleintje he , ze zei bel dokterwacht kunnen ze je beter advies geven

nu bellen naar dokterwacht en vrouwtje aan de lijn verteld , ze zei oeiii dat is veel zeg , en heb je niet gezien dat de zetpil wat dikker was dan normaal ,,,,,,, nu kwam schuldgevoel in mij en begon te snotteren en huilen zei dat achteraf had gezien ,ze zei ga maar glasje water drinken ik bel je zo terug ,ze ging met dokter overleggen , na 10 minuten werden we gebeld ze zei ,,, meid het valt reuzzzzze mee , ik opgelucht , ze zei dat is een zetpil los langzaam op en het kan geen kwaad ,je moet geen rare dingen verwachten , ,,,,ik zei is dat echt zooo want ik kan anders niet slapen ? alsof die vrouw tegen me zou liegen :rolleyes: ze zei meisje , ik zou zeggen het is helemaal goed ,ga maar niet elke dag geven ofzo :) lolbroek ;)

hubbie keek me zo van zie je wel ,maar die kans liet ik niet helemaal want ik pakte zijn deken en gooide zo naar hem , slaap maar lekker op de bank ,want ik heb al een kleine mannetje in mij bed ;)

pfffffffffffff wat 'n opluchting zeg , we gingen slapen , maar ik viel pas na 4 ofzo in slaap en half 8 wakker met mij schatje noujaaaa voelde me al schuldig dus niet geslapen egen schuld dacht ik ,

heb daarna wel samen met sel in bed gelegen bijna uur maar hij sliep niet dus zijn we net naar beneden gekocht , hij speelt heerlijk met zijn zus :D

happy end ,maar dommeeeeeee mama was ik zeg

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

OO Dat is schrikken Meesa!
    Gelukkig kon het niet zoveel kwaad. Mike had ook zo gereageert hoor!
    Je hebt goed gehandeld meis, toppie!

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Och Meesa wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig was er niets aan de hand.

Wij gaan even broodje eten, tenminste als ze broodje wil vandaag.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jee Meesa wat zul je geschrokken zijn!
    Gelukkig is het goed afgelopen.

5. Samama

Samama Niet meer actief

Jammer Anita! Heel veel geluk en liefde met je gezinnetje toegewenst!

En ik ben er weer vandoor, Nikita is wakker.

Tjuus!

6. Writer

Writer Niet meer actief

noujaa zeg , werd hubbie rond 11 wakker , boos kijken en negeren :confused: ik heb zo iets pardon?je boos , hij ging gewoon verder slapen tot 11 uur , wat een n eikel zeg, ben dus behoorlijk boos geworden net en hij is weg gevlucht ,, ook goed

selmen op bed gedaan ,dochter in badtje gezet , dacht kan ik lekker peukje doen ,heb ik niks van peukies in huis :cry: , nou ja wachten we tot selmen wakker word dan gaan we wandelen ofzo ,kids hebben wel de spanning in huis gemerkt dan voel je toch zo schuldig

anita spreek je op hyves en pb ;)

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo dame ligt er weer in.
    Toch wat brood gegeten, niet veel maar goed maakt er ook geen drama van hoor. Nu ligt ze lekker te slapen.

Ik heb al gedweild waar ze bij was, ging prima, en de laptop is weer aangesloten op de router dus ik ga hier het een en ander verschuiven ;)

8. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Meesa mannen.......

9. Samama

Samama Niet meer actief

Pff Meesa wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig viel het allemaal mee.

Ik moet ook nog dweilen, wilde het vanmorgen doen maar mevrouw sliep maar een uurtje. Dan doe ik het maar als ze straks weer slaapt (we hebben een houten vloer, dus om kleurverschil te voorkomen moet alles aan de kant)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou zeg Anita :(

Ik was net weer een beetje aan het opkrabbelen, maar word hier wel een beetje verdrietig van.
    Al moet ik zeggen dat ik het wel een beetje aan zag komen.

Verdorie zeg! Ik had deze week al een beetje het gevoel dat we met zn allen aan het inzakken zijn, uitzonderingen daar gelaten ;)
    Vind het echt heel super jammer!

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik snap ook wel dat je na bijna 2 jaar met zijn allen bent uitgepraat, het houd een keertje op natuurlijk. Maar van sommigen verwacht je het niet.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meesa joh! gelukkig kon het niet heel veel kwaad! En niet schuldig voelen kan gebeuren! De grote nu goed opbergen of gewoon weggooien!

