laat zien die foto, Sab! Ach arme Amber, maar wel een bikkel zo te horen. Fijn dat je middag zo lekker was, Guppie! Enneh schuimpjes....nog smeuig... hmmmmmmmmm maak me geeeeeeeeeeek
doe maar stoer hoor, sjieke koffieapparaten, filmnet.. Ik ga lekker journaal kijken en mn schuimpies opeten! Later!
Heb ook vanmiddag weer lekkere machiatto gehaald, jammie. Ahh Faye is een feestbeest, die gaat volgend jaar met papa mee hossen Lex, hier geen film 1, zal zo eens kijken wat er eigenlijk op tv komt vanavond, iemand tips?
Maaike ik stop ook niet hoor en dat het niet gezellig is heb ik ook niet gezegt, heb juist een opmerking andersom gemaakt...... (is trouwens over gepraat hoor met de betreffende dames) Enne het is carnaval dus feesten doen we hier wel.......We hebben een klubke opgericht voor meensen mee un leeluk gezicht, en gij, gij huurt erbij!!! lalalalalala \/ (eigenlijk niet echt maar ja voor nu wel leuk)
Oja 90210 komt natuurlijk, mmm dat wordt niks vanavond ben ik bang, Mark zit met een vriend te playstationnen. Brrrr ik vind carnaval echt niets......