Goedemorgen! Rox, sterkte vandaag mop! Lekker genieten vanmiddag Lexie, uit eten met je man! Hier ook weinig te melden, zit te wachten tot Nikita wakker wordt. Moet strak werken.
Ik denk wat is Fynn stil... Zit ie achter de bank een pakje zakdoekjes te ontleden... haha Nou ik ga de boef effe badderen. Tot strakies!
haha inderdaad! Opvallend is dat he, meestal als ze verdacht stil zijn, zijn ze iets aan het doen waarvan ze weten dat het niet mag. haha
hoihoi hier weer z'n nacht , selmen werd wakker 4 uur en wou spelen enzo , ik leg hem steeds terug op bed , toen werd hij boos en huilen , volgens mij na half 6 weer gaan slapen dat is bijna hele week aan de hand dus echt niks aan oh lexie dat is leuk voor eerste weer uiteten , we hadden vorige week maandag sinds jaren naar film gegaan met hubbie nou het was wel apart en bezonder hoor haha , heel vele pleizer truus heel vele succec vandaag
lastig al die vroege beebs hier, wij hebben tot 8.45 geslapen.....Tim is eigenlijk nooit heel vroeg wakker, tenzij er iets is, volle broek ofzo...
Truus volgens mij zit je er nu al, maar ik denk wel aan je! Ymke was er ook weer vroeg bij hoor. Wij gaan straks even naar de stad, maar niks bijzonders ofzo hoor. Verder ook niet zoveel te melden...
Suuzje hoe was de echo? Wanneer ben je uitgerekend? Zo ff pauze, heb t hele huis ff een flinke schoonmaak beurt gegeven. T was weer huilen bij kdv vanmorgen, miss omdat papa ook een keer mee was? Straks werken, moet in ander filiaal dus dacht lekker op fiets te gaan, maar t regent
Oh hier was het ook half 7, papa was vergeten zn wekker uit te zetten en die ging dus netjes af om half 7 maar zn wekker is zn foon en hij wist niet waar die lag, dus iedereen wakker, maar papa kon natuurlijk gewoon verder slapen en wij niet grrrrrrr
Eten jullie kindjes nog met plastic bestek? Wanneer gaan ze eigenlijk met "normaal" bestek eten? Aangezien sprookje zelf wilt eten en het gaat best goed, vraag ik me dat nu af. Ze eet nu alles met plastic lepel. Heb het mooie zilver Nijntje bestek van overgrootopa al uit de kast gehaald
voor de liefhebber: http://urbanfairytalesblog.blogspot.com ... sk-52.html Ik maak nu best veel van die dingen, heeft wel wat want je kan het maken zoals je zelf wilt.
Nikita eet al met echt bestek sinds ze met de pot mee eet. Maar ze eet nog niet zelf hoor, wij geven het losse spul nog wel, behalve sperzieboontjes en dat soort dingen, die eet ze dan weer wel zelf.
hier ook gewoon bestek hoor (tenminste de lepel dan) maar Tim eigenlijk zelf niet met bestek maar met z'n handen. Wij gebruiken zijn bestek om tussendoor ook nog hapjes te geven.
Hallootjes, Zo lekker weekendje gehad, gisteren lekker gezwommen en vooral veel genoten van elkaar. Roodkapje, heb ik iets gemist? Verder nog iets spannends gebeurt hier?
Zo we zijn er weer! Toch flink geshopt haha! Ik nieuwe kleren en allemaal anders dingetjes. Voor Ym een klein nijntje knuffeltje gekocht omdat ze iedereen nijntje noemt! Maar goed, de vinger kan iig weer op de knip! Ymke eet al een tijdje met echt bestek, wel kindervariant en niet met mes natuurlijk. Ze eet misschien 2 hapjes echt met vork, verder gebruikt ze die vooral om mee te slaan!
wel foto's spammen he Maaike! Lekker geshopt dus. Jullie kunnen weer vooruit. Wij hebben even gewandeld en boodschappen gedaan, verder is hier niks te beleven want met carnaval is gewoon alles dicht hier....