ach ja we gaan het zien... Maar mijn broertje zou zeggen: vormfout Ik ga de laptop afstaan en dan vroeg naar bed!
Rox, dikke knuf meid! En het behandelen, waar bestaat dat uit? Echo vanochtend was goed. Een hartje gezien (niet gehoord) en uitgerekend voor 1 oktober. Ben nu dus 8,5 week op weg. Wij zijn vroeg naar huis gegaan, dus ga lekker mijn bedje in!
Fijn dat de echo goed was Suus! Hoe is het gegaan met Faye vannacht, Sab? Ik ga m'n dochter uit bed plukken, ze is wakker
Mogge dames Arme Jesse weer ziek. dikke knuf. Fijn dat je zelf opgeknapt bent, brenda Hmm guppie lastig dat soort dingen idd. Geen idee wat ik in jouw plaats zou doen. Afhankelijk van hoe interessant de cursus me zou lijken, denk ik... Suuzje wat fijn dat de echo goed was! Genieten maar! Roodkapje hoe is het gegaan vanacht? IK hoop dat jullie beiden nog genoeg hebben kunnen slapen.
Suuz wat fijn, zo'n mooie echo! Heb iig voor 2 data iets kunnen regelen nu, is beter dan niks. Baal wel, want dat is dus 2 keer een hele week elke dag van huis... Er loopt net een carnavalnerd door de school, haha! Pff tis wel wennen hoor. Van mij had de vakantie wel langer mogen duren!
Vraagje: Ik kan kiezen tussen PSP X2 of PSP X2 Ultimate. Welke zal ik nemen? Op Bol lees ik dat PSP X2 ook voor de beginner te begrijpen is maar geldt dat ook voor de Ultimate?
O ja vergeet nog helemaal te zeggen dat ik morgen voor het eerst naar zwemles ga met Fynn! ben heel benieuwd...
Suuz fijn dat alles goed was! En al 8 weken! Ik weet niet wat er met sprookje is, maar ze is niet zichzelf, op zich geeft t niet, maar ze eet weer eens niet.... Ik bied nu de gekste dingen aan, maar steeds een paar hapjes en klaar.... Drinken gelukkig wel. Temp is nog steeds 38....
Trekt ze ook nog zo aan haar haartjes? En heb je nog steeds het idee dat ze ergens pijn heeft? Gelukkig dat ze wel drinkt!
Tja aangezien ze niet eet denk ik aan tandjes, maar kan t niet goed zien. Nee ze trekt niet meer aan dr haar ze pakt wel iedere keer naar "onderen" tijdens verschonen. Dus dat hou ik ook ff in de gaten
Ja, goed in de gaten houden, meer kan je nu niet doen! Fynn heeft dat een poosje geleden ook gedaan en binnen een paar dagen vuurrood van onderen. Ben bij de HA geweest en toen bleek hij een candida (schimmelinfectie) te hebben. Op zich niks ernstigs. Heb er zalf voor gekregen en moest hem heel vaak verschonen zodat hij niet met een te natte pamper rond liep. Na een week was het weg.
Net uitvoerig onderzoek verricht in dr mond en er komt dus weer wat aan ja. Zie 1 streepje naast voortand en wat bobbels en alles van boven. Ik hoop dat dat het is!
Is het geen sprongetjestijd? Volgens mij heeft Ymke er last van want het is al een week huilen huilen huilen elke nacht. Nou ja, duurt niet zo lang en verder geen klachten