Jeetje waterpokken en MKZ? Wat moeten die kleintjes soms lijden zeg... Ik snap ook niet hoe het kan dat Ymke nog maar weinig ziek is geweest (knock on wood) Anneliesje, balen van de werksituatie van Mark! Geeft spanningen he? Citroentje, het nieuwe boek van Claudia de Breij, krijg nou tieten, gaat over zwangerschap. Ik ben fan van haar En dan help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor hem? Oh uitzichtloze tijden heb ik ook last van... Ik hou me maar voor dat als het nooit beter wordt, we de achterkant er wel uitknallen, maar daar heb je ook niks aan als je op een flat of appartement woont. Misschien wat nieuwe spulletjes? Lekkere frisse kleurtjes? Oh Demi schatje! Nou gelukkig heb ik morgen weer vrij. Ik heb vandaag nog maar in de 2e versnelling gewerkt, vrijdag de 3e maar eens proberen!
Heb wel terug gelezen maar er is niet veel blijven hangen. Ben de hele avond druk geweest met PSP X2 en PSPKidzzz en weer 4 lesjes ingeleverd 8) Ga mijn bedje ook in want het is al veeeel te laat voor mij... morgen weer werken
Guppie, da's een goeie dat boek van Claudia de Breij! Zoals ik het nu zie lijkt het wel een beetje op Kluun! Wij hadden dat boek van Kluun toen ik zwanger was geleend en volgens mij heeft mijn broer dat toen ook gelezen.....maar goed toch leuk om nog eens te lezen als het allemaal op jezelf slaat natuurlijk! En het echo fotolijstje kan nog steeds.
Goedemorgen! Weinig te melden tot nu toe, maarja ben ook net pas wakker Moet straks naar de podoloog voor een voetanalyse i.v.m. m'n platvoet
Nou Sam, houdt de beurs maar paraat dan Ik was 200 eurie armer voor zooltjes en 2 consults Mogge dames, Gelukkig had Demi ineens de geest vanochtend en heb ik dr niet eerder gehoort dan 06.10 uur Nou ik ga maar weer werken geen zin, heb niet veel te doen ws, dus misschien ben ik wel vroeg thuis vandaag.
Goeiemorgen, hier was het ook vroeg, Amber was weer helemaal nat. Werkse Lex Sam, succes straks, hoop dat het meevalt. Gup, ja is niet echt een fijne situatie, nou ja hopen dat het allemaal snel weer beter gaat! Fijne dag vandaag. Heerlijk toch dat Ymke nooit ziek is.
Gluur even mee... ben aan het werk maar zit ergens anders met mijn hoofd... heb gisteren een leuke sportieve Oililytas gezien met 50% korting voor het zwemmen met Fynn want de luiertas is hiervoor te klein... en nu wil ik hem hebben... hahaha... maar moet dus nog werken tot 15.45 uur!
Goedemorgen! We hebben net boodschappen gedaan en zijn naar Emte geweest. Hebben een tas boodschappen gekregen Toch netjes! Straks nog ff zaagsel kopen voor in de tuin voor onder de aarbeienplantjes. Haha Moonie dan duurdt de dag nog lang he Succes samama
ZOOOOOO is dit voorjaar of wat? Heerrrrrrrlijk toch! Ik zei dinsdag al dat ik het rook! Ik heb een t-shirt aan en net gisteren nieuwe gympen gekocht Zo roodkapje, dat is idd netjes! Moonie, ik heb daar ook last van. Laatst een geweldige oilily tas gezien die ik WIL WIL WIL! Maar kost 95 euro, ahum... Wij waren lekker laat, heb met Ymke in ons bed naar de vogeltjes geluisterd. Hiernaast is een baby geboren, dus ik heb even een kaartje gescrapt. Even printen en door de bus gooien! Ymke gooit haar hele schema overboord door al de hele ochtend te liggen slapen (nog steeds). Nou ja, zie wel hoe het verder loopt. Hoef nergens heen behalve zoveel mogelijk naar buiten dan! Ik twijfel of ik haar de zomerjas aan ga doen (zie je wel, ik zei het toch Lexie )
