Lexie de poezen hebben een soort niesziekte. Alleen het zijn binnenkatten dus waarschijnlijk hebben we zelf iets mee gebracht van buiten. Ze zitten nou aan de AB en zijn nu echt even een zielig hoopje. Het rare is dat onze katers er geen last van hebben .. Ooh dat wilde ik nog zeggen: Faye wat heb jij een gaaf indianenjurkje! Moonie, ik vind het ook moeilijk om iets te verzinnen. Misschien idd iets van een fotolijst of misschien iets van een bon voor een canvas, of is dat over-the-top.
Amber ook aan het spoken geweest, echt last van doorkomend tandje. Vanochtend ook koorts dus niet naar kdv. Gelukkig kon ze naar oma, want ik ben ook nog niet beter. Voel me wel beetje schuldig nu, zieke kindjes horen bij mama. Sab, sterkte vandaag! Moby, sterkte met de poezen beesten.
Jee Moby, kan dat ook joh? Dat je zelf mee neemt naar binnen> Wist ik niet. Gelukkig hebben onze katten het nooit gehad. Lijkt me naar. Arme Sab ook al weer zo weinig slaap En Annelies ook al Vanmiddag maar dutje doen ofzo als we de kans hebben. Sja annelies, zieke mama is ook nie handig, toch? Fijn dat je moeder kon oppassen.
Lexie onze katten zijn alleen als kitten ingeent en daarna niet meer misschien ligt het daaraan. Ze zijn nu 7 jaar. Annelies wat een vrolijke banner. Begrijpelijk dat je moe bent Sab, moet je een hele dag werken?
wat zal ik doen? * Joey wakker maken zodat hij zijn ritme aanhoud * Joey laten liggen waardoor hij vanmiddag niet meer slaapt
Truus bij mij ligt dat altijd aan wat ik zelf de rest van de dag wil maar als het even kan laat ik Tim altijd liggen.
Moby beterschap met de poezen Annelies leuke banner! Oh Sab dat snap ik dat je moe bent! sterkte vandaag. Kom vanmiddag waarschijnlijk nog wel ff langs.....ff boodschapjes doen
Moby, ik heb nog nooit een kat laten inenten eigenlijk Truus geen idee. Tja wat Peggy zegt is wel handig ja, net wat het beste in jouw schema van vandag past
Oh Suuz mannen ook he! Lexie jouw vroege vogel wordt steeds vroeger.. Tim heeft na zijn pcm wel lekker geslapen tot 8 uur toen had hij een dunne poepbroek tot aan zijn nek en om 9 uur weer....en zuur bah.....hopelijk zijn z'n kiezen nu snel door. Maandag heeft hij ook al 2 keer op rij zo'n broek gehad.
Truus, ik ben ook een voorstander van laten liggen hoor, zeker als je verder niets hebt. Amber komt zo lekker naar huis, ik ben weer aardig opgeknapt en vind het maar niets dat ze niet bij mama is.... Thx voor de complimenten voor de banner, ben er zelf ook helemaal gelukkig mee!
Annelies er komen 3 kiezen en hoektanden tegelijk door, de druk wordt steeds groter op zijn tandvlees maar doorkomen wil maar niet lukken.....zielig hoor, alles wat hij te pakken krijgt gaat meteen in zijn mond en dan heel driftig bijten maar
mooi banner annelies! Zelf gemaakt? Ballorig was super leuk! Hattem is iets kleiner dan Houten, maar wij vonden hem wel mooier. Ymke heeft zich helemaal suf geklauterd en kon nu heel goed lopen. Kilometers heeft ze gemaakt! Wel na ruim een uur was ze moe hoor, toen zijn we naar huis gegaan. Het was zo druk, dat ze niet eens meer mensen naar binnen lieten!