Hey Ladies! Nikita, knuffel voor jou en mama Ymke, beterschap! Sprookje, wat heb je mooie schoenen! Esther, Naaimachine is niet online te bestellen zag ik in de folder
Oh leuk citroentje! Ik ben benieuwd naar dat boek van claudia, maar vind het zo stom om te kopen terwijl ik niet zwanger ben haha Heb dat boek uit van de moeder van Maria Mosterd. Heftig! Ik blijf het bizar vinden dat dit speelt in Zwolle. Ik heb niet de illusie dat het ergens anders veiliger is, maar ik hoop dat ik mijn dochter tegen de tijd dat ze 12 is met een veilig gevoel naar school kan laten gaan... Jemig zeg, dit gaat me voorlopig niet los laten. Ben ook ernstig geschrokken, de problematiek achter zo'n meisje is heel anders dan je zou denken. Ik ben bang dat ik een meisje in de klas heb die aardig voldoet... Alsof haar hersens gespoeld zijn en niet zelf bedenkt wat ze zegt. Morgen de hulpverlening maar eens bellen...
hmm Guppie ingrijpend verhaal en lastige kwestie dus......Ik heb trouwens met m'n schoonzus afgesproken dat ik het boek lees als zij het gelezen heeft volgens mij nog wel leuk als je niet zwanger bent hoor!
Lijkt me ook heel apart idd Gupie om een verhaal te lezen (waar gebeurt ) dat in je eigen omgeving heeft afgespeelt... Zo ik ben klaar met de voorraad wat een werk pfff Nou ja tis klaar gelukkig. Demi werd ook nog wakker net, huilen, huilen. Misschien naar gedroomt ofzo, na een minuut of 10 weer op bed gelegd toen nog 1x beetje gehoort en toen weer stil. Dus het zal wel goed zijn.. Truus hoe voel je je?
ach ja, ik koop het nog wel een keer Mijn mol is er weer eens uit. Zoals altijd weet ik weer niet wie de mol is. Frrrrusti!
sja is net wat je zelf wil en wat bij de rest van je kinderwagen past. Ik ben zelf nogal van de kleuren, maar ik heb dan ook gele schoenen
Truus als ik moest kiezen zou ik voor de lime groene gaan, maar dan loop je het risico dat je er op uitgekeken raakt, bij zandkleurig is dat misschien wat minder maar die zou ik persoonlijk wat saai vinden.....
ja wij hebben oranje en bij een nieuw babytje ga ik ook voor een nieuwe kleur hoor! Wil ik eigenlijk nu al Ik ga afsluiten. Heb wederom geen zin om te werken en eigenlijk ook niet echt veel te doen. Het is echt niet druk nu op het werk!
Gup heftig boek dus... Maar ook een meisje in de klas die aan het profiel voldoet... das niet best...
Gaaap... ik ben al op mijn werk! Ben de eerste dus erg saai hier. Ga nog maar even op het net op zoek naar een Oililytas want baal zo dat ie al weg was gisteren
Mogge dames, Hier geen nieuws eigenlijk, Demi heeft tot half 7 geslapen, dat was fijn En ik dacht te zien dat er boven aan weerszjde van de 4 tandjes weer wat aankomt, maar kan het niet goed zien, laat ze niet toe. Ik blijf proberen Ik zal zo even vroeg naar de c1000 om brood, want mn moeder komt ook op tijd om met de adminstratie bezig te gaan. Dus zal er neit veel zijn vandaag, vrees ik. Fijne dag dames!
morgen dames gisteren lag internet eruit Jesse ligt nog te slapen.. ik moet zo werken. Hij heeft neusdruppels gehad omdat hij helemaal vol met snot zat volgens de huisarts. Ook lichte oorontsteking dus om erger te voorkomen die druppels. Bultjes/ pukkeltjes trekken weg.. fijne dag!