Nou weet ik waarom de dames ons verlaten... zit nu ff op hyves te krabbelen met San maar dan heb je ook geen tijd om hier te komen..... Trouwens weer rustig hierzo........ meesa leuk je hobby weer opgepakt! Lexie zit haar tranen weg te vegen......dat een film je zo kan raken he? Maaike wow die scrap is GAAF! Leuke foto's van sprookje! (oeps bijna de r vergeten...nouja past ook wel een beetje toch) Hier niks te melden eigenlijk verder....
Peggy kan je je iets verduidelijker? Ik snap nog niet helemaal waarom jij denkt dat ze niet meer komen... Hier ook een bomvolle laptop met scraprotzooitjes nog. Ik wil graag een externe harde schijft, lijkt me ideaal!
was meer als grapje Maaike, ik zit met Sandra even te krabbelen op hyves maar dat gaat zo snel heen en weer dat ik hier steeds niet kan reageren... WIj hebben sinds gisteren een externe harde schijf (ivm bedrijfje) en echt ideaal je kunt alles van je pc gooien en er toch makkelijk bij komen!
Ja Peggy ik heb wat gemist geloof ik? Eigen bedrijfje? Vertel? En een site? Ik ga ook eens vragen wat een externe harde schijf voor mij kost op mn werk.
Zeker gezien onze toekomstplannen geen overbodige luxe hoor, Luc's pc is ermee gestopt en daar stond al veel info van het bedrijfje op, heeft helemaal opnieuw kunnen uitwerken!
Roodkapje: onze site is www.werken-begeleiden.nl Alle aanvragen lopen nu en de bv is in oprichting, we gaan dan beginnen als jobchoach organisatie (vooral Luc nog, ik doe hooguit een beetje administratie en verslagen uitwerken ofzo) en straks (als ik weer ga werken) wil ik er een tak begeleid wonen bij op gaan zetten
wist jij dat niet? Oh nee je bent nieuw hier, heb een tijdje terug de link ook al hier op gezet. en misschien in de toekomst wel personeel nodig ja.......
ja idd ben nieuw hier... hm heb ik echt ff gemist....zal wel zijn geweest toen ik ziek was dan, toen was ik er niet veel. Ziet er wel goed uit zeg! Netjes hoor! En wanneer gaan jullie daar mee starten? En stopt Luc dan met zn huidige baan? Of word t combi?
voorlopig combi want we hebben wel zijn salaris ng nodig, als het loop gaat hij steeds meer z'n baan afbouwen en het bedrijfje uitbreiden, nu is hij nog 'vrijwillig' bezig maar dat wordt binnenkort omgezet naar betaald, dus de 1e klant! verder gaat hij misschien van baan veranderen waarbij zijn nieuwe baan misschien meteen klanten voor z'n bedrijfje kan leveren...beetje vaag maar meer kan op het moment nog niet.
Spannend hoor! En wel fijn dat ie met zn werk zo kan afbouwen dat ie straks volledig met zn eigen bedrijfje bezig kan zijn. Geeft wat meer zekerheid lijkt me....
ja die zekerheid is wel fijn hoor! Ik ga er een eindje aan breien, nog even gezellig doen, zit al de hele tijd op de computer... truste!
Mogge meiden! Eigenlijk niet veel te melden...haha Fynn heeft voor zijn doen uitgeslapen tot 6 uur! Vanmiddag komt er een kennisje voor ons wiegje... mss kan ik nog meer aan d'r kwijt Truus ik denk aan je vandaag...
Roodkapje hopenlijk is het spookje weer snel gaan slapen (en deze keer express de r weggelaten ) Maaike en Roodkapje; wij hebben ook elk een HD en idddie van mij staat vol met de foto's en de scrapkits ed. Ideaal hoor! Alleen duurt het weleens een lang voor ikv erbinding heb met de externe en voor ie alles geladen heeft. Das wel eens irritant. Ik doe daarom ook meestal allerlei mapjes aanmaken met foto's waarmee ik wat wil gaan doen en dan daar vast kits bij uitzoeken en die dan in datzelfde mapje zetten (op laptop zelf dus) Scheelt heel wat ergenis tijdens het scrappen zelf Truus heel veel sterkte vandaag meis, ik zal aan je denken rond half 11. Demi heeft tot half 6 geslapen en ik heb het gerekt tot een uur of 6. NOuja het zij zo. Vanmiddag gaan meneer Lex en ik voro eht eerst uit eten samen hahah sinds jaren dan he. Naar het wokrestaurant hier. Heb dr zin in. Mn stiefpa komt oppassen. Ws ligt Demi dan al in bed, dus als het goed is heeft hij er geen werk van.