Happay birthday Meesa! Lief van je vriendin zeg! Anneliesje, ziekjes? Heb er toch niet overgeen gelezen? Ik zei niet dat Ymke de liefste is, maar de leukste! Goed lezen he Zo ontzettend lief vind haar ook weer niet, maar dat ben ik ook niet. Zou biologisch gezien een beetje onmogelijk zijn Lexie, ophemelen? Ik hemel niemand op toch?
Ik ga zaterdag uit eten met mijn mams gesponsort door mijn pa! Heb er zin in... ben wel even toe aan wat ontspanning en gezelligheid...
hey meiden Tim je groeit goed zeg! pff die prikken oo lijkt me inderdaad niks nee ... gup en ik moet geloven dat je Ymke niet de allerliefste vindt? haha Heb lekker geleerd vandaag en volgens mij hoor ik Jesse wakker worden
sjongejonge wat is Ymke vervelend zeg! Ik laat haar nu overal wel los lopen. Doet ze eerst even verlegen, maar als ze dan los gaat lopen, dan kan je ook meteen alles vergeten waar je mee bezig was. Net bij de bied had madam een boekje, ik wilde dat boekje even scannen om mee te nemen (had haar al met veel bombarie naar de computer gelokt) begint ze daar de gillen omdat ik dat boekje pak! Ik vind het wel goed hoor, wil graag dat ze een beetje zelfstandig is, maar meelopen moeten we blijkbaar nog even conditioneren. (alles met dikke lezen natuurlijk)
ik zei toch ook de leukste! Ik hou wel van kindjes met een willetje, al is het voor mij niet echt handig, ik doe het er natuurlijk wel om En nu komt ze me de hele tijd knuffels brengen en dan snel weer verder spelen. Lekker kind! (is ook wel anders geweest...)
haha ik zei toch ook enne ik snap hem verder wel hoor tuurlijk is Ymke leuk en soms wat 'vervelend' daar is ze tenslotte dreumes voor he! tuurlijk kindjes met een eigen willetje is leuk alleen soms wat onhandig!
http://www.scapino.nl/folder/1059/ ik heb deze schoentjes voor Demi gekocht, die van 15 eurie, ze zijn echt heel schattig
Hey Lexie die had ik ook gezien, zijn leuk he! Alleen veelste groot nog voor Lotte met d'r minivoetjes..
Ik heb ze ook op de groei gekocht hoor, hopenlijk kan ze ze met de herfst aan ofzo Annelies, ze hoest een stuk minder en het snotteren lijkt ook minder te worden. Dus gaat de goede kant op.
haha ik zit zo te genieten van Demi, die reageert zo vreselijk enthousiast op die 2 pinguins op babytv. ik geloof dat hij pim heet en Pima ofzo. Zij hengelen altijd iets uit het water en daar verzinnen ze wat mee.
Oh dat vindt Ymke ook leuk ja! Rinaldo is morgen onverwachts vrij! We gaan lekker naar ballorig! Zal wel druk zijn met vakantie haha!
Oh wat ik nog wilde vragen; Ymke past nu 86 (broekjes nog beetje lang), zal ze dan van het zomer 92 hebben? Want ik was in de h&m folder aan het bladeren en durf eigenlijk niet te bestellen.
Pff geen idee Guppie, Faye gaat net over in 74 broeken en 80 van boven, en vraag me ook af of er nog een groeispurt komt of dat het nu ff zo blijft....