Oh hier op de deur hing ook een briefje. Een soort van mond en klauwzweer Weet de naam ff niet meer. Ze krijgen dan blaasjes op handen, voeten en mond. En soms ook koorts. KRijg je ook 1x en dan niet meer. Dus ik reken maar weer op het ergste.....
Nee dat is het niet. Ik kende het niet, maar er stond op het papier dat het lijkt om mond en klauwzweer.....
haha Guppie, ik zat ook al te denken, hoe sla ik dit even op LOL Eshter hoe kom je toch aan die info van die kortingen? En spannend idd dat provoceren, last ig als ze sowieso al wat van slag was, hoe kun je dan zeggen waar het van komt? Ik ben benieuwd of jullie er achter kunnen komen. Sterkte daarmee! Goh truus vervelend dat je ngo een keer naar H&M moet haha dat sprookje is een pizzamonstertje Anneliesje, Demi heeft ene paar ochtenden tot half 7 geslapen en ineens wa shet weer 5 uur vanoachtend. Dus tja kweethet ook nie. Het is neit anders... Balen dat gedoe op Mark zn werk. Fijn dat Amber zo lekker gaat, dat is echt genieten, ik ken het gevoel bedenk me ineens dat ik weer een leuk filmpje heb, zal em zo ff van d ecamera plukken en uppen Ojee JEsse waterpokken? Vervelend zeg! Sterkte daarmee Brenda, nu maar hopen dat ie al te veel last krijgt... Ojee het Sprookje vermoedelijk ook weer wat naars? Grote kans idd dat ze het heeft/krijgt. Sneu zeg Nee Esther volgens mij is dat geen krentebaard, er is idd een ziekte met mond en handen dat heet anders.
Ok Roodkapje dan heb ik niets gezegd, geen idee wat het dan is maar klinkt niet prettig. Lexie ze is dus pas sinds gisteren van slag maar goed dat is wel vaker zo ineens en ze heeft ook wel erg last van de kiesjes. We zien het wel. Enne deze codes komen gewoon uit de Mama hoor
ik ga denk ik vroeg naar bed vanavond, Mike en ik mogen het toch nog niet gezellig maken in de slaapkamer
Esther bedankt voor de linkjes! Jesse beterschap! Hmm balen Annelies... Ojee Sprookje is ook altijd de klos zeg..... Ik wil voor m'n broer en z'n vriendin iets leuks kopen ivm de zwangerschap maar ik kom er niet uit wat. Ik wil echt iets voor hun eigenlijk want voor de baby krijgen ze nog meer dan voldoende. De ideeen die ik heb: -echokadobon maar ja dat duurt nog zo lang voordat het echt leuk is. -zwangerschapssieraad maar dat is alleen voor haar.. -een appel met tekst http://www.stuureenappel.nl/info/infovi ... umentid=36 -lekker smeerseltje voor d'r buik maar ja is weer voor haar... -of gewoon een etentje, theaterbon ofzo Iemand nog leuke ideeen?
oh j heb mail gehad van Emte! Mag langs komen en moet me dan melden bij de klantenservice voor een vergoeding! Ben benieuwd....
mijn collega ( www.yvettesfotografie.nl ) stond op de beurs te fotograferen met rainbowcreation. Ze kon na 1700 dikke buiken geen buik meer zien zei ze haha
heyheyeeeeee truus ik kom me aan melden net hoor hahah je hebt wel lekker geshopt zeg mogen jullie niet gezellig maken in slaapkamer? jesse waterpokken ? jeetje wat sneu nou , arme knul , dikk knuffel sprookje pizzakont hahah grapjes anneliesje wat vervelend dat zo slecht bij op werk van je man , hopelijk komt weer goed tim was de groepje misschien niet zo leuk van vandaag ?nou hoop dat je met een andere groepje meer pleizer hebt hier weinig nieuwes eigelijk . alles gaat zijn gangtjes , ik ben wel niet helemaal lekker in mij vel en minder zin op internet enzo maar verder geen rare dingen , selmen doet het weer goed , afgelopen 2 nachten weer beetje normaal geslapen tot 7 uur ochtend citroentje moelijk , alles wat je noemt zijn wel leuk hoi esther en de rest