Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wij hebben zooooooon leuke dag gehad! Ze was zooooooo lief en gezellig! :D
    Ze geeft nu ook steeds kusjes als je er om vraagt hihi
    Nou we zijn naar 1 of andere carnavalswinkel geweest (westermarkt Citroentje) wat een ramp zeg (voor mij) rotmuziek, super druk. Maar Faye zat te dansen in dr buggy.... Gek kind! We hebben een indianenjurkje gekocht omdat Faye altijd een indiaan na doet (had tijdje geleden filmpje gepost) En maar 11e dus vond ik nog te doen. Staat dr super leuk! Zal zo ff showen.
    Samen nog een broodje gegeten van de bakker. Ze genoot enorm! En toen we thuis waren nog samen gespeeld op dr kamer. Ze had heeeeel lang geleden toen ze nog baby was ;) van mn moeder meisjes ondergoed gekregen en dat past nu. Echt lief zeg! Zal ik zo ook ff showen :D
    En nu ligt ze al in bed, helemaal uitgeput :D

2. Niet meer actief

als iemand een indianenscrap weet..... ;)

3. Niet meer actief

Waar is Esther trouwens?

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Maaike, Demi past nu onder maat 80 ruim en boven 86. Ik heb ook bij h&m besteld vanmiddag en heb bovenkleding 86-92 gedaan en onderkleding 80. H&M valt hier redelijk groot, want ze kan nu nog een broekje aan dat maat 74 heeft van dat merk, dus vandaar.

Sab ik weet geen indianenscrap solly enneh waar Esther is weet ik ook niet, zal vast vanavond wel ff komen

Klinkt idd als een leuk daggie Sab, kan me voorstellen dat je dubbelgeniet omdat ze een poos niet zo gezellig was door haar ziekte.

Maaike leuk naar Ballorig, wij willen het ook binnenkort eindelijk eens doen. Ws naar Lelystad, is maar een ahlf uurtje voor ons.

5. Niet meer actief

Ik wil naar bed!

6. Niet meer actief

Let niet op de rose broek hoor, die hoort er niet onder ;)

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

Lekker kontje he :D

9. Niet meer actief

Ze heeft dus een boxer en een gewone onderbroek gehad, boxer is nog wat te groot.

10. Niet meer actief

de laatste

11. Niet meer actief

Morgen ff een bruine maillot zoeken en anders doen we er gewoon een bruine broek onder.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Leuk zeg! Het ondergoedsetje en het indianenpakje.
    Erg schattig.
    Hahaha wij zeggen ook altijd lekker (pamper)kontje tegen Demi lol

13. Niet meer actief

Ondergoed is van Hema, maar ze heeft t al wel een paar maanden. Lekker zacht ook, ga binnenkort eens kijken voor meer.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat scheetig zeg!
    Ik dacht dat ondergoed pas is voor als je uit de luiers bent?

Dat indianenjurkje is tof!

Sja Ymke pas eigenlijk nog geen 86 van onderen, maar ik trek het elastiekje wat aan en sla de boel om, en dat doet ze er wat langer mee ;)
    Denk dat ik vrijdag even in de stad voor broekjes ga kijken. Die van de zeeman zijn echt nog te groot helaas...

15. Niet meer actief

Tja eigenlijk wel geloof ik (ondergoed als ze uit de luiers zijn) maar waarom? Je ziet t past goed. En t staat leuk :D Dus ik doe dit af en toe lekker aan hoor!

Hier zelfs van Zeeman maat 68 nog te groot haha maar die begint van onder nu te kort te worden dus doe nu een sjaaltje door de lussen van boven. Tip van mn moeder. (riem is te breed gaat er niet door)

16. Niet meer actief

heb al wat indiaan dingen gevonden :D

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja het staat zeker leuk!
    Sjaaltje is zeker een goed idee! De riem die ik heb vind ik eigenlijk gevaarlijk...

18. Niet meer actief

ja deed mn moeder ook altijd bij mij zei ze. Gewoon zo'n dun ding waar je door heen kijkt, rekt nog beetje mee ook. Eerst erdoor heen halen en vast maken en dan het overige afknippen.

19. Niet meer actief

en jij hebt slaaltjes genoeg toch :D Alleen oppassen dat Ymke m niet los maakt en over dr hoofd doet hahaha ;)

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ah Faye is een schatje in dr indianenjurkje! Leuk dagje zo te horen Sab, hebben jullie wel verdiend!

Ik heb net een beschuitje op en een kopje bouillon, bah valt niet lekker. Ga maar weer gauw naar bed.

Deel Deze Pagina