Guppie, jij hebt er zin in, maar ik vond het nog best fris buiten! 7 graden en nog best wel een windje. Dus hier gewoon winterjas, sjaal om en in de voetenzak
Guppie jouw berichtje straalt gewoon al helemaal voorjaar uit... Normaal gesproken zou ik ook geen tas kopen van 95 euro hoor maar deze is 50% afgeprijsd dus dat wil ik nog wel in overweging nemen... of heb ik inmiddels al besloten... hahaha... is het al 15.45 uur Roodkapje das zeker netjes! En de dag duurt inderdaad nog héél lang nu
Ik denk dat ik die tas wel ga kopen. Ik ga ook niet op vakantie en moet nogal wat inleveren Koop m gewoon van mijn vakantiegeld en de rest op de spaarrekening. Dat merk je toch niet op zoveel geld Het is hier 12 graden! Heb een heel klein beetje kippenvel als ik buiten loop (zonder jas in t-shirt!) Heb de deur open en verwarming uit, heeeeeerrrrrlijk! Ik word zo blij van voorjaar! Net zoals vrijdagavond, je hebt al het mooie nog tegoed
Guppie je moet jezelf ook gewoon eens verwennen! En idd lekker weer, hier staat ook de deur open (kan hier nogal snel) maar het is buiten nog wel te fris hoor voor een t-shirt. Roodkapje netjes van emte! Demi goed uitgeslapen! Haha Moonie idd lange dag dan, succes! Tim slaapt nog maar als hij wakker is gaan wij ook lekker de stad in!
sam, ik heb het ook wel vergoedt gekregen, maar moest het wel eerst zelf ophoesten, vandaar Jee wat goed Roodkapje! Ik zou verwacht hebben dat ze het bedrag vd chips zoudne doneren, maar ene hele tas boodschappen wauw super! Wij gaan straks ook even de stad in, maar zomerjas heeft Demi nog neit eens, dus ze krijgt gewoon een vest aan ofzo. Zie wel even. Draag zelf ook nog de winterjas hoor. OM nu al in t-shirt te gaan lopen vind ik iets te enthousiast voor een koukleum als ik
Welke heb jij gezien? Die ik heb gezien is eigenlijk een laptoptas zag ik op internet maar hij lijkt me handig als luiertas en voor het zwemmen!
Moonie, volgens mij zijn die laptoptassen van Oillily ook te gebruiken als luiertas (zit een verschoningsmatje bij) Zo Guppie, jij hebt de lente in je bol! hihi Het is hier ook niet koud hoor, maar heb gewoon nog mn winterjas aan en de deur dicht. Nikita heeft d'r voetje gekneusd Ik haalde haar uit bed, en wilde haar kamertje uitlopen, zat haar voetje "klem" tussen m'n heup en het bed. Huilen joh, terwijl het niet eens hard ging. Ik dacht; dat is zo wel over, maar na een uur huilde ze nog! Dus toch maar naar de dokter gegaan en nu heeft ze dus een gekneusde voet. Ze ligt nu op bed met een paracetamol, maar moet het wel goed in de gaten houden. God, wat voel je je dan schuldig als moeder zijnde joh!
Ah gossie arme Nikita! Sam hoe vervelend ook maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Niet schuldig voelen!
agos Nikita... Kan toch gebeuren Samantha! Moonie ik heb de nieuwe olilily lijn gezien bij douglas. Zijn ook wel grote tassen, dus ik ga eens kijken of ze nog een slagje kleiner bestaan. Al zal het niet veel in prijs schelen. Zo'n laptoptas heeft mijn zusje ook, die zijn mooi! Ik snap ook waarom Ymke zo lang sliep, ze is snotverkouden! Het loopt er van alle kanten uit en ze traant de hele tijd. Zit ook niet lekker in haar velletje en ligt nu alweer te slapen! Ik heb Rinaldo al gebeld dat hij er rekening mee moet houden dat ze morgen ziek is. Dan werken we gewoon allebei een halve dag. Heb het boek van de moeder van maria mosterd (loveboyslachtoffer) dus ik ga weer