ga ik zeker doen meiden. Heb nog een bon liggen voor 5 euro terug op mijn rekening bij aankoop van een pak peutermelk. dus dan kost ie maar 6 euro. Hier wassen, aankleden en boodjes doen. Mike moet om half 11 bij EDO zijn en daarna pikt hij mij en Joey op voor de verjaardag van Joey's vriendje Rayano!
Ah oke ik heb een geleend boek en das tot 54 weken ofzo Oh Truus das minder! Hoop dat dat het dan is ja! Heb voor Faye multivitamine roosvice gekocht, ze drinkt nu ff een flesje van 125cc leeg! Doet ze normaal een dag mee! 5 cc sap en de rest water.
zozo die Faye gaat goed! Wat dat betreft drinkt Demi volgens mij alles wat ik dr voor zou zetten. IN hoeveelheid dan he. Ze drinkt sochtends een hele tuitbeker (200cc) leeg en smiddags ook. Volgens mij zou ze nog meer drinken als ik het dr aanbood, maar dat doe ik niet, ik vind dit wel zat.
ja had CB geadviseerd, maar er is behalve dit niks vloeibaars. Zijn allemaal kauwtabletten dan maar zo... We hebben weer eens geen warm water.... GRRRR fijn nieuwbouw!
ja dat vraag ik me nu dus af (2e flesje gaat er nu ook in van 100) hoeveel sap geven jullie? Normaal drinkt ze maar 100cc per dag ongeveer....
Nou ik geef tussendoor dus niet meer dan 2 bekers. Sochtends 1 van max 200cc en smiddags na het slaapje max 200cc Bij het eten krijgt ze 100cc (bij broodje) En dus sochtends papfles van 200cc
en die fruitsmoothie hoe geven jullie die? Staat op dat als je het met fles geeft dat t met papspeen moet dus ik neem aan het dat best dik is zodat t ook met lepel kan?
Amber krijgt 2x per dag 150cc diksap aangeboden, de ene dag drinkt ze er niets van de andere gaan beide bekers leeg. Smoothie ken ik niet.
multivatimanis kopen Moby haha En de smootie is ook een succes hier! Heb t met de papfles gegeven (standenspeen) met lepel is te waterig
Ik kan het proberen ja. Alleen heb ik al zoveel geprobeerd dat ik er een hard hoofd in heb gekregen Ze vind het lekkerder om op de speen te kauwen, haha
Lexie, daar komen nog 2 melkflessen bij... Joey is gewoon heel druk en daarom dorstig. Was geen probleem volgens CB.
Moby als ik zelf helemaal beter ben, moeten we ff kijkenw anneer we nog komen voor Lotte dr verjaardag!