Hahahahha die Ymke! Dat word weer scrappen Faye mocht ook zelluf dr toetje eten maar die was nog schoon
Wij hebben trouwens vanmiddag nog een optie genomen op een vakantie in april, lekker een weekje naar de zon. http://www.arke.nl/Vakantie/spanje/cana ... amily.aspx
Oh lekker zeg Peggy! Ymke zit er altijd wel onder hoor, omdat we haar altijd zelf laten eten. Maar geen kwark Dingen die je met een lepel eet voeren we haar wel. Heb niet zo'n zin om te scrappen eigenlijk. Heb mn kitjes een beetje nagezocht, 1 en ander verwijderd. Bij elkaar 1 gb weggegooid *shock* Nu ga ik eens op freebie jacht
heb er pas wel 1 gehad maar die ligt buiten in de papierbak en heb geen zin om te zoeken in het donker
Lekker Peggy! Gup ik doe hier dagelijks ff kijken of er nog wat leuks is: http://digifree.blogspot.com/
Ik heb vd week ook al een bestelling bij H&M gedaan Ben benieuwd, komt begin april pas binnen naja dan is de kinderbijslag er inmiddels ook Eet Ymke het warme eten met dr handjes dan? Of doet ze het al met vork? Wij voeren Demi over het algemeen, tenzij het makkelijk vast te houden is, zoals een spercieboon enzo Heb vandaag ook weer gescrapt, maar nu ff geen zin.
oh wat slechttttttt als je steeds terug gaat kan je opnieuw kortingcodes intoetsen, heb dus nu 10% 5e en 10e...hihi hoop dat t lukt!
hm als je het in delen laat komen omdat de helft niet op voorraad is, betaal je dan 2x verzendkosten?
en toen was het stil.... aangezien ik weer eens alleen thuis ben ga ik maar op tijd mn bedje in. Fijne avond!
lekkere korting! Ymke eet idd alles met haar handen. Gaat hartstikke prima. De gedachte hierachter is dat ze zelf leert wanneer ze vol zit en niet meer gaat eten, ik heb eens gelezen dat dat teveel eten voorkomt en dat spreekt mij wel aan (wil dat zelf nog steeds leren). Alleen eet Ymke gewoon alles op wat je haar geeft, dus het werkt niet echt. Maar daarnaast kunnen we zelf ook gewoon eten, dus ik vind het lekker makkelijker! Die site heb ik ook in mn favo's Sab! Maar ik heb nu wel mooie spulletjes, zoek alleen nog naar een creatief idee. Ik wil ook nog mooie overlays downloaden, maar moet beter zoeken. Ik wil het principe van alles uit 1 kit een beetje loslaten... Peggy, wat ik me afvroeg; voor het bedrijf van jouw man, hebben jullie de site en logo enzo zelf ontworpen? Of een vriend ofzo, of hebben jullie een bureau ervoor ingehuurd?
Gewaagt hoor Guppie niet alles uit dezelfde kit willen gebruiken. Ik houd me toch wel aan een kit vast over het algemeen. Soms pak ik er wat nietjes en/of paperclips bij uit een andere kit, maar over het algemeen gebruik ik van alles uit 1 kit voor 1 scrap. En dat ze zelf eet is idd makkelijk, dat lijkt mij ook. Demi geeft heel goed aan wanneer ze vol is. Dan begint ze te zwaaien met dr armen, dus als je er dna met een lepel of vork langs komt ligt de inhoud er gauw naast. hahaha Ach ze zal het ook wel leren mettertijd Fijn dat het zo goed gaat bij jullie Nou sorry maar ik ga ook voor vanavond. Bekaf, dus tot mrogen!
onze buurman heeft een 'eigen bedrijfje' in het bouwen van websites, hij vind het leuk om te doen en is nu bezig daar zelf iets in op te starten, hij heeft het logo en de site ontworpen, de foto's hebben we zelf aangeleverd (en zelf gemaakt) bij hem zodat je niet met copyright enz zit. http://www.topointout.nl/ dit is zijn site....(staat ook onder aan de onze)