Brenda beterschap Sam Mooi hoor! Roodkapje welkom, idd lastig daten met tijgetje met die slaaptijden.. Lekker kontje van Faye Wow mooi hoor Maaike je scrap! Wij zijn vanmiddag met Tim naar de optocht geweest, hij vond vooral de drumorkesten leuk (brazilie idee) haha dat is natuurlijk ook wel lekker swingen!
Oh ja sprookje heeft wat nieuws, dr vinger zo ver als mogelijk in dr neus stoppen en dan de grootste lol hebben
nee hoor Roodkapje (delete delete delete snap je m ), ik doe alleen de foto op canvas. Er hangen al 2 canvassen in de gang boven. Ga straks nog even scrappen, heb nog een mooie foto! Ga ook even op pspkidzzz kijken of er een leuk nieuw lesje is, of de weekendzip doen ofzo...
heyyy roodkapje hahah ik ken je wel he anders zou je niet onze namen weten hahaha dus jou sprookje heeft iemand herkend die ooit eens bij dokter gezien hebben haha lachen ymke ga je achter kindtjes aan rennen haha , selmen achter poesjes in speeltuin ik heb een drukke dag gehad , 11 uur naar film met dochter , komen daar aan ,zien we onze beste vrienden daar joehoeee leuk dus zijn we samen naar een film geweest ,dochter ne haar dinnetje helemaal blij dat ze samen film konden kijken in bios daarna heb ik dochter van vriendin mee genomen naar huis en die hebben hele middag gespeeld ook met selmen , eten gemaakt , lekker gegeten , net kwam vriendin haar dochter ophalen selmen had maar uurtje geslapen vandaag , en net naar bed maar hij gaat weer zingen dus toch niet zo moe bernda beterschap meid nikita lekker pannekoeken gegeten jammie zeg heb mij hobby aan gepakt , siraden maken , daar ben ik dus s'vonds lekker mee bezig , al is het moelijk om juiste combinatie te maken ik ga naar selmen speentje geven
Roodkapje toen ik op jou wilde reageren typte ik eerst 3 letters, vandaar delete delete delete... Oh heb lekker gescrapt net! Had opeens inspiratie en ben zowaar een beetje tevreden over mezelf. Heb ook opeens weer een ideetje wat ik even uit moet proberen!
Oooooh ja ik vermoedde wel dat er iets stond maar ja wat? Ben ook nog ff aan het shoppen, maar niet in een winkel
oh trouwens de nieuwe picasa 3 is ook erg handig als je ff snel wilt bewerken. Blijven nu ook flinke bestanden (om af te drukken) kon met de vorige niet.
August Rush, nu op Film 1.3. Die film raakte me zo vreselijk vd week, heb echt nog nooit zo veel gejankt bij een film. Gewoon de emoties, de muziek alles bij elkaar. Dus dacht ik kijk em gewoon nog een keer. Had het eerste ehalf uur nog niet gezien