Mijn vader belde net. Hij heeft PSP X2 Ultimate met 2GB USB stick voor mij gekocht omdat ik hem heb geholpen de administratie van zijn bedrijf weer op orde te brengen \/
naja bij zo'n test twijfelen hahaha, verder voelt ze zich wel goed ? LOL Gefeliciteerd je wordt tante Peg! Gelukkig weet je wat het ws is , Roodkapje! Vnd het zelf iig wel prettig om het te weten op zo'n moment. Alleen dat haar trekken daar zit ik nog even over na te denken, komt me zo bekend voor. Heeft ze dat al eerder gedaan? OF heb ik dat hier eens gelezen van iemand? hmm kan er niet op komen.... Moonie, probleem opgelost, je vader heeft al voor je gekozen. Gaaf cadeau hoor!
whaaah Citroentje, hoezo twijfel? Gefeliciteerd hoor! Moonie, dat is lief van je vader! Ik zou ook voor ultimate kiezen! Ik heb het zoooooo gehad! Hoelang duurt de dag nog? boehoehoe... Nog 5 weken en dan is het pasen
hoi hoi kom even truus heel veel sterkte wensen, bah wat klote zeg meid , ik hoop dat allemaal wel goed goed ,knuffel verder ben ik niet lekker , en nergens zin in ,hoofdpijn en voel me brrrrrrr depri dus ik ga liggen
Ik heb het ook zo gehad! Pfff... Nog 5 weken voordat het Pasen is... zo lang nog Ik heb wel as dinsdag vrij maar dan krijgt Fynn z'n prikken dus dat zal niet zo'n leuke dag worden... zo zielig! Wou dat ik ook even kon liggen... gaap!
Mijn mams smste net dat Fynn z'n stoel van Kidz Impulz eindelijk binnen is. Ben benieuwd... zal vanavond of morgen effe een pica plaatsen!
Suus, gefeliciteerd met de goede echo! een lisexitie (als ik de naam goed onthouden heb) doen ze met een soort van lusje, die goed heet is gemaakt door electriciteit. Daarmee snijden ze zeg maar een plak van mijn baarmoedermond af. Je kan het zien als een kaasschaaf. Als het een lisconisatie word, halen ze ook een deel in mijn baarmoedermond weg, met gevolgen van vroeggeboorte tijdens zwangerschap en bevallen met KS. Jesse, beterschap! Gup, lastig al dat geregel he?
Kidz ipmulzz heeft superspul! Zo, rekeningen zijn betaald. We zijn weer een hoop centjes armer! lift is stuk hier, kon ook nog eens naar 9 hoog lopen.. niet leuk als je buikpijn hebt hihi
Haha Citroentje, twijfelen bij zoiets? Gefeliciteerd! Lex ze heeft dat eerder gedaan ja, haren trekken. We zijn naar de binnenspeeltuin in Dongen geweest, erg leuk! En ze heeft vandaag nog maar een half uur geslapen, en net in de auto 10min en nu hoor ik dr alweer kletsen in bed....
Ja! heb ook het aankleedkussen XXL gekregen van mijn vriendin. Die vind ik ook helemaal super... Balen dat de lift stuk is!
Roodkapje, heeft Dongen een speeltuin? Haha dat wist ik helemaal niet, hebben die ook een site of iets? Citroentje ligt natuurlijk idd er wel aan of het een CB digitaal is of niet. Bij digitaal mag je hem niet zo aflezen en anders Gefeliciteerd Suuzje fijn dat je een goede echo hebt gehad! Meesa, dikke knuf voor jou, hopelijk voel je je snel beter. Truus, bedankt voor je verhaal! Balen dat de lift stuk was, niet leuk als je zoveel trappen op moet met buikpijn.
Ja dat wist ik ook niet Moby! kwam mn collega mee aan! Had de link al eens geplaatst maar hier komt ie http://www.pukkemuk.nl/index2.html Faye slaapt eindelijk! Ik ga ff eten klaar maken
Ziet er wel klein uit of niet. Kon Sprookje zich goed vermaken daar? Is trouwens wel grappig want 1 kat van ons heet Puk en de andere Muk.
Ziet er wel gezellig uit zo en voor die kleintjes zal het zeker wel groot genoeg zijn! Hmm kijken wat vriendlief ervan vind.