Januari 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meliske, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oh bij Mike ook en die is nu zoooo zielig, hij kan helemaal niks zegt ie. Dus ik mag straks fijn alle boodschappen met Faye gaan doen want hij kan ook niks met Faye. mannen ;)

Faye slaapt nog steeds niet die is echt over op 1 slaapje en dan van 13 tot 15 denk ik. Wel lastig met boodschappen maar ja

2. Niet meer actief

hoe laat moet je Truus?

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Amber ligt er net in, ik moet echt een beetje rekken om haar niet voor 11.30 op bed te doen, maar gaat super met 1 slaapje!

Ben jij eigenlijk al helemaal opgeknapt Sab?

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Truus kan me goed voorstellen, is ook spannend natuulk.
    Een vriendin van mij is ene paar weken terug geweest voor hetzelfde. Die heeft goed bericht gekregen, dat hoop ik ook voor jou!

5. Writer

Writer Niet meer actief

hoii allemaal

faye de haar haha leuk

jakkes wat hebben jullie over vieze beesje geklets zeg brrrr gelukkig was ik er niet anders zou slecht van kunnen slapen maar ik heb zowizo niet slapen hoor

selmen heeft van 3 tot half 6 zitten huilen , heeft hij al dagen dat hij rond 5 uur wakker word maar nu dus nog eerder en nog langer aan huilen , ik weet niet misschien 13 maanden sprong ? want hij is verder niet ziek ofzo ,ik heb dus bijna niet geslapen en ben gewoon op , van 8 tot 10 mocht ik even in bed blijven maar van vermoeindheid kwam geen slaap :cry:

selmen drinkt smorgens 200 soms 250 cc melk met bambix hij heeft dan echt honger en heeft geen geduld tot melk naar zijn mond gaat
    en dan tussen tussen sap drinken, soms 100 cc leeg soms paar slokken
    voor dat hij naar bed gaat wil hij ook wel 100 cc drinken , en soms ook rond 11 uur avond 100 drinken

nou ik heb echt nergens puf voor en op , dus ga even liggen , hoop slapen

6. Niet meer actief

De medicijnen doen hun werk dus voel me al beter ja. Hoesten is nog niet helemaal over.

Heb trouwens wel gedroomd over japie krekel haha

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wooowww Ymke heeft weer tot 7:30 geslapen! Maar ondanks dat kan ze nog niet met 1 slaapje af.

Mn moeder heeft leuke kleertjes bij baby gap gekocht en een levi's voor Ymke, maar toen was de koffer vol, dus niks voor mij...
    Maar ze hebben het super gehad, tof ook om de foto's te zien! Lijkt me echt cool om daar te zijn!

Truus, ik hoop voor je dat je snel resultaat ziet!

Sab, Ymke heeft dat met Friso sap, dan drinkt ze wel 400cc per dag!
    Ze krijgt 2 bekers sap en dat mag ze alleen drinken tijdens eetmomenten. Tussendoor is er water, maar dat zijn slokjes. In de papfles gaan zo'n 150 cc melk. In totaal dus rond de 600 cc vocht.

Pff hier is het drama met slaapjes. Ze slaapt dus 's ochtends ook, dus de enige momenten dat ik wegkan is tussen 10:30 en 12:00 en dan na 15:00 weer. Een dagje weg lijkt me dus geen optie voorlopig.

Nu even wachten tot Ymke wakker is en dan boodschappen doen. Ymke heeft het laatste brood opgegeten en ik heb HONGER!

8. Niet meer actief

Zoooooooooooo wat een drukte pffffff ff bijlezen hoor ;)

Faye had net weer een leuke actie bij de Lidl. Er lagen poppen voor 3,99 ik dacht nou oke voor deze keer eens kijken hoe ze erop reageert. En wat doet ze, ze smijt die pop weg en roept die die en wijst naar een brandweerauto van 20e haha. Duidelijk genoeg lijkt me :D

En we hebben net kapster gespeeld. Faye ging mn haren kammen en had de grootste lol om het eindresultaat. Het haar was normaal van achter zit zat nu van voren over mn ogen hihi

9. Niet meer actief

Oh ze heeft die brandweerauto niet gehad trouwens, was me iets te duur ;)

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik kom zo f spammen met Tijgetje

Truus, begrijpelijk hoor die zenuwen, hopelijk ben je er snel achter waar het probleem bij Joey zit

Ach Mike zielig!

Maaike, Tim trekt het ook niet met 1 slaapje hoor, hij slaapt rond 11 uur een uurtje of ander half en dan rond 16 uur nog een uurtje en dan van 19.00 / 19.30 tot 8.30 en soms nog later...
    Oh leuk spulletjes voor Ymke, jammer dat je zelf niks hebt...

meesa nog even bij kunnen slapen?

goed zo Lotte!

Smoothie heeft Tim uit een gewone beker gedronken (wel met hulp hoor) idd voor de lepel is het te dun

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0

14. Niet meer actief

wat ben je mooi tim! En je lijkt zo nóg groter als dat je bent!

15. Writer

Writer Niet meer actief

oh tim zie je er leuk uit tijgertje ;)

nee met slapen is niet gelukt , ook moelijk met 2 kids , maar dat ga ik straks doen , selmen is net naar bed zingentijd begonnen

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Geweldige foto's van Tim als Tijgetje.
    Erg leuk, Peggy!

Enneh Meesa ik hoop voor je dat je nu effe lekker ligt te slapen...

Wij kregen vanmiddag visite toen Demi net op bed lag. Dus helaas voor ons ook geen slaapje en ik was er eik wel aan toe. Dus nu bekaf, ga dus vroeg op bed.

Straks eerst maar eens kijken wat er op tv komt

17. Samama

Samama Niet meer actief

Halloooo!

Tim wat zie je er leuk uit in je tijgertje outfit!

Ben vandaag naar de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs geweest. Jeetje wat druk zeg! Heb wel 2 paar slofschoentjes gekocht voor 5eurie per stuk, een nieuwe luiertas en Olvarit toetjes. verder niks!

Ik beloof dat ik morgen een foto zal plaatsen van mn super mooie tattoo (al zeg ik het zelf ;)) Maar ben het nu wel zat dus ga lekker bankhangen met mn vent.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aaaahhh Tim je ziet er lief en stoer tegelijk uit!

Hihi Meesa, zingentijd. Die selmen altijd met z'n gezang!

Ymke heeft zich vanavond onder de kwark gesmeerd. Ik probeerde heel erg mn lach in te houden, maar niet gelukt. Met als resultaat dat ze alleen nog maar meer ging smeren.
    Zal zo even spammen.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200