geen waterpokken dus? 5e of 6e ziekte dan? Ymke is niet ziek, die was gewoon hartstikke vrolijk. Minder toen ik haar wegbracht natuurlijk, maar dat begint ook te wennen. Een collega is ziek dus ik moet alsnog meer lessen draaien. Op vrijdag vind ik dat niet zo erg, dus vooruit... Moonie mijn ervaring is dat je op internet niet echt veel oilily tassen kan vinden, maar als jij iets vindt plaats je dan een linkje?
Goeiemorgen! Ik had mijn vraag in de lounge geplaatst, maar wie weet of ik Joey ergens kan verschonen in Beverwijk/de Bazaar?
Guppie hier heb ik wel een linkje http://www.bagageonline.nl/catalog/Oilily/ Zelf denk ik dat ik de bruine office travel helemaal onderop ga bestellen. Die had ik dus in het rood gezien met 50% korting maar deze is helaas 99,-. Hij lijkt me erg praktisch in het gebruik als luiertas, zwemtas maar ook als laptoptas... multifunctioneel dus!
Wij kwamen ook regelmatig in Beverwijk maar nog nooit met Fynn geweest dus weet het eigenlijk niet. Mocht er nou geen speciale plek voor zijn, wat ik op zich betwijfel, dan zou ik gewoon even terug lopen naar de auto en hem in de auto verschonen! Niet heel handig als je auto ver staat maar in ieder geval een mogelijkheid
Truus ik heb geen idee. Er staat me iets bij van dat ik het daar nogal ranzig vond, maar dat was Turkije ook Ik heb Ymke toen verschoond in een sjiek uitziend hotel, als je geld neerlegt mag een heleboel daar
Ik vind die tassen op een site altijd tegenvallen. In het echt wil ik er wel zoveel geld voor betalen...
Truus ik weet het niet zeker, maar volgedns mij zijn er wel een paar verschoonkussens in elke toiletruimte daar. Dat meen ik me te herinneren iig. En anders kun je hem toch ook op de benen van je vriend leggen en met zijn beentjes op jouw schoot zodat jij hem verschonen kunt? Die methode gebruiken wij als wij onverhoopt nergens kunnen verschonen.
Het is inderdaad dat ik hem al in het echt heb gezien anders had ik het ook niet zo gedaan Baal alleen dat je weer een paar dagen moet wachten voordat je hem hebt... ik wil hem NU
Goedemorgen! Pff hier was het vanmorgen 6 uur, arme kind is mega moe en heeft nog steeds last van d'r voetje Rox, reiswieg? Ben je al aan het inslaan voor een volgende baby dan? Moonie, lekker die tas kopen! haha wat kan je je daar op verheugen he. En Jesse nog steeds niet lekker, gaat goed hier met de kindjes (not)
Mogge Sam, Zielig van Nikita maar niet meer schuldig voelen hoor! Kan me inderdaad helemaal verheugen op het kopen van die tas
Hij gaat goed! Moet alleen wel iets bijgewerkt worden, 1 puntje van de i is meer vierkant dan rond, maar ik moet volgende week terugkomen.
Jeetje kletskippen zo op de vroege morgen Jesse en Nikita beterschap Dames die moeten werken, werk ze! Demi heeft door hoe het moet met slapen..haha Truus geen idee... Tim heeft vannacht heel onrustig geslapen, we zijn er zo'n 6 keer uitgeweest, niet echt doorhuilen maar ook geen jengelen, het hing er een beetje tussenin maar hij ging niet uit zichzelf weer slapen....Wel pas rond 8.30 uur echt wakker en nu is hij weer vrolijk aan het spelen dus we zien het wel weer.
ik was even op de oilily site aan het kijken en vond deze tas wel erg mooi http://shop.oilily.nl/pages/detail/s1/1 ... 00080.aspx Maar die prijs! Ik ga nog wel een keer naar de douglas haha!
Zat ook te bedenken dat het in de auto kan of als ik de wandelwagen in ligstand zet, Joey ook goed verschoond kan worden. Sam, de FirstWheels die ik heb, word niet meer gemaakt. Vandaar! Jesse, Sterkte lieffie. I LOVE OILILY!