Haha Sab, idd sjaaltjes genoeg! Ik keek net even het nieuws, phoe niet mis zeg, wat de vooruitzichten over de recessie zijn. Ik krijg van alle maatregelen last: - minder kinderbijslag - grotere klassen - uitkering verkorten - uitkeringen bevriezen Mag toch hopen dat het laatste niet gaat gebeuren zeg! Gelukkig valt er aan de hypotheekrente niet te tornen! Had toch verwacht dat Nederland zich een beetje naast Duitsland zou scharen, maar dit zijn heel andere berichten!
Wat schattig die foto's van Faye in dr hippe ondergoed setje Ben vandaag met Nikita naar de dokter geweest, en ze heeft eczeem. Niet zo vreemd als haar papa overal eczeem van krijgt, dat heeft ze duidelijk van hem. Ben voor mezelf ook naar de dokter geweest, heb al 2 weken pijn aan mn voet, blijk ik een platvoet te hebben Nu krijg ik een steunzool aangemeten volgende week. Ze zitten hier al te grappen met platvoet en z'n vriendjes en stampertje. Nou, zo lollig vind ik het niet hoor Moest ook nog eens overwerken, ben geslooooopt!
AnneLiesje lekker je bed in duiken meid! En Samantha... jij misschien ook maar lekker vroeg onder de wol
Guppie ik heb m overgezet, kon er niet naar luisteren bah! Ff een stukje gekopieerd uit FAye dr dagboek: Er was nog een papa met 2 kindjes, een jongentje en een meisje. Faye vond hun kinderwagen erg interessant en ging er steeds even kijken. Dus die papa zegt tegen zijn kindjes kijk dat jongentje vind de wagen mooi! Waarop die papa naar mij kijkt en vraag het is toch een jongetje? (Faye had een rose broek en rose shirt aan) dus ik zeg (expres iets te hard) nou ze heeft best veel rose aan he?! Zo die papa wist lekker niet meer waar ie moest kijken in een volle wachtkamer!
Heb je iets gekregen voor de eczeem? Hoop dat het dan snel werkt! Jeetje een platvoet? Komen ze daar nu pas achter? apart...
Meiden hellup! Donderdag is een hele dierbare vriendin van mij jarig. Ze wordt 28 jaar en is november 2007 haar vriend op 28 jarige leeftijd verloren aan een hartinfarct. Ze waren net in ondertrouw. Je zal begrijpen dat ze hier enorm tegenop ziet. Ik wil iets bijzonders voor haar kopen maar heb geen idee wat?! Alle suggesties zijn welkom...
http://www.officecentre.nl/NEL/Catalog/ ... xedcode=WW Is dit een goeie aankoop voor het scrappen en de lesjes op pspkidzzz te volgen?
Is wel goed ja, maar ik zou meteen voor photoshop cs3 gaan.... Zal eens kijken of ik een trial voor je kan vinden
Ja apart he, maar schijnbaar omdat ik nooit eerder klachten heb gehad zijn ze er nooit eerder achter gekomen. Ach, beter nu dan nooit Heb zalf gekregen voor de eczeem, hoop dat het daarmee over gaat. Irri is dat he Sab, als ze zeggen DAT JONGENTJE terwijl het overduidelijk een meid is. Heb ik met Nikita ook wel eens hoor, ze heeft een knalroze wagenzak, echte meisjes kleding maar door haar groene jas is het schijnbaar een jochie.
aaah Faye! wat leuk dat meisjesondergoed! Kan niet wachten tot Jesse een boxer aan kan hihi! En als het past past het toch? Idianenpakje is ook leuk! Volgende week op KDV ook carnaval haha moet er ook aan geloof ik!
Leuke foto's van Faye Sam pff daar ben je lekker mee, schijnt wel met steunzolen goed te doen te zijn... en Nikita eczee., heb je wat gekregen? Anneliesje nog niet echt opgeknapt las ik.. Maaike, erg he hoe het er allemaal uit gaat zien....
er is een boek, het heet als ik de juiste woorden had, de serene is de winkel van de schrijfster die zit in Tilburg. Mijn vriendin heeft laatst dat boek voor haar schoonzus gekocht die bevallen is met 17 weken omdat ze een gehandicapt kindje droeg. Staatn allemaal gedichten in.
Hm is een andere geloof ik, ik had psp7 gezocht dit is x2 weet alleen niet wat de grote verschillen zijn