Heb as dinsdag vrij omdat Fynn voor die vervelende prikken moet maar nu moet ik hoogstwaarschijnlijk terugkomen voor een spoedklus
Bah, dat is balen Moonie. Gup, dat boek heb ik ook gelezen! Nikita ligt nog te slapen sinds half 1, heb net wel even bij haar gekeken maar ze ligt nog lekker te snurken hihi.
Sprookje heeft dr eerste schoentjes! Zal straks ff showen ze heeft nog maar een half uur geslapen vandaag pffffff
zijn trouwens wel jongensschoenen ze hadden niks in dr maat heeft net maat 18. Wat ze hadden was 80e! Deze mocht ik van 45 voor de helft hebben waren laatste modellen.
Oh en krijsen dat ze deed omdat ze even een stukje moest lopen... schaamde me rot. Tja had ze maar moeten slapen Nu zit ze trots op dr stoeltje met dr schoenen aan. Wijst er steeds naar haha. Je ziet wel duidelijk verschil zeg in lopen! Op die dingen van Prenatal liep ze erg scheef, zit echt niks in (die mevr zei ook al oh dat kan echt niet.... oeps)
hahaha Tim heeft weer wat nieuws............ koprol! Hij stond net met z'n hoofd en z'n voeten op de bank en ik geef hem een zetje zodat hij dus doorrolde, hij kwam niet meer bij en ik moest steeds weer opnieuw een zetje geven. Wij hebben ook lekker geshopt vanmiddag, truien voor papa, gympen voor mama en luiers voor Tim....
ach Nikita, Sam kun je niks aan doen hoor..... Sprookje mooie schoenen heb je! hmm da's minder Moonie Ach Ymke zo verkouden....
oh ja de pampersbonnen heb ik weer! Dus kan ook weer inslaan al heb ik nog 4 pakken Ik ga er 1tje in bad doen nog steeds niet geslapen! (op dat half uurtje na dan)
Sam, dat heb je snel gelezen dan! Dit boek is pas vandaag uit! Ik denk dat je het boek van maria mosterd zelf bedoelt? Dit boek is van de moeder Duur he, kinderschoenen! Ymke moest ook huilen in de winkel hoor, van al dat gedoe aan haar voeten! Ymke heeft zo'n beetje de hele dag liggen slapen... Ze is nog steeds niet echt ziek en last van snot heeft ze ook niet meer. Neusspray gebruik ik alleen als ze er heel erg last van heeft, ik ben niet zo van de middeltjes. een verkoudheid moet toch vanzelf over gaan... Maar goed, we zien het morgen wel. Rinaldo kan iig niet naar huis, dus dan zal ik moeten. (gebruik overigens vandaag dus wel neusspray)
Oh Gup, heb ik me de hele dag zitten verlekkeren op die Oililytas was ie al verkocht Maar nu heb ik mijn zinnen erop gezet dus dan ga ik alsnog voor die dure
ach arme Nikita. En idd Sam kan gebeuren hoor, niet te lang schuldig voelen. Jee Roodkapje wat een geld joh!Maar het zijn wel schattige schoentjes Ymke beterschap! Niets aan zo verkouden zijn X Demi Ik heb ook de pampersbonnen weer, dus ik kan ook weer lekker inslaan Wij hebben vanmiddag nog een traphekje gekocht voor bovenaan de trap. Dan kan ik Demi mee naar boven nemen zonder me zorgen hoeven te maken om de trap als ik eens was wil vouwen ofzo. PRettig idee. Zo en nu moet ik weer verder met de voorraadadministratie, mn moeder komt me morgen helpen met de administratie voor de belasting, dus dan moet ik dat deel klaar hebben.
Lexie ik ben ook administratie aan het doen voor het bedrijf van mijn pa maar ik ben bijna klaar Wij hebben ook een traphekje boven. Ik vind het ideaal. Fynn speelt lekker op zijn kamertje en ik doe de was of sop de badkamer!
De kadootjes waren erg leuk! Voor hem Kluun en voor haar Claudia de Breij, da's echt een geweldig boek, bedankt voor de tip Gup!