nee ken ze beide niet maar de 1e ziet er verzorgder uit vind ik maar kinderboerderij is ook wel leuk! enne wanneer we gaan? Morgen? (oh nee, ze voorspellen slecht weer......)
jammer san maar begrijpelijk.. op de een of andere manier is het niet meer hetzelfde hier.. ik merk dat ik ook steeds minder vaak kom hier en ook niet heel veel te melden heb. Maar ben wel nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat dus volg het nog wel beetje op de achtergrond hier....
ik doe mee hoor Truus! alleen heb ik net muziek zitten zoeken voor de bruiloft en ik kom een nummer tegen dat gewoon voor Tim geschreven is! (ben dus nu even niet zo vrolijk....) http://www.youtube.com/watch?v=PF-e3fse ... re=related
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH we hebben hier in de winkel een SPRINGSPIN plaag! Ik loop echt te schijten joh. Hoop dat ze snel komen van de bestrijding!
er is iemand geweest en het is een onbekend diersoort.... Mn collega had er 1 geplet, maar te hard. Die neemt ie mee voor soort autopsie. volgende week komen ze terug
jeetje ik snap al die mensen niet, waarom ga je in je carnavalskleding boodschappen doen?! Loop toch harstikke voor gek! (sorry citroentje miss doe jij datook wel ) oh echt niks voor mij nu hier in de gekke Brabant haha
Carnacal is ook niet mijn ding hoor, ja alleen de feestavonden met zangers voorafgaand. Maar verders ook niet