Eeeuhhhh ik heb heel hard gerend Ik denk 6 het is volgens mij geen spinsoort. En tja tis een winkelcentrum hier. Ik zat idd ook te denken aan iets buitenlands aangezien het hier "zwart" ziet van de mensen Van een grote afstand zag ie er zo uit maar dan grijs/zwart en zn lijf breder en zn poten korter. Voorpoten waren wel langer als de rest. http://www.lagunisol.org/ResortOngedierte.jpg
brrr Sab EnnehGuppie, wat nou? Omdat er een aantal afhaken hoeven wij toch niet te stoppen? Kom op hee! We kletsen gewoon verder hoor alleen met wat minder dames. haha Rinaldo bang voor spinnen? vind het wel komisch eik, nooit gehoort van ene man die bang is vn spinnen. Die van mij maakt ze wel voor me dood hoor, of brengt ze naar buiten. Laatst liet ie me nog een hele grote zien brrr Sab gaaf poetsfilmpje!
Jan is intussen druk aan het zoeken voor je maarvind het lastig want een exotisch beest zou niet goed kunnen overleven in de meterkast.
EN IK STOP HIER NIET! Blijf jullie lekker lastig vallen En is er niemand, tja dan val ik me eigen wel lastig
nou ze komen ws van uit de kruipruimte, is volgens de huisbaas een vochtige ruimte met houten balken en veel grond
Ik wil ook niet stoppen, maar als we niet stoppen, kunnen we dan 1 ding afspreken? Zullen we niet steeds zeggen dat het niet gezellig is? Voelt een beetje als een feestje dat niet op gang wil komen, en buiten ons zijn er geen gangmakers hoor... Ik zet mn feestmuts vast op! (hoog gaan de handjes, de handjes in de lucht. Hoog gaan de knietjes, de knietjes in de lucht) En daar ging mn laptop Als ik geen gangmaker ben... *proest*
Ik kan me ook niet herinneren dat ik gezegd heb dat niet meer gezellig is . Heb wel gezegd dat ik het jammer vind dat er mensen afhaken. Dus wat mij betreft.... * zet feestmuts en kletsmuts op*
Brrr Sab, ik heb niet op je ongedierte link gekeken hoor, dan slaap ik vannacht niet. Ik ben zoooooo bang voor beestjes. Faye is wel grondig hoor met poetsen! Lekker middagje gehad Gup? Sam, slim van je om het zo te gebruiken Ik ging Amber van het kdv halen, was het net een klein hulkje, haha ze had haar hoofd gestoten tegen de muur, hele grote bult op haar voorhoofd. Ze huilde het hartst toen de juf er een washandje op deed, bikkel!
Moeilijk Sab we komen niet verder dan een krekelachtige tenminste als het echt 6 poten zijn, anders is het echt een spin. Kan je wel een beetje geruststellen, als het echt een giftig gevaarlijk insect is zou hij niet kunnen overleven in een kille vochtige kelderruimte. Volgens Jan kun je de aanval openen met de stofzuiger maar dan blijft ie wel leven in de stofzuigerzak.
agosj, Amber! Ymke had ook een rood voorhoofd! En heerlijke middag gehad, beetje veel cappucino alleen... Maar ja als je niet zo'n sjieke koffieapparaat hebt... Ik word een beetje melig hiervan. Stuurde net een pb met "intieme vraag" als onderwerp, terwijl dat helemaal niet zo was! Haha ik ben me er eentje... Mn schuimpjes zien er goed uiittttt! Beetje gebarsten, volgens mij nog een beetje smeuig! Hmm dat wordt smullen zo!