bedankt al voor het meedenken! vind voor nu zo'n echofotolijstje wel een leuk kadootje, als ze dan straks een goede 1e echo hebben ga ik voor een duurder kado, vind die bellypainting wel erg leuk (en zij ook denk ik) dan moeten ze daarna idd maar samen op de foto!
Nee Mees, mag nog niet van de Gyn. Eerst moet ik korstjes krijgen op de wondjes en als die los hebben gelaten kunnen we weer knallen! Balen dat je niet lekker in je vel zit. Gaat alles wel goed tussen jou en je mannetje?
hahaha dat mogen ze dan zelf beslissen maar vind het wel heel leuk om dat kado te geven maar aan de andere kant is het nu nog maar zo pril en het eerste hoogtepunt is nu toch die 1e echo.
oke rox , dus nog even geduld ja verder gaat wel goed met mannetje , maar ik baal zo ontzettend veel dat we nog geen andere huis hebben , wil zo graag leuke frise huisje hebben met tuintje enzo , en dat schiet gewoon niet op , dus heb nergens ook puf om iets te doen in deze huis , hubbie heeft hoop en zegt me geduld te hebben maar dat heb ik dus niet meer
Heej Meesa en wil het lukken met het sieraden maken? HEb je foto's? Ben filmpje aan het uppen, nog ff geduld
haha lexie , ik heb paar dingen gemaakt met siraden maar ben niet tevreden over hoor ,kan moelijke goeie combinatie bedenken, vandaag ook met dochter lekker geknutseld met kralen maar nog niet echt wat je denk wowww hahah , denk dat morgen mij vriendin komt misschien heeft ze betere ideeƩn idd truus uitzichtloos gewoon
wat een heerlijke lach! En nu ga ik echt afsluiten! hmzz, het vest wat ik besteld heb is van de H&M site gehaald....
Nou ik ga op bed, weltrusten dames! Nog 1 ochtendje werken en dan is het voor mij weer weeeeeeeeeeeeeeeeekend. (al moet ik virjdag met de administratie vn de webshop aan de gang)