Heej Meiden, Meliske leuk dat je langskomt en wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Alles goed met de kleine meid? hahaha Moonie die Fynn, tja dat doet stromend water met je he Lieve foto! Leuk filmpje, goedzo Fynn! San wat goed! Nu niet meer zo gek doen he LOL Sab wat vervelend, beterschap! Fijn dat Faye weer lekker gaat vandaag. Wij hebben de schoentjes teruggebracht die we gekocht hadden voor Demi en we hebben anderen uitgezocht die beter passen. Foto's volgen nog. Ze stapt er keurig op weg.
Helemaal vergeten te melden hier dat de cheesecake heerlijk is. Ik heb er alleen wel framboosje opgelegd want anders vind ik hem erg zoet. De zure framboosjes heffen dat een beetje op... Ben nu lekker een stukje aan het snoepen
Hm ik zou dat toch ook wel eens willen hoor Maar ja dan moeten we dr eerst naar mn ouders brengen. 1 1/2 uur rijden en dan weer terug.... En ik wil wel in de buurt zijn mocht er iets zijn.
Kan het me goed voorstellen hoor Sab! Ik besef mij ook dat wij echt in een luxe positie zitten. Fynn is 3 dagen in de week bij mijn ouders (2 dagen past mijn moeder op en 1 dag mijn vader ) en dat is nog geen 5 min. met de auto. En als wij een paar gebroken nachten hebben gehad dan mag Fynn altijd bij mijn ouders logeren zodat wij weer bij kunnen slapen.
Hier ook niet die luxe hoor. MIjn moeder werkt zelf nog en mn stiefpa ook, dus het is echt mazzel hebben als zij op kunnen passen. Enneh spits is hier rond 6 uur al dus sja ik ben altijd eerder weer heir dan de meesten
Zo he die Tim krijgt een opvoeding zeg! Was ie met mama bij me in de winkel, ik help ff een klant. Reken af, zit ie met grote ogen naar het geld te kijken.... Even later zegt mama tegen Tim "waar is papa? Papa centjes verdienen?" En wat doet Tim... Zit ie met zn duim en wijsvinger over elkaar te wrijven! Tjonge jonge zeg! Hahahahaha ik vond het super leuk hoe ie dat deed Citroentje! Mike moest ook lachen net!
Balen Sab dat je uiteindelijk maar 45 euro hebt gekregen voor je box. Wij hebben ook een ronde box en willen hem ook verkopen. Wij hebben hem gekocht op MP voor 80 euro.
Wijhadden m ook niet nieuw, maar alles in 1 koop toen dus weet niet wat we er voor hebben betaald. Het boxkleed willen ze niet dus dus moet ik nu nog kwijt.... En anders altijd handig voor in de tuin. Zondagavond word ie opgehaald
hy meiden! zo lekker dagje gewerkt, gesport en nu ff zitten poeh! Jesse heeft het zo naar zijn zin op kdv vanmorgen meteen zwaaien en gillen naar de leidsters zo leuk! verder weinig nieuws... stil hier geweest hoe is het met Faye sab
Wil gaan beginnen met PSPKidzzz alleen denk ik dat ik een oude versie van PSP heb gedownload van internet. Heeft iemand een goeie link voor mij? Of hebben jullie het programma allemaal gekocht...
Maaike, ik heb idd photoshop, haha had ik ook geen rekening mee gehouden maar gelukkig is het toch gelukt San fijn dat alles weer goed is hmm Sab jij ook al buikpijn.....ik ook (je hebt me gewoon aangestoken!) Enne als je Faye eens een nachtje kwijt wil, kan evt ook hier he!?
ja zegt idd genoeg! nog wel heel even lipje laten hangen bij het weggaan maar daarna was het meteen goed!