het was idd een digitale test maar die gaf wel zwanger aan, een gewone test die ik nog had liggen gaf ook 2 strepen dus ze is gewoon echt zwanger! Ze begint het nu een beetje te geloven hoor. Ze zijn het nu haar ouders vertellen.
Fynn aan het dansen, trommelen en op het laatst zelfs bellen... haha http://s624.photobucket.com/albums/tt32 ... 0224_1.flv
Oh wat een gave stoel zeg! Heb heerlijk van Ymke genoten net. Was helemaal in haar fantasiewereldje aan het spelen, met haar rare brabbeltaaltje! Ze kan het al steeds langer volhouden 's avonds. Ze gaat nu om 19:00 naar boven en dat is net laat genoeg om het nog gezellig te hebben!
Leuke stoel en wat een leuk filmpje zeg! Netjes van Ymke, leuk om te zien idd dat ze in hun eigen taaltje hele verhalen kunnen vertellen!
Aaah die Tijgetje! En mooie stoel ja! En leuk filmpje Hier is het weer eens zo ver.... 39,1 heeft ze! Maar we merkten niks aan dr, dus morgen gewoon naar kdv en dan merk ik vanzelf wel wanneer ze bellen. Of het moet vannacht opeens omslaan natuurlijk. MAar dit is wel de druppel, ben nu alle papieren voor gastouder aan het invullen.
je arme Sprookje Ht houdt niet op lijkt wel.... Leuke foto;s van Tijgetje Tim! En leuk filmpje van Fynn gezien. Leuk stoeltje ook, zoiets heeft Demi in roze met roze bloemetjes. Het enige dat ze doet is met het kussentje rondlopen hahaha. Wil Fynn er wel op zitten? En houdt hij het even vol? Of stapt ie er ook weer zo af? Genieten is dat he, Gup! Ik kan er ook van genieten om haar lekker dr gangetje te zien gaan met dr speelgoed.
Heb het stoeltje vanmiddag pas binnen gekregen en toen we hem erin zette vond hij het wel wijs. Later ging hij steeds met z'n hoofd op het kussen liggen hahaha Roodkapje kan me voorstellen dat dit de druppel is... arm sprookje...