Ja ik vind het ook erg jammer hoor :(

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hoezo uitgepraat? We maken toch nog steeds dingen mee ;)

Jeeeeetje Meesa wat zul je geschrokken zijn!
    Waar koop je trouwens zetpillen van 1000 mg? Lijkt me persoonlijk wel lekker als ik ziek ben...
    Maar goed, kan me voorstellen hoe je je gevoeld hebt en wat fijn dat je zo'n fijne mevrouw aan de telefoon kreeg!

Ik was vanmorgen weer niet wakker te krijgen. Rinaldo weer met Ymke naar beneden, maar iedereen heeft natuurlijk last van mijn stemming. Ymke de hele morgen jammeren en doen. Viel ze ook nog voorover van de stoel (ze kan tegenwoordig zelf op haar stoel klimmen), dus huilen huilen huilen.
    We hebben net even de schouder eronder gezet en flink huisgehouden en nu is alles heel schoon en lekker fris! Voel me meteen een ander mens ;)
    Ymke ligt nog lekker te slapen en als ze wakker is gaan we even naar de koetjes en de kinderboerderij fietsen!

14. Writer

Writer Niet meer actief

volgens mij gewoon bij kruidvat gekocht guppie , ik heb gisteren meeten hele doosje weg gegooid hoor ;) wil niet meer in war raken met de zetpilletjes

ahhh ymke gevallen , selmen valt ook best veel , gelukkig niet zo dat hij moet huilen ofzo

ik hoor selmen alweer , pfff haf gehoopt tot 2 uur slapen , want nu wakker word hij rond 6 uur vervelend , noujaa ga hem boterhammetje geven daarna wandelen

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    leuk! Wij zijn vanmorgen al bij de kinderboerderij geweest toen scheen het zonnetje nog lekker!

de box is weg!Heb het 2 weken aangekeken en in die 2 weken heeft hij er 0 minuten in gezeten... met koken zit ie toch vaak in de keuken te spelen enzo ik vind het wel goed zo lekker ruim nu weer in de kamer tijd voor tafeltje en stoeltje binnenkort!

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goed idee Gup even een frisse wind erdoor.

Zo hier ff zitten, wilde alleen een kastje verschuiven maar je weet hoe dat gaat, dan kom je van alles tegen en uiteindelijk ruim je een half huis op ;)
    Nouja op zich wel lekker en nu zit ik gewoon met laptop aan de tafel ipv op een wasmand/krukding bij de kast waar mijn benen niet passen.

Ik ben nog lang niet uitgepraat en zou het erg missen als ik hier niet meer zou kunnen zijn. Haha lees het net over die zin en het lijkt net of ik geen sociaal leven heb ;)

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Leuk Berna, hier zat ze er tijdens het dweilen nog in dus laat hem mooi nog even staan. Ik wil ook een tafeltje met stoeltje voor haar.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha 0 minuten! Ja zo intensief werd ie hier ook gebruikt.. Lekker he, dat ding eruit!

Ymke valt niet zo vaak, maar ze kan sinds kort op vanalles klimmen. Ze kan ook de bank op en dat is best gevaarlijk eigenlijk.
    Maar dit was echt sielug...

Ik ga even schaatsen kijken! Ymke slaapt lekker lang...
    De kinderboerderij is hier pas om 15:00 open, maar het is nu ook wel mooi weer weer :)

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse schreeuwt echt moord en brand als ie er in moet... kan hem dan nog beter in de kinderstoel zetten met iets te spelen als ik moet dweilen of ik leg hem op bed haha

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja zeker zielig dat ze viel! Jesse gaat nog niet zelf op de bank maar die is ook best hoog bij ons.. dus ik hoop dat ie dat ook nog even uit zijn hoofd laat. Wel op krukjes enzo om hoger te komen Ik heb zo'n opstapje van Ikea en vd week stond ie daarop tegen het aanrecht aan.. sta je ff raar te kijken als je dat ziet he hihi...
    Jesse ligt er ook al vanaf 12 uur in.. als ie wakker wordt ff naar een verjaardag..
    vanavond eten we turke durm van knorr nog nooit gehad mark kwam er mee thuis van de boodschappen vd week.. ik ben benieuwd

Deel Deze Pagina