Sjips... je hebt gelijk... Ik heb me wel aangemeld via mijn ziggo account maar die check ik dus nooit. Nu maar effe snel kijken...
Zo Amber langslapertje! Leuk dat ze het zo gezellig heeft gehad met Stef! Moonie, lekker bijslapen vandaag! Gelukkig kon Faye weer naar het kdv! Ik zou persoonlijk ook geen pak kopen. Dat is zo syntetisch vaak. Wat peggy al zegt, een gekke hoed ofzoiets... hier weer absoluut geen plannen. Ben benieuwd wanneer ik weer wakker wordt, want voor mn gevoel zit ik in winterslaap.
jaa heel goed hoor! Vanmorgen waarschijnlijk een positieve test http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=138071 Met jullie kindjes ook alles goed?
Wow Meliske, te gek zeg! Een voorzichtige felicitatie dan! Ymke wordt een beetje gek van mij. Ik vind haar zo lief dat ik steeds wil knuffelen en kusjes wil geven, maar daar heeft Ymke natuurlijk geen zin in...
haha, heeeel herkenbaar. Ikke wil ook zoo graag knuffelen, maja die tijd is even voorbij. Heb gehoord dat dat wel weer terug komt, en ze dan weer veel meer willen knuffelen!
*breekt in* Meliske: Ik zag jouw naam staan (als laatste gereageerd) en wat lees ik......? Super gefeliciteerd meid! Elmo *breekt weer uit*