oh zo erg is het hier niet hoor, we hebben toevallig vorige week ergens een carnavals cd gehad en die hebben we opgezet en met de polonaise gedaan, hij had het wel naar zijn zin
Oooohhhh gemist ja! Hm we hadden er 1 opgezogen en die zijn we kwijt Naja er staan nu 6 lokdozen ofzo dus we wachten af. volgende week komt er weer iemand kijken
Ik denk dat Amber het ook wel gezellig vind, maar mama beslist nu nog lekker Peggy, Is Tim Tijgetje dan?
tja hij wist ook niet wat ie moest doen omdat ie niet wist wat t was. Toen ie de dode zag dacht ie kakkerlak, maar toen ie een levende zag niet meer. Was ook niet zo'n slimmerik volgens mij
dinsdagmiddag is het kénderstoet in het centrum, is altijd wel leuk, daarna is het vanaf 15.30 nog dreumesfist op de korte heuvel maar ik denk dat Tim dat niet meer trekt
Klinkt wel leuk Peggy. Hier proberen ze het ook steeds meer erin te krijgen heb ik de indruk, maar het zit hier niet in het bloed he, dus volgens mij valt de opkomst wel tegen dan...
Ik blijf jullie ook lastig vallen, zo nu en dan, maar wel weer na carnaval! Oh nee, maandag nog even na de echo Joya is bij opa en oma, en gaan we dinsdag pas weer ophalen. Zal wel even wennen zijn denk ik. Maar zondag en dinsdag gaat ze overdag mee, dus daar ga ik erg van genieten! Wij worden zo opgehaald, dus iedereen een fijne avond. Alaaaaffffff!
Ja Esther maak Sab ff lekker bang Lex, hier is het ook wel carnaval maar dan is het het toch net niet