Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

demi superrr mooi hoor ;)

2. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Lexie wat een mooie foto's en idd vooral die ene met parasol is echt heel leuk.

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wow mooie foto's Lexie, lekker koppie heeft Demi toch!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mooie foto's zeg! Leuk zo'n plurk knuffel!

Wow gaaf die foto van Faye in de winkel!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dank dames *bloos* Wij zijn ook ontzettend blij met de foto's. ER was ook een foto van ons 3-en gemaakt, maar daar waren wij niet op voorbereid, dus niet op gekleed. Hij is uiteindelijk ook niet mooi geworden, de opstelling was niet leuk.
    HEt viel me uiteindelijk reuze mee wat het kostte. Ik was voorbereid op 200e urie, dus viel het mee en kregen nog een gratis foto extra ook. En toevallig waren we nog aan het twijfelen over 1 en die hebben we toen er dus gratis bij gekregen.
    Morgen mn moeder blij maken met een vd foto's en een pasfotoformaat fotootje :)

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hahaha ik zat net in mn hyves vrienden aan het kijken, zie ik een foto van iemand in carnavalskostuum. Echt spreeeeeeeeekend IT! (je weet wel, die clown)
    Moest meteen aan Brenda denken ;)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Gaaf, iemand van de Stichting waar wij bij zitten heeft zich weleens als de ITclown verkleed voor Halloween. Was erg goed gelukt, echt heel gaaf

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    waar is iedereen? druk aan de scrap allemaal?
    Ik ben met administratie bezig, bah

9. Niet meer actief

Ik ben er!

Heb even een heeeeele grote mail naar kinder-stad gestuurd (Faye dr kdv) met advies wat te doen. Misschien dat zij een goeie oplossing hebben.

Had nl nu het idee om het zo te doen; Faye 2 dagen (ipv nu 3) naar het kdv en 1 naar een gastouder. Stel dat zij ziek is dan kan ze die andere 2 dagen ook naar een gastouder. Geen idee of dit kan en dat heb ik ook gevraagd. Faye heeft het zo naar dr zin bij het kdv dat ik dr daar wil houden. De leidsters zeiden het ook al, dat ze het erg jammer zouden vinden als ze weg zou gaan. Dus even wat info en advies gevraagd.

Heb nog een bandje met 2 veren gevonden voor Faye dr pakje! Erg leuk en ze liet het nog op ook! Alleen geen bruine maillot gevonden, miss morgen nog ergens.
    Morgen ook ff naar cb voor advies en om te wegen.

Lexie mooie foto's! En leuke schoentjes!

Nog geen Esther? Toch niet weer 1 weg he...... :(

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier effe tijd voor mijzelf en tv kijken

11. Niet meer actief

Oh Mike begint vrijdag een uurtje later zodat ie mee kan naar kdv om Faye te brengen in dr indianenpak en foto's te maken :D

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Brr eng! :evil:

LEx mooie foto's hier ook een Purk!

13. Niet meer actief

Oh heb net de laatste shirtjes maat 68 opgeruimd! Nu alles 74, van boven en nog 2 broeken 68 maar begint kort te worden omvang kan nog wel

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik toevallig vorige week ook! 74 kan ook bijna niet meer sommige nog wel

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jesse heeft trouwens buiten in de tuin gespeeld vandaag! eerst onwennig met lopen op het terras maar daarna ging ie helemaal los haha

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmmm idd nu duurt het wel lang idd met Esther... Als er maar niets aan de hand is ofzo... :(

Leuk Sab die veertjes erbij. Ik heb wel een bruine maillot maar die kan ik nooit meer op tijd bij je krijgen denk ik.

Leuk dat Mike foto's maakt!

17. Niet meer actief

Tis wel erg leeg nu in dr kast, met shirtjes, 80 is echt nog te groot, maar om nu nog nieuwe dingen te kopen...wacht nog wel ff tot het warmer wordt ;)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Met es is alles goed hoor die moest weg vanavond ;)

19. Niet meer actief

ZAg dr wel op hyves online (esther)

Denk ook niet die die maillot past Lex, en idd dan had ie vandaag op de post moeten gaan, maar bedankt voor het aanbod!

Deel Deze Pagina