Wow Suuz! Daar moet ik niet aan denken zolang Demi uit logeren doen. HEt geeft je wel wat vrijheid ja dat wel. Ow wat de tv betreft: ik kijk Xfactor, ik vind dit seizoen wel erg gaaf namelijk.
willen jullie nog ff lachen: aangezien ik niet naar de wc durf en nodig moet pies ik net in mn broek met niezen..... erg fijn...... goed tot straks nu racen!
dat denk ik ook, ik ben niet anders gewend dan 5 dagen feesten en woensdag nog een beetje uitdrijven.....
Sorry Sab, maar moet wel ff lachen, kon je niet bij de buren naar de wc? Oke conclusie een krekel Japie Krekel, natuurlijk
Schuimpjes waren een beetje verbrand en niet lang genoeg gedroogd. Beetje jammer dus... haaaahahaha die Faye! gaaffff! Suus, klinkt heerlijk! Ga er maar lekker van genieten! Anneliesje 90210 en daarna gossip girl op net 5! Lexie jij talentenjacht moe! Je bevalling begon tijdens een talentenjacht! Dat gaat je nooit gebeuren In Zwolle wordt wel echt carnaval gevierd hoor. En ik vier mijn eigen feestje, verklede mensen uitlachen! Kan je het nog droog houden Sab?
Citroentje ik heb ook echt zitten huilen bij dat nummer van Gordon ft Replay... pfff... erugg mooi Ik heb nog een vrolijk nummer voor onze mannetjes. Ik vind hem wel toepasselijk voor bij de carnaval! http://www.youtube.com/watch?v=LKQZQTJPN_o
Zo ben weer droog Ik dacht ook krekel, maar die maken toch geluid? Enne zn lijf was 5 cm en iets van 1cm dik dus zonder poten (schoonouders zitten hier en Mike is weg... HELPPPPPPPPP)
er waren ook kleinere Esther, en die waren ook wat zwarter en ronder lijf, maar meeste waren groot (ze zitten iets van bzn te kijken pffff, ik zeg he de babyfoon is uit! Zegt ze ja we horen dr zo ook wel.... GRRRRRRR)